2020-02-04, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CaptenMorgan911
Ditt nuvarande drömyrke som du nu har, behövde du inte legitimera dig när du ansökte om jobb där?
Låter som ett väldigt oseriöst företag isåfall, att inte veta vilka som arbetar hos dem.

Så om en operatör bryter mot kontraktet och behandlar kunders information på ett felaktigt sätt, de ska inte riskera böter?

Att ett företag legitimerar sina anställda och har ersättningskrav om de bryter mot viktiga integritetsfrågor för kunder, tycker jag mer tyder på seriositet än oseriositet.

Ta nu och fråga chefen på ditt nuvarande jobb istället om lite OB, och hoppas på att de kan betala dig sedan om de nu inte ens har dina uppgifter att påvisa till banken vid utbetalning.
Jo, men endast med personnummer, inte bild.

Ska de riskera 250 000 i böter?

Tror du att jag är den enda som kritiserar?

Du skriver fortfarande inte vilka sidor ni levererar stöd för. Varför gör du inte det? Döljer du något här?

Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Men hur kan det bli skryt i dina öron när du inte vill leva samma liv som mej?
Hur kan jag bli bög när jag skrev tjejer?
Sluta med tunga droger om du inte klarar av att hantera dom är mitt råd!
Du låter som en paradise hotell bög som inte kan få nåt mer än horor som är ute efter pengar.
Så din definition av skryt är att man är avundsjuk?
Kanske du som går på droger.
Senast redigerad av ResareBengt 2020-02-04 kl. 01:06.
2020-02-04, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CYBERTEC
Det ser du snart på de olika sätten vi alla skriver på.
Tro mej folket på Flashback är ganska tränade på att se skillnad på Users.

Enkla pengar för mej är att det hamnar i min ägo utan att jag behöver anstränga mej för mycket, eller för den saken behöva resa mej upp och åka iväg för att tjäna pengar, ex till ett traditionellt arbete!
Sen har mängden ingen större betydelse om det är några tusen eller flera!
Vilket språk skriver ni på?
2020-02-04, 01:01
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResareBengt
Vilket språk skriver ni på?

På det språk som används i landet.
Sitter du mot Sverige så är skriftspråket på Svenska.
2020-02-04, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResareBengt
Jo, men endast med personnummer, inte bild.
Du låter som en paradise hotell bög som inte kan få nåt mer än horor som är ute efter pengar.
Så din definition av skryt är att man är avundsjuk?
Kanske du som går på droger.

Vet du jag tror du är en sån där kille som får knulla max en gång i veckan och då med en fet svensk kossa mohaaa
Du är nog det trögaste och dummaste som jag stött på här!
Börjar tappa tron på mänskligheten när man läser dina inlägg
Om inte du i din lilla tröga hjärna har förstått att poängen med jobbet är att man kan befinna sej var man vill geografiskt så tycker jag du ska knalla ner till din fabrik och lämna tråden för allas bästa.
2020-02-04, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Vet du jag tror du är en sån där kille som får knulla max en gång i veckan och då med en fet svensk kossa mohaaa
Du är nog det trögaste och dummaste som jag stött på här!
Börjar tappa tron på mänskligheten när man läser dina inlägg
Om inte du i din lilla tröga hjärna har förstått att poängen med jobbet är att man kan befinna sej var man vill geografiskt så tycker jag du ska knalla ner till din fabrik och lämna tråden för allas bästa.
Hahaha

Hoppas du njuter av att knulla precis efter att du sett två tusen orakade penisar
Undra vad som dyker upp i hjärnan när man väl ska sätta någon i arslet efter att man sett så många penisar. Det måste ju påverka psyket på nåt sett

Vad är det som är fel med att knulla 1 gång i veckan? 1 gång i veckan är väldigt mycket om du frågar mig, för dom allra flesta, dom allra flesta har inte ens förhållande verkar det som, och dom kan gå utan ligg i flera månader om inte år.

Jag gillar blekfeta arslen, så varför inte?

Så länge mina frågor rör ämnet så behöver jag inte lämna tråden.
2020-02-04, 03:02
Bannlyst
Citat:
På det språk som används i landet.
Sitter du mot Sverige så är skriftspråket på Svenska.
Ok.
2020-02-04, 06:34
Medlem
Känns som att jag skriver detta en gång i veckan men jag förstår inte hur man kan vara så jävla korkad att man tror att det går att få ut flera hundra tusen kronor av privatpersoner i Sverige som utländskt företag för något sorts luddigt kontraktsbrott. Kära..kära..kära vänner, förklara hur det går till? Skickar man heltatuerade indrivare eller skickar man inbetalnings lapp eller hur gör man? Kanske kommer polisen och arresterar dig och sen blir man inte utsläppt ur finkan förns man betalat. Fan vet om man inte är lika korkad och naiv som gubbarna om man köper den,det är på gränsen. Nigeria brev måste ju framstå som solida tips, och pyramidspel och skit är liksom givet att man hänger på, är det så? Stackars små jävla människor...
2020-02-04, 11:15
Medlem
Hur klarar ni att sitta hela dagarna och skriva? får så jävla ont i ryggen och ögonen efter ett tag
2020-02-04, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
Hur klarar ni att sitta hela dagarna och skriva? får så jävla ont i ryggen och ögonen efter ett tag

Hade den tanken i början jag också, ska sitta hela dagarna, eller dom dagarna man är ledig från sitt vanliga jobb. Men insåg rätt snabbt att man måste ta pauser mellanåt för att orka. Känner även att meddelanden håller inte lika bra innehåll om jag inte tar pauser ibland.
2020-02-04, 12:17
Medlem
Bara jag som upplevt att sidan har varit väldigt seg dom senaste dagarna?
2020-02-04, 12:23
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3

Att arbeta remotly och framför en dator är något man blir van vid, man ser till att ta pauser och man ser till att sitta bra, Sen sitter inte operatören 8 timmar vid en dator.
Låt säga en eller två timmar sen är man säkert uppe och springer eller gör något annat!
Men alla lägger ju upp sitt jobb olika
2020-02-04, 15:24
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Att arbeta remotly och framför en dator är något man blir van vid, man ser till att ta pauser och man ser till att sitta bra, Sen sitter inte operatören 8 timmar vid en dator.
Låt säga en eller två timmar sen är man säkert uppe och springer eller gör något annat!
Men alla lägger ju upp sitt jobb olika

Brukar köra 4 timmar med 3 kortare rökpauser. Inga problem alls.
Men däremot kan de bli svårt o fixa samtalsämne hos vissa, där tycker jag de känns dött ibland.. inte kul o skriva, Hej va gör du hela tiden heller

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in