Jag måste bara ta tillbaka det jag skrev i början av den här tråden, innan man visste något, om att det var socialens fel. Nu har jag läst domen, och socialen har ju - för en gångs skull - skött sig ypperligt! De trycker på precis rätt saker, de har till och med plockat upp att föräldrarna levde ihop och bara hade separerat på papperet, och det är uppenbart att de var genuint oroliga för lilla E.
Men när soc för en gångs skull sköter sig bra, så måste såklart Kammarrätten förstöra alltsammans. Jag förstår inte att de inte själva såg hur illa det såg ut, i den dom som de själva har skrivit..? Skulle kammarråden själva, om de var små, hjälplösa barn, vilja flytta över till de vuxna som de beskriver i domen?
...och detta att paret fick tillbaka flickan, trots att de vägrade pisseprov, måste ju vara ett rent tjänstefel någonstans? Jag råkar veta, att när det gäller just missbrukare, så brukar negativa pisseprov vara grunden för alla deras rättigheter till sina barn (och till andra förmåner). Det kollas HELA tiden. Och här kunde paret bara vägra..?