2020-02-03, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Jag säger "Tänja på gränserna" jag påstår att det går att komma undan, och ha lagstöd för det om man är ett as.

Och det har jag helt rätt i.

Att en läkare skulle vara vit som snö, är jättebra, och vanligen fungerar "Hierarkin" utmärkt som du säger.
Jag vill påstå att en intagen ur övergreppssynpunkt är säkrare än en vanlig intox som kommer in på akuten dessutom.

Visa mig det lagstödet.
Citera
2020-02-03, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Haha ja jag fattar inte det heller, folk tror man kan syssla med övergrepp hursomhelst... Frågan är om de själva vill med tvång bli utsatt för dylikt...

Dessa individer kanske borde söka sig till diktaturer likt Nordkorea

Tyvärr är det folk som lever i någon form av bubbla som lider av grav brist på verklighetsförankring.
Citera
2020-02-03, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vägrat, hur fan är det ens möjligt?

Man kan väl inte tvinga stackars babbar att bete sig som folk. Man kan inte ställa samma krav på dem som oss andra. De förstår inte rätt och fel osv.

Pinsamt att han tillåts vägra och ändå får komma ut tidigare... nästan att det vore lönt att bli kriminell med så tandlösa straff.
Citera
2020-02-03, 16:33
Medlem
DoungAs avatar
Om vakterna kissar på honom så kanske han blir lugnare och mer lättmedgörlig. Hört han gillar det.
Citera
2020-02-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Man kan väl inte tvinga stackars babbar att bete sig som folk. Man kan inte ställa samma krav på dem som oss andra. De förstår inte rätt och fel osv.

Pinsamt att han tillåts vägra och ändå får komma ut tidigare... nästan att det vore lönt att bli kriminell med så tandlösa straff.

Vägran ger samma resultat som ett positivt urinprov. Det är således inget problem med att de vägrar. Snarare är det upp till kriminalvården att bedöma den sammantagna bilden av misskötsamheten och det kommer ju garanterat att göras. Sen kan man argumentera för att det ska rendera i kraftigare påföljd men det är ju en annan sak.
Citera
2020-02-03, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFeeder
Vad är det med er som kallar honom för fjant och inte är någon man ska vara rädd för? Hade han varit framför dig så hade det inte spelat roll med hans "48kg" , du hade inte sagt ett skit. Typiskt överviktiga neckbeard flashbackare som försöker spela tuffa framför datorskärmen.

Du har alltså 17 inlägg per dag, har du sett hur världen utanför din datorskärm ser ut?

Källa?
Håller med dig helt, detta jag framfört länge men hatarna på flashback bara fortsätter. Dom tror dom vet allt, och tror att de är kungar. Men egentligen vet ingen här någonting förutom dom som är och lever i detta på gatan. Att sitta och skriva bakom skärmen att jaffar älskar kiss han är ingen gangster han kan ingenting han gjorde ingenting mot dom som kissade. Vad fan vet ni om det? Om han nu inte gjort något ännu, så lär det komma tillbaka på dp så småningom. Sluta leka att ni vet allt och skriva massa skit. Han har garanterat gjort mycket mer än vad ni någonsin kommer att vara i närheten av. Vad vet ni vad som sker på gatan när han är ute? Många mord och saker som inte folk blir dömda för eller som snuten inte har en aning om. Som sagt, ni skulle aldrig ens våga säga ett ljud till dessa framför dom, så är det bara.
Citera
2020-02-03, 17:17
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Håller med dig helt, detta jag framfört länge men hatarna på flashback bara fortsätter. Dom tror dom vet allt, och tror att de är kungar. Men egentligen vet ingen här någonting förutom dom som är och lever i detta på gatan. Att sitta och skriva bakom skärmen att jaffar älskar kiss han är ingen gangster han kan ingenting han gjorde ingenting mot dom som kissade. Vad fan vet ni om det? Om han nu inte gjort något ännu, så lär det komma tillbaka på dp så småningom. Sluta leka att ni vet allt och skriva massa skit. Han har garanterat gjort mycket mer än vad ni någonsin kommer att vara i närheten av. Vad vet ni vad som sker på gatan när han är ute? Många mord och saker som inte folk blir dömda för eller som snuten inte har en aning om. Som sagt, ni skulle aldrig ens våga säga ett ljud till dessa framför dom, så är det bara.

Alla är inte lika fjantiga som du och Kiss-Jaffar. En spinkig somalier skulle de flesta kunna blåsa omkull. Han är ung, lågutbildad, fattig, kriminell och kort sagt en loser.

Att folk ens ser upp till sådana luffare är tragiskt. Gör något vettigt av era liv.

Som jag tidigare skrivit så lä ingen plit bli särskilt rädd för snubben.
Citera
2020-02-03, 17:26
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Visa mig det lagstödet.
Det kan jag inte.
För det första är jag inte läkare, men inte heller advokat,så dom aktuella paragraferna kan jag inte.
erkännes rakt av.

Om det är som du säger, att det aldrig skulle hända, så lämnar jag det där på walk-over, det är glädjande att det aldrig sker övergrepp av den typen på anstalterna.
Citera
2020-02-03, 17:28
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Haha ja jag fattar inte det heller, folk tror man kan syssla med övergrepp hursomhelst... Frågan är om de själva vill med tvång bli utsatt för dylikt...

Dessa individer kanske borde söka sig till diktaturer likt Nordkorea

Märkligt.

Jag uttrycker gång på gång att det är as, övergrepp, och att tänja på gränserna, ändå får du det till att det är något positivt?
Citera
2020-02-03, 17:31
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RikaStonern
HAHAHA Har Jaffar förvarat massa cannabis i analen? Hahaha vilken jävla bög, han har redan fått en korrekt introduktion i fängelset alltså och blivit påsatt av nån svenne så pass att arslet nu är stort nog att förvara knark i.

Han måste ju leva loppan där inne

Hoppas han frisläpps snart dock, han har ju golat en jävla massa bl.a. på sin egen mammas narkotikabruk så han kommer nog bli klippt illa kvickt.

Vart finns det bevis om att han har golat ner sin egna mamma? Jaffar verkar ju ha gjort mer i sitt liv en vad du har gjort. Vad har du gjort i ditt liv? Skaffat ett flashback konto och ett 7-4 jobb? Alla kan fixa det men alla är inte lika efterblivna som dig
Det är såna som du som betalar för oss ''kriminella'' och vi njuter av det politikerna är på våran sida inte eran sida det enda såna som du klarar av är ett sitta och klaga anonymt i din trygga villa.
Citera
2020-02-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturprofeten
Länk till den berömda videon ?
Varsågod ----- https://www.liveleak.com/view?t=bd6_1504566825
+ https://www.liveleak.com/view?t=a08_1504196446
Citera
2020-02-03, 18:03
Medlem
Lätt för er att döma Jaffar efter vad han gått igenom. Tror han brinner inombords och vill hämnas som bara den på DP. Han har spårat ut ordentligt.

När han är fri så kommer han nog göra kaoz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in