2020-02-01, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Milo alltid aktuell, Friday för dyr för tillfället.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
De 3 är drömnamn
Citera
2020-02-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Guidetti har aldrig varit aktuell och han har precis blivit utlånad till Hannover så vad du garvar åt begriper jag inte alls. Du gör ett gott jobb för att framställa dig som en idiot dock med sinnessvaga inlägg som dessa.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Svårt med ironi även mitt i natten. (Jag la ändå in en smiley.)
Citera
2020-02-01, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
På tal om Paulinhos lön i Bajen kontra Häckens bud, så är Jeppe Jansson rätt tydlig i 3-5-2 Podden att Sonny är ut och hojar när han påstår att Bajens bud var bättre, och att spelare också väljer Bajen av andra anledningar än att lönen skulle vara så mycket bättre...
"Kom igen Sonny..."
Var det verkligen så? Jag uppfattade Jesper som att han var rätt sur på Sonny.

Sedan säger han typ att, det skulle kunna vara så att en spelare går till Bajen av andra skäl än pengar också (...men inte i det här fallet).

Jag tolkade det som att P fick rejält med pengar (mer än Häcken) men att det finns andra skäl som gjorde att det inte var än högre.

Hade Sonny varit ute i ogjort väder, tror jag Jesper inte skulle stört sig på honom. I alla fall inte så pass mycket att han måste slå tillbaka mot... Häcken.

Just nu är Bajen starkare än att behöva sparka nedåt... från sportchefen?

För övrigt en väldigt ojämn pod. Undrar om den kommer överleva, när det nu poppar upp nya allsvenska poddar som aldrig förr.
Citera
2020-02-01, 21:42
Medlem
Korders avatar
Jonathan Levi i princip klar för Peking enligt fotbollskanalen som menar att han är på väg att ansluta till träningslägret i Portugal.

Norsk media rapporterar om en övergångssumma på fyra miljoner kronor (norska sådana, antar jag).
Citera
2020-02-02, 10:50
Medlem
kostymnisses avatar
Och Berg säger att det inte är närmare nu än det varit innan.

Kan vi inte bara en gång för alla slippa alla idiotiska rykten om hemvändarna och istället räkna in nya gubbar först när dessa står på planen i vår tröja? (bara i tröjan på KG räcker ju inte, lex Jallow i somras).
Citera
2020-02-02, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Var det verkligen så? Jag uppfattade Jesper som att han var rätt sur på Sonny.

Sedan säger han typ att, det skulle kunna vara så att en spelare går till Bajen av andra skäl än pengar också (...men inte i det här fallet).

Jag tolkade det som att P fick rejält med pengar (mer än Häcken) men att det finns andra skäl som gjorde att det inte var än högre.

Hade Sonny varit ute i ogjort väder, tror jag Jesper inte skulle stört sig på honom. I alla fall inte så pass mycket att han måste slå tillbaka mot... Häcken.

Just nu är Bajen starkare än att behöva sparka nedåt... från sportchefen?

För övrigt en väldigt ojämn pod. Undrar om den kommer överleva, när det nu poppar upp nya allsvenska poddar som aldrig förr.

Tror den får mycket svårt att överleva nu när den ska börja kosta pengar.
Så pass stark är den inte.
Citera
2020-02-02, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Tror den får mycket svårt att överleva nu när den ska börja kosta pengar.
Så pass stark är den inte.
Enligt sig själva rekord i januari med dryga 300 000 lyssningar. Vad kan man tänkas få för intäkt för det?

Hyfsat starkt ändå, då det varit ont om nyheter än så länge. Starkt av de som lyssnar...
Citera
2020-02-02, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Jonathan Levi i princip klar för Peking enligt fotbollskanalen som menar att han är på väg att ansluta till träningslägret i Portugal.

Norsk media rapporterar om en övergångssumma på fyra miljoner kronor (norska sådana, antar jag).

Överjävligt fin värvning. Om vi lägger Paulinho åt sidan där jag har svårt att vara neutral så är detta den värvning jag är mest avundsjuk på ännu så länge. Elfsborg var ett helt annat lag när han var frisk förra året.
Citera
2020-02-02, 18:33
Medlem
Fred Friendlys avatar
Förstår inte riktigt varför vi inte gick vidare/ försökte på Levi. Var ju mer eller mindre klart 2017 och han är en naturlig ersättare till Mujo.
Citera
2020-02-02, 21:52
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Förstår inte riktigt varför vi inte gick vidare/ försökte på Levi. Var ju mer eller mindre klart 2017 och han är en naturlig ersättare till Mujo.
brände hela egna kapitalet på paulinho
Citera
2020-02-03, 03:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Lär ju komma in ett offensivt namn till vänster ytterforward.

Föga troligt. Det värsta med allt är att vi är Sthlms ÖIS/GAIS just nu. Ingenting händer. Man förlitar sig på truppen. Anfallarna har inte gett något positivt intryck överhuvudtaget men du tror på en värvning typ haaland.
Citera
2020-02-03, 04:41
Medlem
Ovcharkas avatar
Om man får välja mellan tre år med Levi eller tre år med Paulinho... Hm, vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in