2020-02-02, 19:27
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Kritiken mot honom är lika enkel som förödande. Rent fusk. Han uteslöt helt enkelt prussian blue vilket är det enda tekniska bevis för cyanväteanvändning som kan finnas. ”Avsaknad av bevis är bevis”. Ridå.

Jag väntar med att tro dig tills du är professor, ok?
Senast redigerad av reptileking 2020-02-02 kl. 19:39.
Citera
2020-02-02, 19:33
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Nej tyvärr vi är upptagna med att försöka lösa gåtan om vart de 4.9 miljoner Judarna som inte mördades i Auchwitz är.. har du någon aning?

Jag hörde om någon massgrav i Vitryssland på 1000 Judar.. så bra, då saknas det bara 4 miljoner 8 hundra 90 niotusen 999 Judar..

Glöm dock inte det viktigaste, dessa Judar ligger någonstans för ingen vill ju förneka eller förminska detta faktum och riskera fängelse i majoriteten av alla länder inom EU.

https://en.wikipedia.org/wiki/Laws_against_Holocaust_denial

Du hörde om någon, bra start. Läs böckerna, se bilderna och intervjuerna. Du kommer inte hitta alla samma dag eftersom de av naturliga skäl inte är utmärkta. Men om du letar ordentligt blir du säkert mer än nöjd. Södertörns högskola hittade några i ett projekt runt 2010. Det kan du med om du snabbar dig med en ansökan till högskolan innan sista anmälningsdag.

Edit:
Eftersom andra redan börjat utan dig kan du säkert hitta så många att du tröttnar på nazisterna på ganska kort tid.
Senast redigerad av reptileking 2020-02-02 kl. 19:50.
Citera
2020-02-02, 20:09
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Du hörde om någon, bra start. Läs böckerna, se bilderna och intervjuerna. Du kommer inte hitta alla samma dag eftersom de av naturliga skäl inte är utmärkta. Men om du letar ordentligt blir du säkert mer än nöjd. Södertörns högskola hittade några i ett projekt runt 2010. Det kan du med om du snabbar dig med en ansökan till högskolan innan sista anmälningsdag.

Edit:
Eftersom andra redan börjat utan dig kan du säkert hitta så många att du tröttnar på nazisterna på ganska kort tid.

Det är som sagt bara att ctrl + c > ctrl + v och länka in bilder på dessa massgravar, jag kan också hitta på massa saker och säga "Bevisa att jag har fel." men det är inte riktigt så det funkar.. förrutom med Förintelsen AB då, runt 5 miljoner ligger någonstans på östfronten, ingen vet vart bara "att de ligger någonstans och det är upp till revisionisterna att bevisa oss fel!"

Avsaknaden av bevis är lika talande som avsaknaden av vissa Förintelsen AB apostlar som sedan länge har börjat undvika ämnet mer och mer, om det är den ökande antisemitismen till följd av att "Judar gör som Judar gör" i väst eller att de helt enkelt förstått att det är en enda stor lögn och deras samvete kom ikapp låter jag vara osagt.

https://christiansfortruth.com/wp-content/uploads/2020/01/72874692_2664205.jpg

https://streamable.com/cg956

https://streamable.com/ye5ku

https://streamable.com/3iqu4

https://files.catbox.moe/sr68et.png

https://files.catbox.moe/ushkwq.jpg
Senast redigerad av Daniel501 2020-02-02 kl. 20:21.
Citera
2020-02-02, 20:31
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Det är som sagt bara att ctrl + c > ctrl + v och länka in bilder på dessa massgravar, jag kan också hitta på massa saker och säga "Bevisa att jag har fel." men det är inte riktigt så det funkar.. förrutom med Förintelsen AB då, runt 5 miljoner ligger någonstans på östfronten, ingen vet vart bara "att de ligger någonstans och det är upp till revisionisterna att bevisa oss fel!"

Avsaknaden av bevis är lika talande som avsaknaden av vissa Förintelsen AB apostlar som sedan länge har börjat undvika ämnet mer och mer, om det är den ökande antisemitismen till följd av att "Judar gör som Judar gör" i väst eller att de helt enkelt förstått att det är en enda stor lögn och deras samvete kom ikapp låter jag vara osagt.

https://christiansfortruth.com/wp-content/uploads/2020/01/72874692_2664205.jpg

https://streamable.com/cg956

https://streamable.com/ye5ku

https://streamable.com/3iqu4

Frågan är väl om det finns en tippingpoint som du blir nöjd efter? Säg att du läser minst en riktig bok ,förslagsvis Polisbataljon 101 som är både lätt och intressant. Tar reda på ungefär vilka resurser de hade. Ser några vittnesmål med personer som frivilligt berättar om vad som hände. Får reda på att det faktiskt finns personer som letar efter, och hittar gravar. När räcker det? Du krävde mindre när du backpackade i Kambodja? Nej jag måste inte mata dig med sådan kunskap. Om du vill veta på riktigt är starten ganska lättillgänglig.
Citera
2020-02-02, 20:58
Medlem
reptilekings avatar
Jag är förövrigt inget fan av Stalin eller Röda armén appropå båtbilden. Tror också på att många hade det bättre under tyskarna efter att ha läst Kommunismens svarta bok, Gulagarkipelagen, Brev från nollpunkten m.m.. Jag är också säker på att Stalin kom undan med väldigt mycket med tanke på att de allierade behövde honom. Däremot tror jag det var dåligt för judar och romer i tyska områden. Det ena utesluter inte det andra.
Citera
2020-02-02, 21:07
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Jag väntar med att tro dig tills du är professor, ok?

Vad har det med mitt argument att göra? Dessutom vet du väl inte vem jag är, eller hur?
Citera
2020-02-02, 21:13
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Vad har det med mitt argument att göra? Dessutom vet du väl inte vem jag är, eller hur?

Det har allt med det att göra. Han är professor i ämnet det handlar om och hävdar motsatsen mot det du hävdar. Jag märker det när du publicerar din forskning om det, då vet jag att det var du som orsakade rubrikerna.

Edit:
Ditt argument går också emot trådstarten om de höga halter som hittades i avlusningsrummen då?
Senast redigerad av reptileking 2020-02-02 kl. 21:21.
Citera
2020-02-03, 00:20
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Det har allt med det att göra. Han är professor i ämnet det handlar om och hävdar motsatsen mot det du hävdar. Jag märker det när du publicerar din forskning om det, då vet jag att det var du som orsakade rubrikerna.

Edit:
Ditt argument går också emot trådstarten om de höga halter som hittades i avlusningsrummen då?

Vill du förneka att Markiewicz uteslöt förekomsten av prussian blue? I avlusningskamrarna för kläder har rikliga mängder av fällningen prussian blue påträffats. Helt korrekt. Dock inte överhuvudtaget i de påstådda gaskamrarna för människor. Men det var för väl då att professor Markiewicz löste den gåtan.
Citera
2020-02-03, 03:06
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Jag vet inte om det var 1 miljon eller 10 miljoner som gasades .
Problemet är att de som vill forska om saken blir satta i fängelse, så vi lär aldrig få veta.
Stor poäng.
Censur är f ö på framgång i USA, så som här.
Blöta filtar gör få lyckliga.
Citera
2020-02-03, 08:22
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Vissa av lägerfångarnas lögner, t ex utomhusbränningar, måste då och då uppgraderas till sanningar. Inte för att de råkar finnas på bild utan bara för att det krävs för att få revisionistenas beräkningar av koltransporter att stämma. Det är trots det omöjligt att bränna fler lik än precis den mängd som behövs för att det ska stämma med revisionistisk "forskning".

De kommer aldrig erkänna fakta som går emot deras värld. Då rasar alltihop för dem. Men andra läsare kanske förstå allt är en hoax från deras sida.
Citera
2020-02-03, 08:38
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Vill du förneka att Markiewicz uteslöt förekomsten av prussian blue? I avlusningskamrarna för kläder har rikliga mängder av fällningen prussian blue påträffats. Helt korrekt. Dock inte överhuvudtaget i de påstådda gaskamrarna för människor. Men det var för väl då att professor Markiewicz löste den gåtan.

Har han gjort det? var har han gjort det? Det han har uttalat om är han vet inte vilka kemiska aspekter som utlöser den kemiska reaktionen för det ska bildas berlinblå, och varför det inte uppkommer på visa områden och andra inte. Han vet den kemiska formlen för det, vad som krävs det uppkommer.
Det som är problemet är Germar Rudolf verka veta det(han har svar på allt), han har påpekat att det är inte förekommit någon gasning i "gaskammaren". Han har skrivit en bok, varför det måste vara en perfekt miljö för det ska uppkomma Berlinblå. Vilket det inte är alls, långt därifrån.

Ingen har lyckats göra berlinblå på en putsad vägg enligt Germar Rudolf's direktiv. Varken Germar själv eller Markiewicz har lyckats. Det ska ändå vara perfekt miljö för det enligt Germar Rudolf, ändå misslyckas han tillverka det själv? Det säger inget?

Så slutsats, den kemiska sammansättning som fanns i den miljö i gaskammaren var inte rätt suspekta förhållanden för det skulle kunna ske. För då hade Germar Rudolf lyckats tillverka berlinblå färg på en putsad vägg. Eller annan för den delen också.

Så Germar Rudolf har missat något eller så ljuger han medvetet. Vilket är det?
Citera
2020-02-03, 08:57
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
"During World War II, the Nazi German Einsatzkommandos were a sub-group of five Einsatzgruppen (mobile killing squads) – up to 3,000 men total – usually composed of 500–1,000 functionaries of the SS and Gestapo, whose mission was to exterminate Jews, Polish intellectuals, Romani, homosexuals, communists and the NKVD collaborators in the captured territories often far behind the advancing German front.[1][2] After the outbreak of war with the Soviet Union with Operation Barbarossa, the Red Army began to retreat so rapidly that the large Einsatzgruppen had to be split into dozens of smaller commandos (Einsatzkommandos), responsible for systematically killing Jews and, among others, alleged Soviet partisans behind the Wehrmacht lines. After the war several Einsatzkommando officers were tried, in the Einsatzgruppen trial, convicted of war crimes and hanged."

Så några tusen råbarkade dödsknarkarnazister lyckades slakta, begrava, gräva upp, bränna och begrava askorna av närmare 5 miljoner Judar, (inklusive Polish intellectuals, Romani, homosexuals, communists and the NKVD collaborators) på en front som sträckte sig från Svarta Havet i söder till Finland i norr? Medans de hade hela Sovjets östra arme i röven ska tilläggas.

Värt att notera i denna fantastiska bedrift är att det är på senare år som Förintelsen AB sidan har börjat skifta de påstådda mördarplatserna från "dödslägren" i Polen(som låg under Sovjetisk kontroll till 1991, samma Sovjet som än idag hävdar att 31 personer dog till följd av Tjernobyl) till östfronten.. om 15 år om vi fortfarande lever så skulle det inte förvåna mig om de påstådda mördarplatserna var i källarna hos vanliga Tyskar "Gör din plikt för VATHERLAND!"

intressant! var stod de sköt o begravde, grävde upp och brände 5 miljoner? Du verka väldigt ivrig med 5 miljoner, även om ingen har påstått det. Varför undrar man!

Sedan skrev Dr tinnitius intressant inlägg om det. (FB) Vilka är dom tre främsta bevisen för och emot existensen av förintelsen?

Father Patrick Desbois has spent the last 13 years tracking down mass graves of Jews executed in the Ukraine, Moldava and the former Soviet Union. Nearly half of the 6,000,000 Jews killed during the Holocaust perished in fields and forests and ravines, mostly unmarked and undiscovered – until Father Desbois came along.

https://www.aish.com/jw/s/Father-Patrick-Desbois-One-Mans-Fight-to-Uncover-the-Holocaust.html

Så det ser illa ut för er.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in