Citat:
Ja, här är det mest män som spyr på kvinnor. Det är endast här det är tillåtet. Överallt i övriga samhället är det mest kvinnor som spyr på män. Men snart förbjuds säkert kritik av kvinnor även på nätet 
Trevligt dock att du inte har något emot män som söker fru eller köper sex utomlands. De flesta kvinnor verkar inte kunna hantera det.

Trevligt dock att du inte har något emot män som söker fru eller köper sex utomlands. De flesta kvinnor verkar inte kunna hantera det.
Jag tycker du överdriver något enormt. Och det är ju faktiskt rätt stor skillnad på kritiken, eller snarare smutskastningen av specifikt då svenska kvinnor, fast även kvinnor i allmänhet till viss del.
Det är spaltmeter av allt som kvinnor enligt er inte kan göra och hur värdelösa de är på grund av detta. Och om de faktiskt kan göra något av dessa saker så är hon en feministskadad hen med penisavund.
Summering av detta blir att oavsett hur kvinnan gör så är hon enligt er sämre än mannen och bör vara lägre stående som samhällsmedborgare. Det finns otaliga trådar och exempel på kommentarer som styrker detta...be mig inte leta.
Det är inte så att kvinnor i samma utsträckning som män håller på med detta jag beskrev ovan. Jag är rätt så förvånad över att det finns män 2020 som har sådana åsikter, men det har ju börjat sjunka in och det är bara att acceptera att det inte går att ändra på dessa män.
Att de sen inte kan se ett samband mellan sitt eget förakt för kvinnor och att de har svårigheter med kvinnor relationellt och i andra sammanhang är egentligen synd om dem. En sanning är iallafall att det är hatarna som mår sämst.
Jag känner mig även övertygad om att inte någon av dessa män har döttrar, även om de påstår det. Ingen man som är pappa skulle häva ur sig sånt här, så länge det inte är något fel i skallen på honom.