Citat:
Ursprungligen postat av
bombacci
Du kan ju prova att jobba som vikarie i någon vikarepool. Det har jag gjort och har ofta arbetat på olika fritids. Det är ltie fånigt att det krävs utbildning för det då man mest ska se till att ungdomarna inte bråkar och har roligt.
Där jag jobbade var det mestandels invandrare som hade såna jobb, förutom några tanter.
Enligt google ligger meddelönen på ca 26 000 kr, låter mycket tycker jag.
https://allastudier.se/jobb-o-l%C3%B6n/103-fritidsledare
Roligare jobb än telefonförsäljare i alla fall.
Om du jobbar i någon stor stad lär du knappast vara ute o fiska och sådant som du tycks tro, om du inte åker med på läger.
Har jag inte tänkt på faktiskt tack för tipset

kan ju vara bra att få smak på hur det är som jobb innan man hoppar på en utbildning. Nej jag håller med att det är lite fånigt med en utbildning för att man ska kunna se till att ungdomar och barn inte bråkar, men det är väl lite mer Pk kultur nu än förr så det ska daltas lite extra ja vet inte.
Nej det blir inte i någon storstad det hade jag aldrig vilja haft häller, låter inte som det roligaste då.
26 000 kr efter skatt!? Är det såpass mycket så är det då fan inte dåligt, jobbar som svetsare och får ut 22 000 kr cirkus max i månaden efter skatt så vidare man inte jobbar övertid varje helg då kan man komma upp över 30k, men vem fan vill det.