Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Du tänker alldeles för litet du. Dessa stora mastermind:en som Jewels tillhör tänker inte lika litet. Jag tror att Jewels är hela Hjortkvarn. Vi har ju inte sett någon annan från byn vad jag vet. Orsaken till att hon flyttar runt så mycket är för att hon bygger underjordiska laserstrålar som ska smälta polerna och översvämma jorden. Det är i varje fall så jag tror hon planerar. Dessa mästerskurkar är ju lite hemliga av sig med sina planer.
/Okej, jag kanske också härmade dig lite med sarkasm. Men det är ju lite så här det låter i tråden, så jag vill ju också få följa med mainstream någon gång.
Nu när du säger det så låter det rimligt. Egentligen flyttade J aldrig från Sorsele, hon byggde bara en tunnel till andra städer. Eller har hon varit i Sorsele hela tiden? Jag har aldrig varit där, så hon kanske bara säger att hon varit i andra städer? Är det Norrköping och Hjortkvarn de varit i, ingen i tråden har bekräftat det så hur kan vi veta? Tror faktiskt J är både Hjortkvarn och Sorsele. Att hon sedan går och plockar burkar i naturen är bara täckmantel för att dölja sitt riktiga jag: världens undergång, världens rikaste 1% och illuminati.
Och varför får man inte se Morfar på kanalen? Eller barnet? Är det möjligen för att det rentav är Jewels som är fadern, sonen - och den heliga anden?
Har någon träffat dem på riktigt? Hur kan alla vara så säkra på att de finns? Jag tvivlar!
Tanken svindlar!