Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Det är inte värdigt att sticka kuken i människor som man fullt medvetet VET inte är intresserade av att få din kuk instucken. Fattar du?
Nej det är inte värdigt och det finns ett ord för det, nämligen våldtäkt. Nu pratar vi inte om våldtäkt i denna tråd utan om sexköp. Håll dig till ämnet din idiot.
Citat:
Det bästa sättet VETA att människor faktiskt vill ha din kuk instucken nånstans är att inte betala för det samt ha ett samtycke från personen i fråga.
Håll dig till detta och du går säker.
Vill en kvinna inte ha min kuk instucken någonstans så är det helt ok och hennes val. Men gör hon det valet får hon heller inga pengar av mig. Och om man inte heller vill ha en kuk instucken i sig i utbyte mot pengar så ska man inte jobba som hora. Fattar du din äckliga totalitära idiot?
Du hittar inte mer samtycke, säkrare eller mer hygieniskt sex någon annanstans i världen än på seriösa och lagliga bordeller.
Det enorma förakt och den avsky jag känner gentemot människor som dig är för övrigt ingenting mot det förakt och den avsky prostituerade på dessa bordeller känner gentemot människor som dig. Eller tror du de går och hoppas att du en dag ska storma in där och rädda dem allihopa så att de kan börja jobba på Lidl istället?
De flesta om inte alla rumänska horor i Tyskland t ex planerar att mha pengarna de drar in på att sälja sex slå sig ner i hemlandet vid 35-40 för att sen aldrig mer behöva jobba. Den planen kan de glömma om du ska tvinga dem att börja på Lidl. Som sagt, alla dessa prostituerade kvinnor hatar dig.