2020-01-31, 05:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Ser tydliga tecken på en blivande Afghanknullare i dig, någon du kan kontrollera och dominera. Hellre det än att du tar dig an trenden att börja ägna dig åt romanser med dina prepubbertala pojkelever.

Kvinnor är sjuka, kvinnans kontrollbehov är perverst när det inte begränsas.

Fy så vidrig du är. Vilka fantasier du har.
Det är ju helt uppenbart inte jag som har fallenhet att ägna mig åt romanser med BARN, jag tänker faktiskt inte ens tanken. Det är det du som gör...har du tendenser åt pedofili?
Skrämmande!
Citera
2020-01-31, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraskras
Eftersom det är en verksamhet som skadar prostituerades självkänsla och identitet på ett sätt som inga andra försäljningar av tjänster gör, och eftersom det utsätter prostituerade för hög risk att utsättas för hot och våld, på ett sätt som inga lagliga verksamheter eller tjänster gör.

Du, och alla andra, förbjuds att köpa sex för att förhindra att människor skadas. Är väldigt rimligt, tycker man annat har man inte tänkt tillräckligt eller så har man empatistörningar. Oavsett vilket så är man dum i huvet.
Eller är det som med dig du har ingen aning om vad pratar om
Citera
2020-01-31, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
I en rättsstat ägnar man sig inte att spärra in oskyldiga som collateral damage. Du skulle säkert trivas i Nordkorea.
Ja där har du någonting skicka henne och alla andra feminister till nordkorea så kan sverige bli ett vettigt land igen
Citera
2020-01-31, 07:08
Medlem
Neroxxs avatar
Personligen har jag ej köpt sex och ser det inte heller ske i framtiden. Däremot är jag för att det bör vara upp till parterna att avgöra ifall de vill ha sex (där ena parten då tar betalt). Visst finns det en del problem och kan förstå tanken bakom den nuvarande lagen, den finns för att skydda individer som kanske inte gör det med vilja utan under tvång på ett eller annat sätt. Det bör dock kunna gå att lösa på något sätt kan tyckas, vad som skulle behövas vet jag inte riktigt men kanske någon form av statligt kontrollerade (notera, inte statligt ägda) bordeller?
Citera
2020-01-31, 07:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Du har fått en del bra svar, så ditt "haha", som du kommer undan med ute i det normala livet kanske du ska begrunda, för vad är det som sagts egentligen?

Tror du att du är först med att "manbasha" på något vis?
Det har jag levt med i snart 50 år, i stort sett dagligen, sen jag märkte hur djupt kaninhålet går.
Det är en av nackdelarna med att bli Red Pillad.

Man kan aldrig gå tillbaka och göra det osett, det kvinnor och feminister gjort med svenska män.
Du ska nog börja hjälpa till att dra din egen vikt om du vill vända skeppet, för vi når ganska fort oförlåtligt-punkten och vem ska skydda dig sen?

Jaha okej, vad var det du insåg när du rödpillrades?
Du får gärna göra en punktlista.
Citera
2020-01-31, 21:26
Medlem
Citat:
I en rättsstat ägnar man sig inte att spärra in oskyldiga som collateral damage. Du skulle säkert trivas i Nordkorea.
Men man ägnar sig åt att låta brottslingar gå fria? Eller ignorera faktiskt brottslighet bara för att det drabbar kvinnor?
Citera
2020-02-01, 16:48
Medlem
Citat:
Du är en totalitärt sinnad idiot.

Det är av samma vikt, eller större, eftersom DET är shjälva poängen med rättsystem överhuvudtaget att
människor inte ska begå brott.

Sexuellt våld av alla de slag, ÄR nu brott.

Så att lagar ändras, nya tillkommer och beteenden som inte tidigare ens setts på som brott blir brott, ÄR precis poängen med värdiga rättsystem.

Det är inte värdigt att sticka kuken i människor som man fullt medvetet VET inte är intresserade av att få din kuk instucken. Fattar du?

Det bästa sättet VETA att människor faktiskt vill ha din kuk instucken nånstans är att inte betala för det samt ha ett samtycke från personen i fråga.

Håll dig till detta och du går säker.
Citera
2020-02-01, 16:50
Bannlyst
För att sex inte är en rättighet utan en bonus?
Läs på lite om Mazlows behovstrappa och återkom!
Citera
2020-02-01, 16:52
Bannlyst
https://sv.wikipedia.org/wiki/Behovshierarki
Citera
2020-02-01, 17:04
Medlem
Jag vet ju förstå inte hur kvinnor upplever de, antar att de inte är drömjobbet. Men vad är egentligen värst? städa offentliga toaletter? Tvätta gamlingar? Eller sälja sex?
Citera
2020-02-01, 17:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Jag köper sex utomlands och får bättre och säkrare sex än med en vanlig svensk kvinna från krogen.
Citera
2020-02-01, 18:30
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Det är inte värdigt att sticka kuken i människor som man fullt medvetet VET inte är intresserade av att få din kuk instucken. Fattar du?

Nej det är inte värdigt och det finns ett ord för det, nämligen våldtäkt. Nu pratar vi inte om våldtäkt i denna tråd utan om sexköp. Håll dig till ämnet din idiot.

Citat:
Det bästa sättet VETA att människor faktiskt vill ha din kuk instucken nånstans är att inte betala för det samt ha ett samtycke från personen i fråga.

Vill en kvinna inte ha min kuk instucken någonstans så är det helt ok och hennes val. Men gör hon det valet får hon heller inga pengar av mig. Och om man inte heller vill ha en kuk instucken i sig i utbyte mot pengar så ska man inte jobba som hora. Fattar du din äckliga totalitära idiot?

Du hittar inte mer samtycke, säkrare eller mer hygieniskt sex någon annanstans i världen än på seriösa och lagliga bordeller.

Det enorma förakt och den avsky jag känner gentemot människor som dig är för övrigt ingenting mot det förakt och den avsky prostituerade på dessa bordeller känner gentemot människor som dig. Eller tror du de går och hoppas att du en dag ska storma in där och rädda dem allihopa så att de kan börja jobba på Lidl istället?

De flesta om inte alla rumänska horor i Tyskland t ex planerar att mha pengarna de drar in på att sälja sex slå sig ner i hemlandet vid 35-40 för att sen aldrig mer behöva jobba. Den planen kan de glömma om du ska tvinga dem att börja på Lidl. Som sagt, alla dessa prostituerade kvinnor hatar dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in