2020-01-31, 01:46
Medlem
Ochotnyryads avatar
herre gud vad rolig denna pod r! Upptckt den nyligen och lyssnar nu igenom alla avsnitt.
Vad fr de allt ifrn?
Tack Jonas och jakob fr alla skratt senaste veckan🌸🌸🌸🌸
Citera
2020-01-31, 20:41
Medlem
vemjeligs avatar
Kraftigt bra podcast, sitter och lyssnar i bilen p dagarna och kr ibland ihjl mig. Har dock hrt frn Vicky att Jonas inte alls har micropenis utan en yoktopenis.
Citera
2020-02-09, 12:34
Medlem
aina08s avatar
Kanon podd. Lyssnar p varje avsnitt (av ngon anledning blir det oftast nr ja sitter och skiter haha).
Kul med aktuella hndelser varvat med historiska referenser och skvaller.
Bst r nr man snackar om det frbjudna frn miljvnstern mm som inga andra vgar prata om.
Dock kan det bli lite tjatigt ibland med Zoloft, micropenis och div andra skmt som repeteras lite fr ofta.
Citera
2020-02-24, 18:20
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Kan ni inte spela "New kid in town" med The Eagles fr Bosse Hansson i ett podavsnitt? Grym podd gubbar.
Citera
2020-03-14, 14:29
Medlem
En mkt bra pod men Jonas skall nog inte ge sig in diskussioner angende USA:s globslistsvins nedmontering och plundring av av vrlden

Det var ju trots allt USA:s frtjnst att Shaen avsattes och Khomeini installerades 1979 och som efter att gubben slngt ut USA brjade kratta manegen fr den diktatoriska teokrati som vi kan bevittna idag

Likas i Afghanistan

USA har ju trots allt varit i krig de senaste 250 ren. Hur mnga krig har Iran varit inblandade i??

...och att gra Israel som inte gr ngonting annat n att frm USA att bomba Iran till offer r skrattretande och att det r Hisbollah som orsakat kaoset i Jemen (!!??) som USA:s kompisar Saudiarbien har orsakat

Saudiarabien r ju ven skyldig till den extrema islamism dvs Whabbism som nu sprider sig som en lpeld ver vrlden

S ls grna p om du mnar att ge dig in vrldspolitiken

USA och Israel r roten till allt ont!

Thats a fact och Ryssland och Iran r de sista utposterna som oligarkerna i vst har som ml att plundra
Citera
2020-03-25, 19:05
Medlem
Tycker Jonas ofta tar parti fr Israel!?
Citera
2020-03-27, 22:51
Medlem
Ollonets avatar
Lyssnar p avsnitt 61 och ni sger att lillen Eklund ker p stryk av Stefan Tangstad .Men det var Frank Bruno han frlorade EM titeln till .Stefan lusekoftan kte p nock av lillen.Rcker det inte med att Steffo Thrnkvist den store mobbaren pissade p lillen.Frvrigt r ni jvligt roliga och man fr lite vibbar av pippirull och svarte orm.
Senast redigerad av Ollonet 2020-03-27 kl. 23:04.
Citera
2020-04-24, 00:50
Medlem
Hivmannnens avatar
S jvla bra podd, har hrt alla avsnitt! Mnga av dom ett flertal gnger!
Citera
2020-05-27, 11:59
Medlem
Ochotnyryads avatar
Nej men detta mste vara det roligaste avsnittet hittills! Gud vad jag skrattade!

Tack Jonas fr att du lyssnar lite mer p vad jakob sger s att det blir lite mer dialog.

Ni r bda s kul! Frgyller onsdagarnas hundpromenad 👍🌸
Citera
2020-06-04, 02:01
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ochotnyryad
Nej men detta mste vara det roligaste avsnittet hittills! Gud vad jag skrattade!

Tack Jonas fr att du lyssnar lite mer p vad jakob sger s att det blir lite mer dialog.

Ni r bda s kul! Frgyller onsdagarnas hundpromenad 👍🌸
Har du hrt deras senaste avsnitt?
Sjukt bra pod sitter och garva lppen av mig.

Svar till en kommentar ovanfr om att USA och Israel r all ondska, skulle nog sga att Bosse Hansson r vrre.
Citera
2020-06-04, 16:47
Medlem
Tack fr en bra podd! Lyssnar p varje avsnitt tv gnger av obetydlig anledning!
Citera
2020-06-05, 22:12
Medlem
Ochotnyryads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Har du hrt deras senaste avsnitt?
Sjukt bra pod sitter och garva lppen av mig.

Svar till en kommentar ovanfr om att USA och Israel r all ondska, skulle nog sga att Bosse Hansson r vrre.

Nej men det mste jag ju genast gra!😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in