Citat:
Nej, eftersom jag själv skrev att det INTE betyder att det måste ha kommit från labbet så, nej. Idiot, läsförståelse noll.
"Det betyder inte att nuvarande epidemi är från labbet, men DEFINITIVT INTE de idiotier du påstår helt grundlöst heller."
var exakt vad jag skrev.
Du är verkligen så dum som du framstår, kan inte ens klara att läsa ett par rader utan att missa vad någon skriver egentligen.
Det jag vände mig emot var ditt efterblivna påhopp på en användare där du kategoriskt säger detta:
Citat:
Ursprungligen postat av kazangas
Och du bidrar till skitsnack genom att lägga ut en länk till ett labb vars uppgift är att forska och studera elaka virus och andra patogener. Dessa labb är byggda enligt gällande standarder, och att ett virus skulle rymma eller smugglas ut faller på sin egen orimlighet.
För du tror väl ändå inte att de som arbetar där är helt utan moral och yrkesskicklighet.
De flesta länder har labb av denna typen, är då alla misstänkta?
Och du bidrar till skitsnack genom att lägga ut en länk till ett labb vars uppgift är att forska och studera elaka virus och andra patogener. Dessa labb är byggda enligt gällande standarder, och att ett virus skulle rymma eller smugglas ut faller på sin egen orimlighet.
För du tror väl ändå inte att de som arbetar där är helt utan moral och yrkesskicklighet.
De flesta länder har labb av denna typen, är då alla misstänkta?
Majoriteten av dina inlägg dryper av dryg Von Oben attityd, samtidigt som du oftast dessutom har helt fel eller har inte fattat ett skit vad folk skriver. Att användaren dessutom blev nertryckt till att be om ursäkt pga av ditt falska fabulerande om saker du låtsas veta något om, får det att tända till hos mig.