2020-01-31, 12:01
Medlem
Många som hävdar att 13XX lgh är vån 3. Oftast är 12XX vån 3. R.Gustavsson verkar stämma men hittar ingen FB-profil.
Citera
2020-01-31, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Brott mot griftefriden ju tex vara att kroppen låg i väska eller låda
Absolut - minsta respektlösa hantering av en död kropp är griftefridsbrott.
Citera
2020-01-31, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexdennyfikna
Sökte runt lite på sistnämnda namn G*stafsson men finner ingen kvinna som skulle kunna passa in åldersmässigt
Det bor en kvinna, född 80 med namnet
Citera
2020-01-31, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JockeUtanKniven
Många som hävdar att 13XX lgh är vån 3. Oftast är 12XX vån 3. R.Gustavsson verkar stämma men hittar ingen FB-profil.
Letade igår, men hittade ingen FB-profil.
Osäker om det är hon, men det är en man och en kvinna jag sett flera gånger som ser ut att vara runt 40 med en liten flicka som ev skulle kunna vara i rätt ålder! Båda två ser ut att missbrukat narkotika.
Citera
2020-01-31, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djurgardaren
Det bor en kvinna, född 80 med namnet

Det såg jag när jag googlade, men tycks inte finna någon Fb-profil på vederbörande
Citera
2020-01-31, 12:04
Medlem
Citat:
Gusta(f)son med ett s

Citat:
Ursprungligen postat av Alexdennyfikna
Sökte runt lite på sistnämnda namn G*stafsson men finner ingen kvinna som skulle kunna passa in åldersmässigt
Tack Djurgardaren. Nej, Alex, denna verkar vara svåridentifierad. Men ålder är svårt - en 40-åring kan se ut som en 30-åring.
Citera
2020-01-31, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tack Djurgardaren. Nej, Alex, denna verkar vara svåridentifierad.

Milt sagt, se om de dyker upp nån mästersökare här i tråden som kan leverera en profil!
Vi sitter still i båten!
Citera
2020-01-31, 12:08
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Osäker om det är hon, men det är en man och en kvinna jag sett flera gånger som ser ut att vara runt 40 med en liten flicka som ev skulle kunna vara i rätt ålder! Båda två ser ut att missbrukat narkotika.

Utseende? Blond, mörk, slank, tjock? Finns det något du kan säga om det så kanske man kan "utesluta" några på fb..
Citera
2020-01-31, 12:08
Medlem
Ett eller två s har tydligen ingen betydelse. Kvinnan ifråga står med två "s" i alla sökbara register på den adressen.
Citera
2020-01-31, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Till ansvar för brott mot griftefriden dömes den som obehörigen flyttar, skadar eller skymfligen behandlar lik…. Vad griftefridsbrott i just det här ärendet är, kan man bara gissa. Kan de ha behandlat flickan illa efter hennes död? På vilket sätt då? Styckning tror jag inte på.
”Brott mot griftefriden, vad innebär det?

– Det kan vara att man välter gravstenar, eller gräver upp en grav. Det kan också vara att man inte informerar om en avliden person, att man inte kallar på hjälp från ambulans eller polis, säger Åsa Willsund.”
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/dod-person-hittad-i-lagenhet-i-norrkoping
Citera
2020-01-31, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Utseende? Blond, mörk, slank, tjock? Finns det något du kan säga om det så kanske man kan "utesluta" några på fb..
Hmm... inte sett henne på ett tag, men hon ser ganska smal ut iallafall, tror hon har dåligt färgat hår också! Men som sagt är inte 100% på att det är hon!
Citera
2020-01-31, 12:11
Medlem
HarryScheinens avatar
Citat:

Hur ser man ut om man missbrukar/missbrukat narkotika i dina ögon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in