2020-01-23, 23:35
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet081417
Det började helt plötsligt handla även om mig när jag och andra drogs upp i den andra tråden och bara för att min vän rättade efternamn08 i saker som h*n påstod i denna tråd var sann trots att det var falsk information.
Tillslut kom det fram att han haft en hel del fel i den informationen han lagt ut.

Nu eftersom jag tog över och började skriva var för att jag var less på efternamn08 förtal och lögner.
Därför skrev jag i denna tråd för att om människor vill veta något så fråga mig istället nu när jag ändå kollar denna tråd och svarar på de jag tycker att ni borde veta.

Hej.
Åtal i Sverige är offentliga. Dvs hela utredningen förhör osv. Ev visste inte du det från början. Om så är fallet så rekommenderar jag varmt en låg profil. Mannen ifråga är labil. Ta hand om dig!
Citera
2020-01-23, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet081417
Det började helt plötsligt handla även om mig när jag och andra drogs upp i den andra tråden och bara för att min vän rättade efternamn08 i saker som h*n påstod i denna tråd var sann trots att det var falsk information.
Tillslut kom det fram att han haft en hel del fel i den informationen han lagt ut.

Nu eftersom jag tog över och började skriva var för att jag var less på efternamn08 förtal och lögner.
Därför skrev jag i denna tråd för att om människor vill veta något så fråga mig istället nu när jag ändå kollar denna tråd och svarar på de jag tycker att ni borde veta.

VAD är det som är falskt? Vaddå "jag tog över" vad är det du tagit över?
Vad du anser vad vi behöver veta? Allt står ju skrivet! Varför skulle förundersökning va falsk?
Citera
2020-01-27, 09:24
Medlem
Den där S”ndr” är en konstig typ... hittar bara idioter som knäcker hen och sedan ska hen ta på sig offerkoftan så ska alla tycka synd om hen. Hoppas vi får mer info om förundersökningen snart
Citera
2020-01-27, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryPotterFlyger
Den där S”ndr” är en konstig typ... hittar bara idioter som knäcker hen och sedan ska hen ta på sig offerkoftan så ska alla tycka synd om hen. Hoppas vi får mer info om förundersökningen snart
Haha! Sant ju! Undrar vart Trollet tog vägen? H*n som sa att det bara var att ställa frågor. Finns inga svar. Haha!
Citera
2020-01-29, 12:31
Medlem
Verkar inte komma nån ny info kring detta..?
Citera
2020-01-29, 12:48
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Verkar inte komma nån ny info kring detta..?

Det kommer när Efternamn08 är färdig med avstängningen
Citera
2020-01-30, 10:32
Medlem
Var det någon här som hade sett annonser på S#ndr# ? Tänkte på att någon här skrev att h*n är prostituer#d?
Citera
2020-01-30, 12:50
Medlem
Citat:
Var det någon här som hade sett annonser på S#ndr# ? Tänkte på att någon här skrev att h*n är prostituer#d?
Vore bra med bilder på det då h*n ljugit i början och sedan påstår sig vara hon.
Senast redigerad av midsommarkransen65 2020-01-30 kl. 13:16.
Citera
2020-01-30, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Det kommer när Efternamn08 är färdig med avstängningen
Borde vara idag då det var i torsdags efternamn08 vart avstängd.
Citera
2020-01-30, 13:36
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midsommarkransen65
Borde vara idag då det var i torsdags efternamn08 vart avstängd.

Ja det har gått en vecka nu,Han är väl tillbaka ikväll vill jag tro
Citera
2020-01-30, 16:10
Medlem
Idag var det rättegång i Gävle. Första dagen av 8 planerade dagar. Det har hänt lite grejer. Den här tråden uppmärksammades. Nu är det slut för idag. Jag har varit med under dagen och lyssnat. Fredrik såg sliten och blek ut. Det kommer vara stängda dörrar vid vissa åtalspunkter. Fredrik har velat göra en motanmälan om våldtäkt och sexuellt tvång. Han har inte velat dominera utan blivit tvingad att vara hård.
Senast redigerad av Efternamn08 2020-01-30 kl. 16:15.
Citera
2020-01-30, 16:17
Medlem
Citat:

Hon finns på Rosa Sidorna. Hon har raderat men Fredrik har berättat.

Sandra ljög i förhören om att det inte var Fredrik Olafsen hon träffade utan någon Fredrik Johansson och hon ljög flera gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in