Citat:
Ursprungligen postat av
kate88
Jag får erkänna att jag underskattade Balder, uppfattade honom som nördig och naiv när det kommer till kvinnor. Men det blir uppenbart att det är han som har lekt med Bella och inte tvärtom. Han lurade Bella totalt genom att han gav intrycket att han var seriös med henne.
När det gäller exfrun J*nnie så har du en viss poäng Whatdoweknow.
Det är ändå märkligt att ifall de var separade att J*nnie har lagt ut bilder på henne o Balder bara dem två ,senaste bilden tillsammans 2019.
Det är väl väldigt ovanligt att man lägger upp bilder på varandra ifall man lever separat eller nära skilsmässa.
Jag får hålla med att han har behandlat exfrun rätt så illa.
Svårt att hitta ett sjukligare självskadebeteende
Isabella
ger maximalt med sex och äkta kärlek till snål-Erik
Erik
ger inte tillbaka ett öre till Isabella
Hur känner sig Isabella efter att ha blivit dumpad efter flera månaders gratis-sex med en så gammal man?
Lurad? Skamsen? Förbannad? Ingenting?
Kommer Isabellas dyslektiska blogg-arme att hämnas, såsom dom hotades med?
Varför upprepar Isabella dom absolut mest pinsamma misslyckanden hon kan tänka sig offentligt?
Varför lär sig Isabella inte av några konsekvenser alls, varken av oavslutade studier, konkurser, nedlagda projekt eller flera månader av gratis-sex med snåla gamlingar?
Isabella får akta sig så att hon inte blir ett gratis-nummer som miljardärerna, uradeln och politikerna delar mellan sig
Snart kanske det inte finns någon man kvar som ser Isabella som seriös, eller har jag helt fel?