2020-01-29, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myofusion
Är det sant att hon har börja träffa Sven-Olof Johansson? Verkar vara enligt skvallervägen annat än arbetskontakt.
Varför skulle Sven-olof ligga isabella? Han har ju en fru som är mkt trevlig o rätt snygg. Ssmt att han har huvudet på skaft oh genomskpdat isabella.

Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Att hon legat med Stordalen finns det inga bevis för.

Jo det finns det även om det inte är öppet till pöbeln.
Citera
2020-01-29, 05:10
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Att hon legat med Stordalen finns det inga bevis för.

Svar från Funkislgh:

Jo det finns det även om det inte är öppet till pöbeln.[/quote]

Min fråga till dig Funkislgh är :

Hur kommer det sig då att du har fått kännedom om det?
Senast redigerad av trottwell 2020-01-29 kl. 05:14.
Citera
2020-01-29, 07:08
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otagetalias
Hon var smal när hon tävlade i Lets Dance. Kanske kläder hon köpte då men som bara blev hängande i garderoben?

Det är 10 år sen?
Citera
2020-01-29, 11:35
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Om jag låg med Claudia Schiffer och Heidi Klump skulle det ju bara höja min status, trots att de är betydligt äldre än jag. Den manliga motsvarigheten till en lite bedagad supermodell måste ju vara en miljardär. Det skiljer bara 3 år mellan Erik Selin och Claudia Schiffer. Det är väl snarare lite fiffigt och imponerande att Bella legat med minst två miljardärer (!).
Tror inte Heidi Klump ar sa gammal som Erik, men om du låg med Claudia Schiffer och om hon ar gammal sa hojer du ju inte din status
Jag vet inte vad du har for status idag
En helt alldaglig person kanske skulle gora det, men dom flest som ar lite gangbara skulle nog valja nagon som inte ar gammal
Gladjande att det finns hopp for Isabella, att hon fortfarande kanske kan traffa nagon
Citera
2020-01-29, 17:05
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Tror inte Heidi Klump ar sa gammal som Erik, men om du låg med Claudia Schiffer och om hon ar gammal sa hojer du ju inte din status
Jag vet inte vad du har for status idag
En helt alldaglig person kanske skulle gora det, men dom flest som ar lite gangbara skulle nog valja nagon som inte ar gammal
Gladjande att det finns hopp for Isabella, att hon fortfarande kanske kan traffa nagon

Claudia Schiffer på bild från 2019:

https://celebmafia.com/wp-content/uploads/2019/03/claudia-schiffer-chanel-fashion-show-in-paris-03-05-2019-9.jpg

Ett sant praktexemplar mot en frisk och rosenkindad alpbakgrund. Du får gå upp på rätt hög statusnivå för att det ska bli ett nedköp att ligga med henne, typ vara fotbollsproffs i Bundesliga eller Lazio.

Erik bevisade att han inte bara var ute efter glamourglipa när han tog med henne på börsintroduktionen. Ett högst offentligt sammanhang med mycket prestige. Just då såg han säkert en framtid med Belladonnan, men ödet ville annat.
Citera
2020-01-29, 19:05
Medlem
Citat:
Claudia Schiffer på bild från 2019:

https://celebmafia.com/wp-content/uploads/2019/03/claudia-schiffer-chanel-fashion-show-in-paris-03-05-2019-9.jpg

Ett sant praktexemplar mot en frisk och rosenkindad alpbakgrund. Du får gå upp på rätt hög statusnivå för att det ska bli ett nedköp att ligga med henne, typ vara fotbollsproffs i Bundesliga eller Lazio.

Erik bevisade att han inte bara var ute efter glamourglipa när han tog med henne på börsintroduktionen. Ett högst offentligt sammanhang med mycket prestige. Just då såg han säkert en framtid med Belladonnan, men ödet ville annat.

Eller så var han bara snäll inför dumpningen - så att hon i efterhand skulle framstå som inte alltför förnedrad.
Citera
2020-01-29, 22:09
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Eller så var han bara snäll inför dumpningen - så att hon i efterhand skulle framstå som inte alltför förnedrad.

Det vore snarare en brutal manipulation på hennes bekostnad, att låna henne gå all-in offentligt medan hon redan var dumpad i hemlighet. Det tror jag faktiskt inte om Erik. Däremot kan resan över nyår mycket väl ha varit en tänkt som en privat och värdig avskedsresa.
Citera
2020-01-29, 22:28
Medlem
Citat:
Det vore snarare en brutal manipulation på hennes bekostnad, att låna henne gå all-in offentligt medan hon redan var dumpad i hemlighet. Det tror jag faktiskt inte om Erik. Däremot kan resan över nyår mycket väl ha varit en tänkt som en privat och värdig avskedsresa.

Fast Erik Selin är inte Mr Nice Guy, han har rätt hårda nypor och hur förnedrade människor kan känna sig verkar han sannerligen inte bry sig om, inte ens när det handlar om en kvinna han är gift och har två barm med. Så jag kan mycket väl tänka mig in i en ordentlig nedbrottning i social gyttja - av en Blondinbella han ville bli av med. Det verkar ju också väldigt underligt att förhållandet snarast skulle ha gått mot en allt större seriositet så sent som i slutet av november (har för mig att börsintroduktionen av K fast var då?) för att sedan få total pyspunka lagom till jul. Jag menar, vad skulle ha hänt? Det enda rimliga om det var så är att Blondinbella dumpat Selin och inte tvärtom och det håller jag för helt osannolikt. Vill man levai lyx och saknar moral så gör man sig inte av med en vandrande plånbok.
Citera
2020-01-29, 22:52
Medlem
Citat:

Jag får erkänna att jag underskattade Balder, uppfattade honom som nördig och naiv när det kommer till kvinnor. Men det blir uppenbart att det är han som har lekt med Bella och inte tvärtom. Han lurade Bella totalt genom att han gav intrycket att han var seriös med henne.

När det gäller exfrun J*nnie så har du en viss poäng Whatdoweknow.

Det är ändå märkligt att ifall de var separade att J*nnie har lagt ut bilder på henne o Balder bara dem två ,senaste bilden tillsammans 2019.
Det är väl väldigt ovanligt att man lägger upp bilder på varandra ifall man lever separat eller nära skilsmässa.

Jag får hålla med att han har behandlat exfrun rätt så illa.
Citera
2020-01-29, 23:17
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Fast Erik Selin är inte Mr Nice Guy, han har rätt hårda nypor och hur förnedrade människor kan känna sig verkar han sannerligen inte bry sig om, inte ens när det handlar om en kvinna han är gift och har två barm med. Så jag kan mycket väl tänka mig in i en ordentlig nedbrottning i social gyttja - av en Blondinbella han ville bli av med. Det verkar ju också väldigt underligt att förhållandet snarast skulle ha gått mot en allt större seriositet så sent som i slutet av november (har för mig att börsintroduktionen av K fast var då?) för att sedan få total pyspunka lagom till jul. Jag menar, vad skulle ha hänt? Det enda rimliga om det var så är att Blondinbella dumpat Selin och inte tvärtom och det håller jag för helt osannolikt. Vill man levai lyx och saknar moral så gör man sig inte av med en vandrande plånbok.

Varför de började hänga från början vet jag inte men Blondinbella trodde och hoppades nog mer på deras relation än vad Balder Balle gjorde! För honom var hon nog mest en liten fling och ett tidsfördriv, men jag gissar att HON däremot gick all in och var både efterhängsen och klängig, kanske rent av desperat? Sådana kvinnor är aldrig attraktiva! När ballen fått sitt så började hjärnan fungera och då tackade han för sig!

Att hennes fasad rämnade och "imperium" rasade samtidigt som de träffades snarast påskyndade hans dumpning av henne!

Påståendena här i tråden om att de setts hos en Hovjuvelerare och kollat förlovningsringar samt att de väntade barn ihop är bara skitsnack!
Citera
2020-01-29, 23:41
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Jag får erkänna att jag underskattade Balder, uppfattade honom som nördig och naiv när det kommer till kvinnor. Men det blir uppenbart att det är han som har lekt med Bella och inte tvärtom. Han lurade Bella totalt genom att han gav intrycket att han var seriös med henne.
Det är ändå märkligt att ifall de var separade att J*nnie har lagt ut bilder på henne o Balder bara dem två ,senaste bilden tillsammans 2019.
Det är väl väldigt ovanligt att man lägger upp bilder på varandra ifall man lever separat eller nära skilsmässa.
Svårt att hitta ett sjukligare självskadebeteende
Isabella ger maximalt med sex och äkta kärlek till snål-Erik
Erik ger inte tillbaka ett öre till Isabella
Hur känner sig Isabella efter att ha blivit dumpad efter flera månaders gratis-sex med en så gammal man?
Lurad? Skamsen? Förbannad? Ingenting?
Kommer Isabellas dyslektiska blogg-arme att hämnas, såsom dom hotades med?
Varför upprepar Isabella dom absolut mest pinsamma misslyckanden hon kan tänka sig offentligt?
Varför lär sig Isabella inte av några konsekvenser alls, varken av oavslutade studier, konkurser, nedlagda projekt eller flera månader av gratis-sex med snåla gamlingar?
Isabella får akta sig så att hon inte blir ett gratis-nummer som miljardärerna, uradeln och politikerna delar mellan sig
Snart kanske det inte finns någon man kvar som ser Isabella som seriös, eller har jag helt fel?
Senast redigerad av qutm 2020-01-30 kl. 00:28.
Citera
2020-01-30, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kate88

Det där att Erik Selin och hans fru skulle ha levt separerade långt innan han träffade Blondinbella är bara ett rykte som några har tyckt bekräftats av verifierade uppgifter om att Jennie Selin står som ensam köpare till en fastighet 2017. Men det kan ju finnas många anledningar till att hon gör det och det enda vi utomstående kan veta om hennes äktenskap med Erik är vad vi kan se, nämligen att ansökan om skilsmässa gjordes först i maj 2019 och då av Erik Selin. Att hävda att Erik Selin och hans fru skulle ha levt åskilda innan han lämnade in skilsmässoansökan är ungefär som att säga att jag tror det finns troll i skogen, för ingen har ju faktiskt kunnat bevisa att de inte finns - med sådana resonemang kan man ju anföra vad som helst och då blir det meningslöst att lyssna till dem. Det jag alltid har tänkt när jag hört det är väl snarast att det är utplanterat av någon som inte vill att Selins affär med Blondinnbella ska framstå som fullt så sjaskig som den är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in