2020-01-29, 18:26
Medlem
PK-befriads avatar
Jag är så fascistmaskulin jag kan till vardags, lyfter tunga vikter, kammar sidbena och så, men jag kan ju inte väga upp för alla hencucks därute.

Regimen har på agendan att göra oss så onazistiska som möjligt och motsatsen till en "nazist" är ju en vek och ynklig hencuck utan självbevarelsedrift. En typisk feministman alltså.
Citera
2020-01-29, 18:40
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Sedan urminnes tider har mannen försvarat och krigat för sitt folk och nation.
Han har varit ute i krig, jagat djur, huggit ved, byggt hus och framförallt, försörjt sin kvinna och sina barn. Hans mod och styrka har genom årtusenden förundrats av kvinnorna som fött många barn till honom, lagat hans mat, sytt hans kläder och tagit hand om hemmet. För henne har han varit oumbärlig, ovärderlig. Mannen har alltid varit överhuvudet, agerat självklar ledare. Se Akilles! Se Rienzi! Mussolini! Riddare, soldater, krigare, vikingar! Stolthet, styrka och mod!

När jag promenerar i stan förundras man säkerligen. Män i scarfs och små mössor trippar omkring med tygväskor och små knähundar. Vissa ser ut som små pojkar, trots att de måste vara väl över 18. Nästan alla har det där gay-uttalet, om ni hänger med på vad jag menar? De går i tighta jeans och fikar med sina väninnor. De är helt enkelt feminina, och detta problem är minst sagt utbrett. Samtidigt importeras horder av krigsföra män från Mellanöstern. Mängder av svenska män går runt med asiater då jag antar att de har svårigheter med att finna en kvinna från sin egen nation.

Kvinnor tar p-piller och får hormonbalansen rubbad, väljer sedan mer feminina män med lågt testosteron. Estrogen hamnar i vår mat och i vårt vatten och folk dricker soja och är vegetarianer. Istället för att gå ut och släpa hem en kvinna verkar många män ha fastnat i ett porrberoende.De skall "tävla" med kvinnor på arbetsmarknaden vilket måste vara extremt löjeväckande för riktiga män som inte har en aning om hur man skall tävla med kvinnor eftersom det hela ter sig fullkomligt absurt!

Attraktionen blir ju helt obefintlig med feminina män. Många verkar även vara öppet homosexuella. Hur kan ni låta kvinnorna köra med er och jamsa med i deras feminism-påhitt. Hela politiken som pågår idag är ju endast ett enormt shit-test från kvinnor som tappat respekten för sina landsmän!

Jag är bedrövad och mycket orolig över denna utveckling. Kriminaliteten brer ut sig i brist på starka auktoriteter och hela landet törstar efter starka, ledande och kompetenta män. Var är alla svenska, äkta män?

Att du kallar Mussolini för äkta man gjorde att ditt argument blev ogiltigt direkt.

Annars var det bra skrivet.
Citera
2020-01-29, 19:01
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Du får väl läsa innantill, din felknullade jävel.
Haha, jag är tämligen säker i att du inte ens kan beskriva detta själv.
Men jag kan definitivt läsa detta inlägg innantill, och det är att du saknar en väsentlig kreativitet eftersom din förolämpning inte ens förolämpar mig.
Citera
2020-01-29, 19:15
Bannlyst
hahah sverige världens pinsammaste nation

lbtq
bostadsbrist
genus
feminism
allas lika värde
jämställdhet
jämliket
polisbrist
lärarbrist
sjuksköterskebrist
kärringar som protesterar mot besparingar i sjukhusen
inga vårdplatser
sämsta järnvägarna i europa
längsta köerna i vården
kan inte släcka bränder utan att ropa och skrika till hjälp på andra

wallah fuck er

ni suger så mycket helt otroligt vad ni suger
ändå så babblar ni om feminism
man ska bara släppa en atombomb över hela skandinavien
Citera
2020-01-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashtaroth2
Vi alla vet att döda sin egen avkomma så krävs det....vad?

Lol

Alfa Lejon tar ihjäl sin avkomma om inte modern stoppar dem. Har ingen djävla aning om varför men om jag möter dig så är det bäst för dig att du duckar.

South security
Senast redigerad av Johnth 2020-01-29 kl. 19:34.
Citera
2020-01-29, 19:34
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.vet.detta
En riktig hane försvarar sin flock. Men det finns ingen flock kvar idag. Inte fan försvarar man fienden?
Där har vi det.

En majoritet av svenska folket har velat störta Sverige som land och Svenskar som folk ska utraderas.

För mig som svensk man är dessa "svenskar" fienden.

Är man villig att ge bort sitt land till utländska kriminella samtidigt som man begår häxjakt mot den egna befolkningen och försöker tysta människor, då är man inte MIN vän, utan min FIENDE.

Det kommer svänga kan jag säga, många som tröttnat på dessa feminiserade bögar.

Men de är många och tror sig oftast vara värt nått.
Citera
2020-01-29, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Där har vi det.

En majoritet av svenska folket har velat störta Sverige som land och Svenskar som folk ska utraderas.

För mig som svensk man är dessa "svenskar" fienden.

Är man villig att ge bort sitt land till utländska kriminella samtidigt som man begår häxjakt mot den egna befolkningen och försöker tysta människor, då är man inte MIN vän, utan min FIENDE.

Det kommer svänga kan jag säga, många som tröttnat på dessa feminiserade bögar.

Men de är många och tror sig oftast vara värt nått.

Sverige. Ett land utan sammmanhållning och ett fjasko. I samtliga EUs pissländer går folk på gator i 100.000 tals och skriker mot EU och styrande. Sverige ett totalt pissfiasko. Wankers
Steffe svetsare och fittan Annie vet och surfar vidare
Citera
2020-01-29, 19:43
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Kvinna=kvinnligt, feminint osv
Man=manligt, maskulint osv.

Om män är feminina kan de kallas för kvinnliga skällsord såsom fitta, kärring eller motsvarande. Det är inte raketforskning.

På vilken punkt var jag otydlig?!

Det är dock inte ett sunt beteende. Varför är det dåligt med det kvinnliga är min fråga som du inte besvarat.
Citera
2020-01-29, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Alfa Lejon tar ihjäl sin avkomma om inte modern stoppar dem. Har ingen djävla aning om varför men om jag möter dig så är det bäst för dig att du duckar.

South security

Du skall inte veta så mycket RA.....
Citera
2020-01-29, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashtaroth2
Du skall inte veta så mycket RA.....

Jag vet allt
Citera
2020-01-29, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Jag vet allt

Varför slåss då? all homosexualitet är byggd i tanken att stänga deras gener.

Vi har haft denna diskussionen tidigare.....kommer du ihåg?
Citera
2020-01-29, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jag är så fascistmaskulin jag kan till vardags, lyfter tunga vikter, kammar sidbena och så, men jag kan ju inte väga upp för alla hencucks därute.

Regimen har på agendan att göra oss så onazistiska som möjligt och motsatsen till en "nazist" är ju en vek och ynklig hencuck utan självbevarelsedrift. En typisk feministman alltså.

Man kan alltid lita på dig att du saknar all form utav verklighetsförankring.
Är väl snarare så att ni gnälliga män som sitter här på nätet o lipar dygnet runt för att alla ska veta vilka tuffa nassar ni är mest påminner om det svagare könet?

Känns inte så manligt heller med sidbena där man försöker efterlikna Hitler. Galningens sexualitet kan starkt ifrågasättas också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in