2020-01-29, 09:07
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Men på jobbet brukar de ju ha sådana där bögiga kaffemaskiner man stoppar ampuller i, finns ju inget bögigare, "Ohh jag ska nog ta en vaniljkaramellkaffeampull idag då".

Jag håller med om att kaffet är godast hemma, jag har en supermanlig icke bögig kaffebryggare som maler kaffebönorna OCH brygger det.

Ja socker i kaffet är bögigt, jag dricker med en skvätt grädde, grädde är icke bögigt.

Föredrar dock fika på anti-bög certifierat kafé med vän/vänner/sambo, gemytligt och svenskt.

På jobbet ska det var en 20 år gammal hederlig kaffebryggare, gärna med fläckar och lite smält plast. Hemma kör man perkulator, det ger det godaste kaffet. Det blir lite sump, men det är manligt och skrämmer bort fjollorna.

Grädde är dock också bögigt, max en liten skvätt mjölk är acceptabelt.

Det finns inga anti-bög kaféer, de skulle gå i konkurs direkt i fjoll-Sverige.
Citera
2020-01-29, 09:17
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum

Attraktionen blir ju helt obefintlig med feminina män.

Är det så? Finns ju ganska många exempel på män med androgyn look som får ligga mer än du kan drömma om .
Citera
2020-01-29, 09:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
På jobbet ska det var en 20 år gammal hederlig kaffebryggare, gärna med fläckar och lite smält plast. Hemma kör man perkulator, det ger det godaste kaffet. Det blir lite sump, men det är manligt och skrämmer bort fjollorna.

Äh! Perkulator är ju helt klart den bögigaste kaffemaskinen.

Det finns bara ett sätt att dricka kaffe med heterosexualiteten i behåll som karl. Att, hållandes en öppnad burk snabbkaffe hytta med näven i ilska över en mugg ljummet kranvatten. Ju argare/testosteronigare/manligare man är, desto starkare kaffe får man. Mjölk i har den som kan producera det själv.
Citera
2020-01-29, 09:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Äh! Perkulator är ju helt klart den bögigaste kaffemaskinen.

Det finns bara ett sätt att dricka kaffe med heterosexualiteten i behåll som karl. Att, hållandes en öppnad burk snabbkaffe hytta med näven i ilska över en mugg ljummet kranvatten. Ju argare/testosteronigare/manligare man är, desto starkare kaffe får man. Mjölk i har den som kan producera det själv.

Mitt kaffe är så manligt att när jag brygger mitt kaffe vaknar Putin och ringer och frågar om han får komma och dricka en skvätt. Jag säger "ja om du ställer hästen nere på gården, den väger för mycket för hissen ok."

Sen pratar vi om vädert för det gör äkta svenskar och han kan bara glömma att få leda samtalet. Som sagt, mitt kaffe är starkt, efter två koppar börjar jag skifta i grönt och bli skitförbannad.
Senast redigerad av Jenny9 2020-01-29 kl. 09:40.
Citera
2020-01-29, 09:38
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.vet.detta
En riktig hane försvarar sin flock. Men det finns ingen flock kvar idag. Inte fan försvarar man fienden?
Det är sant. Förklarar dock inte den feminisering som TS upplever.
Citera
2020-01-29, 09:50
Medlem
Fillesnors avatar
Absolut sant det som TS skriver.

Det finns dock fortfarande kraftfulla svenska män i den sk boomer generationen, dvs 50 åringar och uppåt. Dessa män är anledningen till att landet ännu inte kollapsat - då dessa män bla driver företagen som driver in pengarna och håller strukturen uppe med det sista vett som finns kvar i landet.

Manlighet = dådkraft, mod och logik/förnuft i ett ädelt hjärta.

Testosteronbristen hos svenska män är det mest akuta. TV spel, stillasittande, och en frånvarande fader som inte tar sin son till gymmet, idrotten eller skogen och fäller en björn förklarar problemet.

Hitta tillbaka till vikingarnas kristna katolska tro, dvs tron hos de män som byggde detta land.

Bilda familj, ta ansvar och se till att era kommande söner boostar sitt testo.

Och skyll framförallt inte på kvinnor, judar och marxister.

Det är smolk som aldrig skall påverka en man.
Senast redigerad av Fillesnor 2020-01-29 kl. 09:59.
Citera
2020-01-29, 09:56
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillesnor
Absolut är det som TS skriver.

Det finns dock fortfarande kraftfulla svenska män i den sk boomer generationen, dvs 50 åringar och uppåt. Dessa män är anledningen till att landet ännu inte kollapsat - då dessa män bla driver företagen som driver in pengarna och håller strukturen uppe med det sista vett som finns kvar i landet.

Manlighet = dådkraft, mod och logik/förnuft i ett ädelt hjärta.

Testosteronbristen hos svenska män är det mest akuta. TV spel, stillasittande, och en frånvarande fader som inte tar sin son till gymmet, idrotten eller skogen och fäller en björn förklarar problemet.

Hitta tillbaka till vikingarnas kristna katolska tro, dvs tron hos de män som byggde detta land.

Bilda familj, ta ansvar och se till att era kommande söner boostar sitt testo.

Och skyll framförallt inte på kvinnor, judar och marxister.

Det är smolk som aldrig skall påverka en man.

Gymmet och skogen är bögiga, riktiga män jonglerar med grova trädstammar......För att det är kul.

En riktig man gör sen 100 armhävningar och slår ner fienden med ett slag.
Citera
2020-01-29, 10:03
Medlem
Saknar välklädda män, inte advokat typ men med kostym, snygga byxor, skjorta mm.
Typ som på 70-talet.

Nån som luktar cigarr och aftershave💪🏻
Citera
2020-01-29, 10:06
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Gymmet och skogen är bögiga, riktiga män jonglerar med grova trädstammar......För att det är kul.

En riktig man gör sen 100 armhävningar och slår ner fienden med ett slag.

Enbart en flicka orkar mindre än 100 armhävningar.

Så inga män kommer tyvärr fostras ur din klena barm. Enbart rädda harar som vill gosa och smaka mini tutte.
Citera
2020-01-29, 10:09
Medlem
Dom gängkriminella skjuter ihjäl varandra pga märkeskläder, du tycker det är macho? Skulle en grottmänniska för 10000 år sen ge fan i om pälsen han hade kom från en antilop eller gasell?
Senast redigerad av fr0g 2020-01-29 kl. 10:14.
Citera
2020-01-29, 10:12
Medlem
Klownfaces avatar
Du överdriver givetvis, känner drösvis med vanliga män som inte är mindre manliga än gemene arab eller neger, dock så har dom mer att förlora och springer inte runt i gäng och måste hävda sig konstant. Sverige är fredsskadat och bra tider skapar mjuka män - mjuka män skapar hårda tider - hårda tider skapar hårda män - hårda män skapar bra tider. Just nu befinner vi oss på randen till hårda tider och svenskarna kommer att bli mer kalla, hårda och mer rasmedvetna, lita på det. Kan redan nu se snyftartiklar i judeblaskorna med invandrare som bölar och undrar vart den snälle goe svensken tog vägen
Citera
2020-01-29, 10:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag kan historien och jag kommer med argument kring varför han var bra mycket mer höger än vänster. Dina argument är 'jag är inte din historielärare', 'de var minsann visst vänster', 'lär dig historian kring nazi tyskland så ska du få se' osv, dvs icke-argument.
Du är en av många som påstår ngt som du inte vet historien om, Hitler, Himmler, NSDAP och alla som sympatiserade med Nazi-Tyskland tillhörde vänstersidan. Lär dig historia innan du uttalar dig nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in