2020-01-28, 12:54
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Fyra dagar senare. Ännu ingen bild. Bevisligen troll och BS alltsammans.
Stäng och glöm!
Det finns guld i sverige så det är inte omöjligt. Sedan att att ts ska lägga in bild, så kan ts ha samma problem som jag att det inte går att lägga in bilder i trådar det vet vi inte än
Citera
2020-01-28, 14:07
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Hur hittade mänskligheten de första guldklimparna, om de inte visste att de letade efter guld? Hade man tidigt en teoretisk modell som sa att det borde finnas något som glimmar lite gulaktigt?
Min kommentar handlade ju om reglerna för att leta, inte hur man letar. De första som hittade guld hade antagligen inga regler att förhålla sig till.
Citera
2020-01-28, 17:17
Medlem
Så nu har jag hämtat klimparna igen, kallt i vattnet må ja säga.

Ska bara ordna en dagens tidning så kommer bilden,
Citera
2020-01-28, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Så nu har jag hämtat klimparna igen, kallt i vattnet må ja säga.

Ska bara ordna en dagens tidning så kommer bilden,

Näe det funkar inte lägga in bilder här, har försökt i över en timme nu.
Citera
2020-01-28, 21:43
Medlem
Citat:
Näe det funkar inte lägga in bilder här, har försökt i över en timme nu.

Du kan alltid ladda upp bilden någon annanstans och länka.
Citera
2020-01-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Det är hopplöst att försöka lägga in bilder. Har du åxå en samsung lur?

Ja precis en samsung, det är stört omöjligt alltså. ger upp nu.

Ska åka till pantbanken imorgon iallafall och få guldklimparna värderade och se vad dom erbjuder för det. Spännande.
Citera
2020-01-28, 22:21
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ja precis en samsung, det är stört omöjligt alltså. ger upp nu.

Ska åka till pantbanken imorgon iallafall och få guldklimparna värderade och se vad dom erbjuder för det. Spännande.
Ja det är spännande jag önskar dej lycka till och hoppas på högt värde på dom
Citera
2020-01-29, 13:45
Medlem
Citat:
Ja det är spännande jag önskar dej lycka till och hoppas på högt värde på dom

48463kr blev det, inte illa, de undrade var de kom ifrån men ja sa att ja hittat dom i en byrå som jag hade köpt på blocket, bra byrå sa han då och skrattade sen fick jag pengarna.

Nu ska jag leta mera klimpar i bäcken, om jag hittar fler guldklimpar får jag nog ta en annan guldhandlare så det inte verkar misstänkt.
Citera
2020-01-29, 13:49
Medlem
hippilis avatar
Citat:
48463kr blev det, inte illa, de undrade var de kom ifrån men ja sa att ja hittat dom i en byrå som jag hade köpt på blocket, bra byrå sa han då och skrattade sen fick jag pengarna.

Nu ska jag leta mera klimpar i bäcken, om jag hittar fler guldklimpar får jag nog ta en annan guldhandlare så det inte verkar misstänkt.
Grattis det är bra. Leta efter mer men avslöja inte för någon var du hittar det och helst inte för dom du känner för det blir bara avundsjuka, det ser man även hur folk skriver i tråden. Sköt det diskret och snyggt
Citera
2020-01-29, 14:14
Medlem
Citat:
Grattis det är bra. Leta efter mer men avslöja inte för någon var du hittar det och helst inte för dom du känner för det blir bara avundsjuka, det ser man även hur folk skriver i tråden. Sköt det diskret och snyggt

Tack, ja jo men hade jag väntat tills i eftermiddag så hade jag fått över 50000kr

https://www.ig.com/se/index/marknader-index/sverige30

Guldet squeezade på vägen hem...

Jaja jag är glad och lycklig iallafall.
Citera
2020-01-29, 14:33
Medlem
_killahs avatar
Kan du inte ladda upp en av bilderna på imgur och länka här. Vore bra för bevisvärdet i tråden, eller kanske ett kvitto från pantbanken.
Citera
2020-01-29, 14:49
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Kan du inte ladda upp en av bilderna på imgur och länka här. Vore bra för bevisvärdet i tråden, eller kanske ett kvitto från pantbanken.
Ts har samma problem som jag att länka bilder. Det funkar inte och imgur kan man inte se andras bilder i huvud taget. Det är ett problem som man får acceptera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in