2020-01-27, 23:01
Medlem
Krockerss avatar
Kan någon tipsa om uteställen/klubbar/dansställen/etc. i Stockholm (helst på Söder) där man kan träffa folk? Dvs. träffas i bemärkelsen dejta, i syfte att ingå en relation.

Jag har nätdejtat otroligt mycket och träffar 11-12 tjejer de senaste 3 månaderna (främst via Tinder) men är fan så trött på det. Det är extremt ytligt, folk är dryga och man får leta så otroligt länge efter någon som ens vill dejta (trots att de är på en dejtingsajt). Vill så gärna träffa någon IRL istället, och har testat via bl.a. jobbet och gymmet, men folk (tjejer) är tyvärr så otroligt stängda för att ses på det sättet. Alla har en "policy" om att inte dejta någon från t.ex. jobbet. Det är dock en annan diskussion.

Är inte intresserad av ONS, vill helt enkelt träffa någon i en miljö där okända människor minglar och konverserar. Dvs. inga superpartyställen/nattklubbar.

Finns det några lämpliga klubbar för detta i Stockholm, helst på Söder? Har ingen koll själv. Tacksam för tips!
Citera
2020-01-27, 23:04
Medlem
Zer0Shits avatar
Önskad ålder på sliddjuren?

z
Citera
2020-01-27, 23:32
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Garbos.
Citera
2020-01-27, 23:51
Medlem
Krockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Önskad ålder på sliddjuren?

z

25-30
Citera
2020-01-27, 23:52
Medlem
Krockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Garbos.

Berätta
Citera
2020-01-28, 00:20
Medlem
Sugerattvaradigs avatar
Garbos I Sumpan har stängt för gott.
Citera
2020-01-28, 00:21
Medlem
Heauxms avatar
Förstår. Vet själv att det är väldigt svårt att hinna en stabil romantisk partner att dela livet med. Tycker att uteställen är en dålig idé med tanke på att du är ute efter något seriöst.

Jag som kvinna hade absolut inte accepterat en man som närmar sig på en fest. Det känns opersonligt och dräggigt och jag skulle bara tolka det som att de vill ligga. Och jag är typen som inte ligger med folk.
Citera
2020-01-28, 00:30
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Garbos.

Finns inte kvar (även Gretas, puben på nedervåningen stängde). Riktigt skit, men så är det tyvärr.

Edit: tvåa på bollen.
Senast redigerad av MrLevaLivet 2020-01-28 kl. 00:34.
Citera
2020-01-28, 00:33
Medlem
Petermadsens avatar
Engeln, Thailändska Tigern, Patricia och Golden Hits
Citera
2020-01-28, 00:38
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Vad då helst på Söder???? Söker du en sån där tjej med en kuk, eller vad är grejen?

Du TS? Krogens tid är tämligen passé nu.
Folk är mer intresserade av sina sociala medier och ta bilder att lägga upp när man är ute än att snacka med främlingar. Ville de inte se ditt jävla tryne på dejtingapparna, så ska du ju knappast förvänta sig att de vill se det i verkliga livet heller. Du kan ju testa men det kommer med största sannolikhet bara leda till slösade pengar, tid och energi. Krogen handlar mycket om status och fasad, inte det bästa stället att börja ifall man är lite mjukis och söker seriöst.

Skulle snarare tipsa om att du registererar dig på meetups.com eller liknande och går på några kloka evenemang ifall du nu söker lite bättre kvalitet än krog- och tinderfoids. Lite mer avslappnat.
Citera
2020-01-28, 00:42
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Förstår. Vet själv att det är väldigt svårt att hinna en stabil romantisk partner att dela livet med. Tycker att uteställen är en dålig idé med tanke på att du är ute efter något seriöst.

Jag som kvinna hade absolut inte accepterat en man som närmar sig på en fest. Det känns opersonligt och dräggigt och jag skulle bara tolka det som att de vill ligga. Och jag är typen som inte ligger med folk.

Tips, släpp dina förutfattade meningar och fördomar om folk och situationer så får du garanterat roligare i livet. Massa människor träffas på fest, nattklubbar eller pubar.

TS, ut och var trevlig och träffa folk så löser det sig. Försök vidga umgängeskretsen också i samma veva, bra att ha olika kompisgäng så situationerna att träffa folk blir flera och olika så att säga. Lycka till!
Citera
2020-01-28, 01:07
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Tips, släpp dina förutfattade meningar och fördomar om folk och situationer så får du garanterat roligare i livet. Massa människor träffas på fest, nattklubbar eller pubar.

TS, ut och var trevlig och träffa folk så löser det sig. Försök vidga umgängeskretsen också i samma veva, bra att ha olika kompisgäng så situationerna att träffa folk blir flera och olika så att säga. Lycka till!

Du låter som en tvättäkta normie.

"Ut och var trevlig och träffa folk så löser det sig". Det där är ju bara en klassisk floskel i stil med "var dig själv så löser det sig" som faktiskt inte säger någonting alls och som inte är något riktigt handlingsriktat råd som går att använda i realiteten. Som om inte alla har hört förr att man bör försöka vara trevlig ifall man ska träffa folk? Ungefär som om TS hade inställningen tidigare att gå ut och vara otrevlig.

"Försök vidga umgängeskretsen". Jaha, no shit att det lär han försöka göra, men frågan är hur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in