Citat:
Ursprungligen postat av
ghb4265
Mycket möjligt. Frågan är vad som kommer att sägas och till vilken grad senaten kan acceptera eller inte acceptera detta.
Om förödande information kommer ut kan inte ens senaten blunda för en avsättning.
Men detta är nog ganska osannolikt.
Jag är inte alls säker på detta, utan känns rätt osannolikt att man röstar igenom impeachment.
Men vi får se, först måste man tillåta vittnen och annat relevant för impeachment och Ukraina-skandalen.
Sen får man bedöma det efterhand, vi vet en del dock har vi inte fått tagit del till bevis och mer graverande vittnen.
För de vittnen vi såg i husets öppna, prata mest om vad som skedde i periferin och koppling till Ukraina-skandalen.
Där man började berätta en historia, dock väljer agendor att kompartmentalisera allt, där kan man aldrig ha en diskussion som leder till en objektiv bedömning i slutänden.
Och alla med lite slutledningsförmåga inser en sak här, det är saker som inte ser bra ut.
Vet inte exakt vilket det störta misstaget är, men ett av dom är att säga samtalet var perfekt.
För det tar bort all tolkning om samtalet, då det var perfekt och är svarat på en frågan om det var nått fel eller brott.
Ett annat är att göra nått sånt här när han är under luppen som alla presidenter är.
Där man använder att DEMOKRATER vill impeacha trumpen, det har dom velat hela tiden.
Och då ställer man sig frågan, varför är du så korkad och gör ett brott mot konstitutionen som så enkelt att kolla det skett.
Det misstaget cementerades redan 91min efter det "perfekta samtalet".
Det är dock mycket roande och höra hur man hävdar allt gått rätt till, och inte ens vågar vittnen och bevisning, och en relevant sådan i impeachment i senaten.
Det kan ju ändra sig, men jag skulle inte bli ett skit förvånad att de vägra detta.
Och just för de sa direkt inget ni lyckas ta reda på och säger kommer vi bry oss om.