2020-01-25, 11:19
Medlem
Joelfrogs avatar
Idag är det träningsmatch mot Sarpsborg, blir spännande o se vilken formation vi spelar me
Citera
2020-01-25, 16:20
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Idag är det träningsmatch mot Sarpsborg, blir spännande o se vilken formation vi spelar me

Ser du matchen? Jag har bara sett startelvan och tycker det ser ut som att det bör vara 4-3-3 som gäller.
Senast redigerad av Korder 2020-01-25 kl. 16:22.
Citera
2020-01-25, 16:23
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Ser du matchen? Jag har bara sett startelvan och tycker det ser ut som att det bör vara 4-3-3 som gäller.

Nej, ja det tror jag med
Citera
2020-01-25, 17:02
Medlem
[quote=simonvp|70038854]Kanske inte läser lika mycket media som övriga, men med Ajdarevic så var det väl främst Kapten Axén Haddock som höjde honom till skyarna som den bästa fotbollsspelaren som vandrat på denna jord? Var övriga eliten överens om att han skulle göra succé verkligen?

Kul med Paulinho iaf! Ett legionärssvin ersätts av ett annat. Hur mycket jag än gillade Djurdjic som spelare går det inte att säga annat än att avskedet blev osnyggt. Att han var en gris på planen var bara fint;

Även fotbollslabbet hyllade honom inför säsongen och tyckte även att värvningen av Alex inte var relevant. Själv är jag orolig för om han håller en hel säsong är han skadefri så javisst onekligen finns det kvalité. Hoppas att Aron kan komma igång också så ser offensiven riktigt fin ut
Senast redigerad av Vinter00 2020-01-25 kl. 17:05.
Citera
2020-01-25, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Kanske inte läser lika mycket media som övriga, men med Ajdarevic så var det väl främst Kapten Axén Haddock som höjde honom till skyarna som den bästa fotbollsspelaren som vandrat på denna jord? Var övriga eliten överens om att han skulle göra succé verkligen?

Kul med Paulinho iaf! Ett legionärssvin ersätts av ett annat. Hur mycket jag än gillade Djurdjic som spelare går det inte att säga annat än att avskedet blev osnyggt. Att han var en gris på planen var bara fint;

Även fotbollslabbet hyllade honom inför säsongen och tyckte även att värvningen av Alex inte var relevant. Själv är jag orolig för om han håller en hel säsong är han skadefri så javisst onekligen finns det kvalité. Hoppas att Aron kan komma igång också så ser offensiven riktigt fin ut
Citera
2020-01-25, 17:15
Medlem
mishimas avatar
Ajdarevic var ju jäkligt bra en period i Örebro. Var väl framför allt vårsäsongen 2016 då han senare var "stjärnan" i OS-truppen. Har för mig han var riktigt i matchen mot Colombia.
Citera
2020-01-25, 19:00
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ajdarevic var ju jäkligt bra en period i Örebro. Var väl framför allt vårsäsongen 2016 då han senare var "stjärnan" i OS-truppen. Har för mig han var riktigt i matchen mot Colombia.
Mjo där gjorde han avtryck ska bli kul att se vad han kan åstadkomma i Djurgårn nästa säsong. Hoppas på lite revansch från förra året.

Karlis har för övrigt kritat på nytt var nog inte många som trodde han skulle bli kvar inte minst han själv
Citera
2020-01-25, 22:04
Medlem
1-1 AIK- Västerås, kul med match men svårvärderat. Två olika lag per halvlek. Gott om lovande juniorer, men hur sitter spelet om man ställt "ordinarie" en halvlek?

Såg lite på Sundsvall-Östersund på Dplay. Det kändes mer ordinarie och mindre experiment.

Norling var inte framträdande vid sidlinjen, tror det var Jildefalk som coachade?
Citera
2020-01-26, 02:39
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Samtidigt var han riktigt dålig i Helsingborg så de e svårt och veta vilken slutprodukt man får.

Dock tummar upp till honom som inte gråtit ut i media utan bara spridit glädje och energi i truppen.
Citera
2020-01-26, 09:39
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Samtidigt var han riktigt dålig i Helsingborg så de e svårt och veta vilken slutprodukt man får.

Dock tummar upp till honom som inte gråtit ut i media utan bara spridit glädje och energi i truppen.

Glädje och energi?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/6jg4Qo/brak-pa-djurgardens-traning--ajdarevic-skickades-av-planen
Citera
2020-01-26, 09:55
Medlem
kostymnisses avatar
Så start då äntligen matcherna för säsongen.

Ålborg i trista PSA men första matchen är ändå första för säsongen. En del ungdomar med i truppen och garanterat en del byten, det enda man kan vara säker på är ju att Da Graca-Calisir spelar som mittbackar i övrigt kan det testas en del.
Vore kul att se Vilhelmsson få en stund längst fram med. Kan Van Assema möjligen testas som mittback, kan iaf spela i försvaret.

Nåväl, som alltid kommer man inte kunna dra några större växlar på en sådan här match men det är alltid bättre att det ser bra ut och man vinner än att det ser dåligt ut och man torskar...
Citera
2020-01-26, 15:20
Medlem
Ovcharkas avatar
Haha, hörde just att Hammarbys emblem på nya tröjorna inte är broderade. De är i... plast!

Ah, ständig humorkälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in