Kanske inte läser lika mycket media som övriga, men med Ajdarevic så var det väl främst Kapten Axén Haddock som höjde honom till skyarna som den bästa fotbollsspelaren som vandrat på denna jord? Var övriga eliten överens om att han skulle göra succé verkligen?
Kul med Paulinho iaf! Ett legionärssvin ersätts av ett annat. Hur mycket jag än gillade Djurdjic som spelare går det inte att säga annat än att avskedet blev osnyggt. Att han var en gris på planen var bara fint; hade Djurdjic spelat i aik eller dif hade jag hatat honom över allt annat i livet, precis som att jag hade tagit kulor för Sebastian Larsson om han hade spelat i Bajen.
Paulinho känns som en mer teknisk och bollbegåvad spelare än Djurdjic. I det avseendet var Djurdjic märklig att bedöma. Han lirade som köttig tia utan att vara överdrivet bra med boll, men ändå gjorde han sjukt många mål och assist.
Haha var är anteri17 när man behöver honom? Vill ha en fulländad och korrekt analys om Djurdjic kvaliteter, bara för att se om jag är någorlunda rätt på det