2020-01-25, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
"Han"

Ok!
Hade "Han" en påse i sin hand?
Eller;
Hade "Han" en ryggsäck, typ på ryggen?

Till vem sa "Han" - Mördaren - "ursäkta mig" till?

Vilka är dina preferenser?

Är det någon du har kontakt med som bor, eller var på besök i 158:an?

Eller var det du själv som mötte mördaren, som boende, eller som tillfällig besökare i trapphusets?

Om inte, låt säga att du har fått det återberättat av säkra källor.

Deras koppling till trapphus 158?

Det är ju lite "onormalt"/"avvikande" beteende att dels befinna sig i ett trapphus, bara så där, uppehålla sig där, oavsett tid på dygnet.

Speciellt avvikande blir det om rapportören dels befinner sig i ett för natten låst trapphus, väcks av okänd, utväxlar morsning korsning med den okände, strax innan kl. 02:00, natt mot en vanlig torsdag.

Över 50-procents sannolikhet att det Du förmedlar stämmer - Men långt ifrån 100-procent!

"Han", so they say. Eller en kvinna med mörk röst? Inte vet jag
Citera
2020-01-25, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabo621
Hoppas du meddelat polis om dina vittnesuppgifter. Annars kommer dom nog söka upp dig via IP adressen 👍🏻

Sorry läste lite snabbt. De är såklart också välkomna på kaffe
Citera
2020-01-25, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Klart som korvspad att en sådan person med den nunan, Bow*ingkillen , inte uppfattas som varken tillräcklig, attraktiv på köttmarknaden. Obegripligt att ens en bög går igång... På denne Bo*lingkillen...

Shrek, i sagornas värld, ser fan i mig mer attraktiv ut, än de i realityvärlden, speciellt denne Bo*lingkillen! Han ser ju ut som, påminner om...
https://youtu.be/myhnAZFR1po?t=35

Sedan fattar jag inte hur de tänker, de är ju smått urspårade, eftersom sexualdriftens syfte i grund och botten är helt dedikerad, tillägnad artens fortplantning och överlevnad.

Och då funkar varken --><-- eller O-O!

Du är ganska elak. Jag tycker han ser snäll ut.
Citera
2020-01-25, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davidooo
Jag känner BO mycket väl men bor nu på fastlandet. Hans nummer går inte att ringa och hans Messenger svarar han inte på längre. Och dessa 3000 människor kände han inte en enda utav. Folk från utlandet som han inte ens kände.

Lol , du känner inte han alls men dem sakerna du påstår. Hälften av det du säger är lögner. Han är inte alls ensam utan har många vänner som han umgås med regelbundet. (Jag är en av dem & vet att han umgås med andra också) Han har ingen diagnos heller som du påstår. ( för mig det var du som påstod det) Så sluta sprida massa lögner om honom när du inte ens vet hälften uppenbarligen. Kan inte ni alla sluta spekulera och låta polisen göra sitt jobb istället. Å nej jag tänker inte svara på en massa frågor om honom med respekt till han.
Senast redigerad av fancysecret 2020-01-25 kl. 10:05. Anledning: ²
Citera
2020-01-25, 10:14
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabo621
Hoppas du meddelat polis om dina vittnesuppgifter. Annars kommer dom nog söka upp dig via IP adressen 👍🏻

NEJ polisen kommer inte att kontakta honom.
Flashback lagrar inte IP-adresserna vilket gör att det inte är någon risk för att de skall bli tvingade att lämna ut dem av nån domstol eller dyl. De ggr polisen hittat information från fb så så har de hittat konton på MT medier och kunnat logga in den vägen. Jag kan inte minnas nån FUP jag läst, (och jag har läst på forumet i 10 år) där polisen kontaktat Bahnhof och fått ut uppgifter.
Citera
2020-01-25, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
NEJ polisen kommer inte att kontakta honom.
Flashback lagrar inte IP-adresserna vilket gör att det inte är någon risk för att de skall bli tvingade att lämna ut dem av nån domstol eller dyl. De ggr polisen hittat information från fb så så har de hittat konton på MT medier och kunnat logga in den vägen. Jag kan inte minnas nån FUP jag läst, (och jag har läst på forumet i 10 år) där polisen kontaktat Bahnhof och fått ut uppgifter.

JO Flashback kan se IP-adresser det har man lämnat ut till rättsvårdande myndigheter vid flera ggr redan. Det har en sajt rapporterat om, man får dock inte nämna eller länka den.
Citera
2020-01-25, 12:05
Medlem
Skorpan91s avatar
En man anhållen misstänkt för mord nu
Citera
2020-01-25, 12:18
Medlem
Skorpan91s avatar
Börjar bli tveksam till om det är h*kan som är BO..
Citera
2020-01-25, 12:20
Medlem
Polisen Gotland på Facebook(de relevanta bitarna iaf):

"Man anhållen misstänkt för mord.

Idag på morgonen kunde en man gripas som misstänkt för brottet. Han är nu anhållen som skäligen misstänkt. Den anhållne mannen är i 30-års åldern. Den gripne har varit anhållen i sin frånvaro sedan igår kväll och kunde i morse gripas under odramatiska former"
Citera
2020-01-25, 12:34
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorryToSaySorry
JO Flashback kan se IP-adresser det har man lämnat ut till rättsvårdande myndigheter vid flera ggr redan. Det har en sajt rapporterat om, man får dock inte nämna eller länka den.

Haha du menar den gamla läckan från 2007? Har inte hänt ett skit sen dess. Och det har desdutom hänt mycket med fb säkerhet sen dess.

Menar du hittepågruppen med skelettkvinnan och hens lika sjuke far så har admin själv skapat en tråd om dessa: (FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - del 4
Citera
2020-01-25, 12:35
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fancysecret
Lol , du känner inte han alls men dem sakerna du påstår. Hälften av det du säger är lögner. Han är inte alls ensam utan har många vänner som han umgås med regelbundet. (Jag är en av dem & vet att han umgås med andra också) Han har ingen diagnos heller som du påstår. ( för mig det var du som påstod det) Så sluta sprida massa lögner om honom när du inte ens vet hälften uppenbarligen. Kan inte ni alla sluta spekulera och låta polisen göra sitt jobb istället. Å nej jag tänker inte svara på en massa frågor om honom med respekt till han.
Du kan inte studsa in här på Flashback och be folk hålla käften! Detta är ett diskussionsforum och om du vill slippa spekulationer kunde du ge lite information istället. Varför gick du in i tråden kan man undra?
Citera
2020-01-25, 12:37
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
En man anhållen misstänkt för mord nu
Varifrån har du fått den informationen? Står ingenting om det i G.T

(läste nu att det stått på någon Facebook om det stämmer?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in