Citat:
Ursprungligen postat av
Storebror1985
Inte lätt att identifiera en person som saknar huvud..
Vad bygger du denna information på?
I fråga sätter inte ditt påstående på något sätt, bara en stilla undran...
Det klarnar lite över det faktum att polisen inte kan fastställa identitet.
Undrar vad huvudet kommer att påträffas? Om det någonsin kommer att påträffas...
Om det som Storebror1985 delger oss i denna tråd är sant.
Hur fan, resonerade både polis och åklagare, ansvariga för utredningen, när man aktivt exkluderade allmänheten.
Genom att exkluderar allmänheten, trodde man då att man tillsammans vid bädden, nere på lasarettets avskedsrum, genom att blunda och tala en gemensam ramsa i tungomål, skulle få huvudet tillbaka på den avlidne, när de öppnade ögonen.
Vad är det för hemlis att den mördade fått huvudet avskilt från kroppen?
Fan, om detta antagonistiska förhållningssätt försvårat utredningen, gripandet, anhållandet och påföljd.
Då blir jag jävligt sur och än mer cynisk, än vad jag redan är!
Jag är en av dem som lade min röst på SD i riksdagsvalet 2010, som fick in SD i Sveriges riksdag. Då utgjorde vi 5,7 procent.
I nutid, 10 år senare utgör vi nästan 30 procent och är i väljarbarometrar Sveriges största riksdagsparti.
Exempel som denna dåliga utredning förstärker bara behovet av en politisk förändring, som genomsyrar ned i maktapparaten, precis och exakt som ett kalkrengöringsmedel löser upp beläggningar, som efterlämnar glimmer.
Den som syran av fällt behöver genomskådas innan eventuellt avgångsvederlag utbetalas, liksom möjlighet till a-kassa. Kanske rent av av åtal är att väntas för "det"?