2020-01-24, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahavrfd
Japp

Varför åkte han ut?
Citera
2020-01-24, 01:04
Bannlyst
Läste om dessa på SVT och det ledde mig till MC-gänget "Satudarah"

Är så trött på alla dessa oskulda bög-ansikten man ser i vartenda gäng. Nu har jag dock en fråga. På Wikipedia står det så här:

Satudarah har flera underklubbar där bland många gatugäng, främst i södra Sverige.

Vilka gatugäng är detta? Långt ifrån invandrargäng va? Inte slavar dom till dessa?

Minns när MC-gängen i Danmark fick storstryk av islamisterna 2010. Så dessa gatugäng lär inte vara majoriteten av dessa som finns i södra Sverige, bland annat Malmö tänker jag på nu.
Senast redigerad av ResareBengt 2020-01-24 kl. 01:38.
Citera
2020-01-24, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Varför åkte han ut?

Vet inte, något som drabbat klubben iaf.
Citera
2020-01-24, 15:55
Medlem
Snälla lägg ner så slipper ni BMC.
Citera
2020-01-24, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Du verkar ju iallafall förstå att det handlar om motorcyklar så vad fan har min stavning på en mobil med saken att göra.

Det är nog inte stavningen som är ditt största problem utan du skäms säkert över att du inte riktigt når upp till de kvalifikationer som är brukligt i en kamratförening med motorintresse högst på dagordningen.

Du har rätt i sak men har du sett en No Surrender åka hoj?
Citera
2020-01-24, 22:27
Medlem
Dodafisks avatar
Lite nyfiken. Om ryktet stämmer att det är Bandidos Mc som är aktören som förklarat krig med No Surrender Mc. Hur länge kommer No Surrender mc stå emot skjutningar och sprängningar? Bandidos är en av de stora kriminella aktörerna i Sverige tänker jag. Hur många medlemmar är No Surrender mc i Sverige?
Senast redigerad av Dodafisk 2020-01-24 kl. 22:32.
Citera
2020-01-25, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodafisk
Lite nyfiken. Om ryktet stämmer att det är Bandidos Mc som är aktören som förklarat krig med No Surrender Mc. Hur länge kommer No Surrender mc stå emot skjutningar och sprängningar? Bandidos är en av de stora kriminella aktörerna i Sverige tänker jag. Hur många medlemmar är No Surrender mc i Sverige?

Dom har blivit utsatta för många saker och dom har aldrig hämnats en enda gång!
Ett gäng pundiga små töntar!
Inte många medlemmar
Citera
2020-01-25, 11:34
Medlem
Dodafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahavrfd
Dom har blivit utsatta för många saker och dom har aldrig hämnats en enda gång!
Ett gäng pundiga små töntar!
Inte många medlemmar

Nej exakt. Varit mycket snack i media från No Surrenders MC sida. Men de har inte gett igen. Tänker att de inte har styrkan att mäta sig med motståndet i styrka och i antal huvuden.
Citera
2020-01-25, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Det där är inte direkt ett gäng när 3 pers i Turkiet åker hoj.
Här i Sverige har OG aldrig varit ett MC gäng iallafall.

OG splittade. Acar startade då OG Mc och sen blev det gamla OG kvar. Så de kallas OG Mc oavsett antalet medlemmar.
Citera
2020-01-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Inte?
http://mcrazzia.blogspot.com/2011/03/denho-acar-med-sitt-original-gangsters.html

Du har rätt. De i OG var inte överens med Acar och de splittrades. OG blev kvar som vanligt i Sverige i liten skala då de flesta satt inne. Acar startade då OG MC i Turkiet.
Citera
2020-01-25, 14:25
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Du har rätt. De i OG var inte överens med Acar och de splittrades. OG blev kvar som vanligt i Sverige i liten skala då de flesta satt inne. Acar startade då OG MC i Turkiet.
OG MC fanns/finns ju även i Sverige, inte enbart i Turkiet, bara för att förtydliga.
Citera
2020-01-25, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodafisk
Nej exakt. Varit mycket snack i media från No Surrenders MC sida. Men de har inte gett igen. Tänker att de inte har styrkan att mäta sig med motståndet i styrka och i antal huvuden.

Exakt! Dom pratar för mycket! Dom har stått utan byxor framåtböjda och tagit emot gång på gång! Pinsamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in