2020-01-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Beror ju på. Hade snubben varit helsvensk och älskad SD och hyllat SD på Facebook så lovar jag att du hade haft 4-5 helsidor varje dag om uppväxt, vänner och historia för svartmåla. Men nu har han rumänsk påbrå och en vänstermupp och då ska han skyddas.

Den är bilden från steget efter säger nog allt

https://twitter.com/StegetEfter/status/1211366083292286976
majoriteten av rumänerna i Sverige som jag känner är verkligen inte vänster. Många är mer höger än Jimmie själv...
Citera
2020-01-23, 23:08
Medlem
Troians avatar
Citat:
Men nu har han rumänsk påbrå och en vänstermupp och då ska han skyddas.

Varifrån kommer din uppgift om att MGM är vänster?
Citera
2020-01-23, 23:10
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Varifrån kommer din uppgift om att MGM är vänster?

Via den länken på Facebook vilka sidor han gillade och inte gillade. Har du kollat den?
Citera
2020-01-23, 23:11
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinker
majoriteten av rumänerna i Sverige som jag känner är verkligen inte vänster. Många är mer höger än Jimmie själv...

MGM:s föräldrar födda i Rumänien vad jag förstår. Kom till Sverige för 34 år sedan. MGM själv är dock född och uppvuxen i Sverige.

Han har på Facebook gett uttryck för att han inte gillar SD, men vet inte om han är vänster?
Citera
2020-01-23, 23:12
Medlem
-DaRude-s avatar
Han är rumän, inte zigenare.

Definitivt långtidsdeprimerad och psykotisk.
Citera
2020-01-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Han är rumän, inte zigenare.

Definitivt långtidsdeprimerad och psykotisk.
Jag tror han exprimenterat med droger, fått ett flipp och gått bananas.
Citera
2020-01-23, 23:19
Medlem
Citat:
MGM:s föräldrar födda i Rumänien vad jag förstår. Kom till Sverige för 34 år sedan. MGM själv är dock född och uppvuxen i Sverige.

Han har på Facebook gett uttryck för att han inte gillar SD, men vet inte om han är vänster?
Ok... Fast det vanliga är åt Alice Teodorescu hållet åsiktsmässigt. Han kanske är ett undantag.
Citera
2020-01-23, 23:22
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinker
Ok... Fast det vanliga är åt Alice Teodorescu hållet åsiktsmässigt. Han kanske är ett undantag.

Beror ju på. Rumäner hatar ju zigenare mer än vad svennen gör.

Sedan är hans politiska och ideologiska preferenser rätt ointressant, för inget av det lär ha motiverat hans killing spree.
Citera
2020-01-23, 23:23
Medlem
Troians avatar
Citat:
Via den länken på Facebook vilka sidor han gillade och inte gillade. Har du kollat den?

Gillar bland annat denna:

https://m.facebook.com/bojkottaskvallertidningar/ - vars inlägg består av hyllningar av Lamotte och Janouch, med mera. Klart högerinriktad.

Också en ett par SD-kritiska sidor (som var som mest populära typ 2010 - de är också långt ned så skulle tro de gillningarna är gamla) samt högeranstrukna Slöseriombudsmannen.

Verkar inte vara särskilt politiskt medveten. Men förstår fortfarande inte det där med att han skulle vara vänster? Vet inte vad allt han gillar är, så kan ha missat, men finns det ens någon vänstersida han gillar?
Citera
2020-01-23, 23:23
Medlem
Pandalina4s avatar
Han hade nia. Kan han å frugan bott där innan? Verkar ha köpt nytt fordon i dec i Sverige. Trots kronofogden.
Citera
2020-01-23, 23:28
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Gillar bland annat denna:

https://m.facebook.com/bojkottaskvallertidningar/ - vars inlägg består av hyllningar av Lamotte och Janouch, med mera.

Också en ett par SD-kritiska sidor (som var som mest populära typ 2010 - de är också långt ned så skulle tro de gillningarna är gamla) samt högeranstrukna Slöseriombudsmannen.

Verkar inte vara särskilt politiskt medveten. Men förstår fortfarande inte det där med att han skulle vara vänster? Vet inte vad allt han gillar är, så kan ha missat, men finns det ens någon vänstersida han gillar?

Missade den du sa att han gillade faktiskt. Jag såg mönstret och parallellerna med dom som är vänster och samtidigt läste jag någonstans om något om hans universitetsstudier att han var med i visa klubbar.
Kan ha fel och då jag påstår inte att han är någon urtyp för vänstern eller har AFA-kopplingar.
Vi får väl invänta mer info.

Tror i alla fall på missbruk och psykisk sjuk och förmodligen knappt medveten om vad han gör/eller har gjort.
Citera
2020-01-23, 23:28
Bannlyst
Skönt att aset är gripen. Han har ett långt fängelsestraff att se fram mot...snacka om ångest han lär ha när drogerna gått ur ur kroppen och han fått klart för sig vad han ställt till med. Hoppas han ruttnat bort i nåt fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in