2020-01-20, 13:11
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Inget att välja på när det är dött på cw

Jobba är AIDS cw är rethosta ungefär.

Sen om man inte lyckas bli anställd på någon av dessa så föreslår jag att ni kollar upp aktivitetsstöd, alternativt söker plats på gruppboende.

Jag betalar 56% skatt från mitt vanliga jobb, så för mig är det viktigaste hur säkert det är. Dvs mina utbetalningar. Jag älskar min lön från JH, speciellt när jag tänker vad det motsvarar för mig.
2020-01-20, 15:57
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleo
Jag betalar 56% skatt från mitt vanliga jobb, så för mig är det viktigaste hur säkert det är. Dvs mina utbetalningar. Jag älskar min lön från JH, speciellt när jag tänker vad det motsvarar för mig.
Om du betalar 56% i skatt då tjänar du mer än medelsvenson.
Vad är anledningen till att du arbetar mer har du ingen hobby eller fritid?
2020-01-20, 22:16
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Inget att välja på när det är dött på cw

Jobba är AIDS cw är rethosta ungefär.

Sen om man inte lyckas bli anställd på någon av dessa så föreslår jag att ni kollar upp aktivitetsstöd, alternativt söker plats på gruppboende.
Du som vet det mesta, är det 1500 meddelande i veckan eller i månaden hos cw? Och hur många är det hos jh?
2020-01-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Du som vet det mesta, är det 1500 meddelande i veckan eller i månaden hos cw? Och hur många är det hos jh?
Månaden
2020-01-20, 23:09
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Om du betalar 56% i skatt då tjänar du mer än medelsvenson.
Vad är anledningen till att du arbetar mer har du ingen hobby eller fritid?

Jag ska köpa vingar för pengarna!

Nejdå, men jag brukar skriva 776 meddelanden i veckan och det tar mig några timmar. Får ca 12-1300 kr i veckan och om jag räknar vad det motsvarar innan skall är det ca 12000 kr i månaden. För några ynka timmar? Lätt värt det.
2020-01-20, 23:13
Medlem
Citat:
Äsch då. JH är inte aids. Du överdriver eller så får du nog skärpa till dig lite, haha. Men det är ju stor skillnad på aids och rethosta, så vad tycker du är bättre med CW? Och vad räknar du som snittlön/timme på var och en?

Haha skärpa mig lite? Har suttit och hamrat i över tre år din lille mupp...
Dubbelt så många tecken, feedback med rent utsagt skitjobbiga krav plus en skev plattform där stavningskontroll inte fungerar samt att det tar dubbel så lång tid att logga, och du frågar
mig vad som skulle vara bättre på cw? I bästa fall 30 kanske 40% mer betalt för 3 kanske 4 ggr mera ansträngning och tid på jobba.
Ska jag fortfarande skärpa mig?
2020-01-20, 23:15
Medlem
Citat:

Nejdå, men jag brukar skriva 776 meddelanden i veckan och det tar mig några timmar. Får ca 12-1300 kr i veckan och om jag räknar vad det motsvarar innan skall är det ca 12000 kr i månaden. För några ynka timmar? Lätt värt det.

Köp en hjärna för pengarna istället.
2020-01-20, 23:26
Medlem
Citat:
Dubbelt så många tecken, feedback med rent utsagt skitjobbiga krav plus en skev plattform där stavningskontroll inte fungerar samt att det tar dubbel så lång tid att logga, och du frågar
mig vad som skulle vara bättre på cw? I bästa fall 30 kanske 40% mer betalt för 3 kanske 4 ggr mera ansträngning och tid på jobba.
Kunde inte sagt det bättre själv!
2020-01-20, 23:30
Medlem
Cameleos avatar
Citat:

3 år? Jeeses... Du måste sett fler kukar än överläkaren på urologen. Jag är tjej btw. 🙋🏼‍♀️

Nej, det här är intressant. Funkar copy paste på CW?
2020-01-20, 23:32
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Köp en hjärna för pengarna istället.

Men, inte vara så sur. Min hjärna är intakt, tack. Jag köper meningslösa lyxprylar för pengarna.

PayPal känns dock lite mer ”unsafe” än Payoneer?
2020-01-20, 23:39
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Månaden
Grymt vad brukar du snitta per månad?
2020-01-20, 23:39
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:

Hur många timmar lägger du i veckan på de?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in