Citat:
Ursprungligen postat av
Socialdarwinist
Absolut inte. Risken är för stor, att en sådan androgyn anhängare som du riskerar att stryka med i processen, vilket är en förlust som vi inte kan acceptera.
Själv är jag en liten flicka, som för en undanskymd tillvaro inom den nationella rörelsen, men ändå uppfattar min insats som ett betydande tillskott till kampen.
Sedan är jag förstås imponerad över, hur du använder dig av tyska ord, men är ändå tveksam över, huruvida du egentligen begriper språket och inte bara slänger dig med ord.
Anser du dig verkligen mer begåvad än mig enbart på grund av ditt kön och avser att bevisa det i en fortsatt argumentation?
Nej, det är min bestämda uppfattning, att om det är några som vi ska undanröja ifrån den nationella rörelsen, så är det de incels som du representerar, och inte kvinnorna. Vi kan helt enkelt inte låta din sexuella frustation och besvikelse över att bli avvisad få något inflytande över det svenska folkets öde.
Ganska intressant och oväntat att du är kvinna, faktiskt. Det hade jag inte trott, eftersom jag tidigt placerat dig i kufskjulet (och därmed slutat läsa ditt ointressanta malande om samma frågor som du och dina kamrater vägrar låta forummedlemmarna slippa vilka trådar de än läser). Men att du tillhör den här extremt mansdominerade falangen, tillsammans med dårar som Operations, betyder åtminstone en sak: Även om det aldrig blir nån kvinnoparagraf som gör att du är körd, så kommer du att ryka tack vare kufparagrafen. Där är vi fullständigt könsblinda. Vi anser att ni, oavsett verklig eller upplevd könstillhörighet, bör få precis den medicineringen ni behöver (förmodligen bättre än nu), att ni bör få bättre förutsättningar för ett socialt liv IRL, och att ni aldrig bör få komma i närheten av den nationella rörelsen.
Jag noterar också att ytterligare en flashbacksk extremnazistisk kvinna visar sig vara radikalfeminist ("Kanske är det dags för en feministiskt revolution inom den nationella rörelsen? Jag längtar efter den dag då du äntligen tar order av en kvinna"). Såna som du och Offervilja stärker inte det kvinnliga caset, tyvärr.
Och nej, jag anser mig inte mer begåvad än dig enbart på grund av mitt kön. Inte alls på grund av mitt kön faktiskt. Jag ansåg mig som otroligt mycket mer begåvad än dig långt innan jag hade en aning om att du var kvinna. Jag gjorde bedömningen baserad på vad jag skrev, och vad du skrev, här på forumet.