Jag har länge tyckt att det kan vara jobbigt att komma ifrån jobbiga fikastunder eller luncher eller liknande med vänner eller släckt. Tänkte kolla om ni har några finurliga förslag på ursäkter att gå hem o ta sig en stor stark istället?
Har en som min goda vän Pelle tipsade om som jag brukar köra med. Här får ni höra den!
Klockan börjar bli lite mycket och jag måste lägga barna och gå ut med hundarna och mata grannes katt och vattna blommorna samt kolla så grannens dörr är larmad och slutligen byta batterierna till klockan brukar alltid glömma det så det är lika bra att jag drar nu så jag kommer ihåg det annars gäller ju inte försäkringen och juste när jag nämner försäkringar så är det ju sista dagen att betala in försäkringen på barna det hade ju varit hemskt ifall något hade hänt dom och jag inte hade någon försäkring och det är ju sista dagen så det är väl lika bra man tar tag i det nu innan a-kassan tar tag i det och hämtar nya mercan och juste fan när jag nämner mercan så kom jag ju på att jag ska byta från halv till helförsäkring det vore ju hemskt ifall det hade hänt något för en bil värde 1miljon och inte få så mycket tillbaka så det är nog bäst att jag går nu