2020-01-19, 01:10
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
1500

I veckan?
2020-01-19, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Det tvivlar jag på. Det tar ju ändå en coach flera timmar att utbilda och motta din ansökan. Fick du nån förklaring till varför det blev avslag?

Coachen skickade massa exempel bilder från chattkonversationer. Skrev att jag inte loggade tillräckligt och att mina meddelanden snittade för kort eftersom man måste komma upp i 180 tecken. Det var synd att det blev avslag. Är en riktig arbetsmyra och speciellt när jag får välja mina arbetstider själv . Hursomhelst sökt jobb på CW nu får hoppas det ger resultat. Utbildningen på JH var riktigt läskig...
2020-01-19, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosesivassen2
Coachen skickade massa exempel bilder från chattkonversationer. Skrev att jag inte loggade tillräckligt och att mina meddelanden snittade för kort eftersom man måste komma upp i 180 tecken. Det var synd att det blev avslag. Är en riktig arbetsmyra och speciellt när jag får välja mina arbetstider själv . Hursomhelst sökt jobb på CW nu får hoppas det ger resultat. Utbildningen på JH var riktigt läskig...

Det är bara bullshit, 150 tecken är snittet man måste hålla. Vad glömde du logga? Aldrig fått klagomål pga log. Loggar De relevanta såsom namn, stad, jobb eller aktuella saker. de mesta annars är bara dravel
2020-01-19, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosesivassen2

Läskig? Klart de är noggranna när det är din utbildning. Men jag menar hur svårt är det att anstränga sig lite extra under utbildningen 50 meddelanden och skriva långa meddelanden och logga extremt noga? Ta ordentligt med tid på sig om man är osäker? Det klarar väl vem som helst? Det var säkert dig jag såg i massa chattar igår 8xxx som stavade fel på varenda ord och inte loggade ett skit.
2020-01-19, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Läskig? Klart de är noggranna när det är din utbildning. Men jag menar hur svårt är det att anstränga sig lite extra under utbildningen 50 meddelanden och skriva långa meddelanden och logga extremt noga? Ta ordentligt med tid på sig om man är osäker? Det klarar väl vem som helst? Det var säkert dig jag såg i massa chattar igår 8xxx som stavade fel på varenda ord och inte loggade ett skit.

Jag loggade men inte hela tiden. För ibland var jag osäker på om jag fick logga eller inte. Och då hoppas jag att du loggade det jag glömde för det är ditt ansvar enligt Coachen. Var även överambitiös och snittade tyvärr mer än 50 meddelanden för jag tyckte det var kul. Verkade vara att väldigt kul jobb att jobba på JH. Riktigt fina framtidsutsikter! Är du coach förresten som spionerar på Flashback?
2020-01-19, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Det är bara bullshit, 150 tecken är snittet man måste hålla. Vad glömde du logga? Aldrig fått klagomål pga log. Loggar De relevanta såsom namn, stad, jobb eller aktuella saker. de mesta annars är bara dravel

Glömde logga röda viner och ostar t ex. Snittade för många meddelanden så det bidrog också nog en del till att Coachen blev osäker på om jag skulle gå vidare eller inte. Men strunt sak samma har en utbildning att falla tillbaka på om det skulle knipa. Vill mest testa nåt nytt och jobba hemma så man slipper jobbiga arbetskollegor och konflikter på sitt arbete. Är ganska bekväm av mig
2020-01-19, 03:33
Medlem
AbsolutGregers avatar
Haha, vilken bisarr sysselsättning. Im intrigued.

Vilken är att föredra, CW eller JH? Fördelar/nackdelar?

Jag är lite sådär allergisk mot byråkratiska steg, att skatta själv låter besvärligt och omständligt. Men det kanske är lätt? Deklarerar CW annars eller?

Hade kunnat vara något att pröva för att dryga ut kassan. Särskilt nu när jag står och väntar på utbildning i några månader till och befinner mig sysslolös.
2020-01-19, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutGreger
Haha, vilken bisarr sysselsättning. Im intrigued.

Vilken är att föredra, CW eller JH? Fördelar/nackdelar?

Jag är lite sådär allergisk mot byråkratiska steg, att skatta själv låter besvärligt och omständligt. Men det kanske är lätt? Deklarerar CW annars eller?

Hade kunnat vara något att pröva för att dryga ut kassan. Särskilt nu när jag står och väntar på utbildning i några månader till och befinner mig sysslolös.

Fördelar/nackdelar hittar du några sidor tillbaka i tråden.

Men skulle nog rekommendera dig CW då om du vill slippa krångel och det är mycket mer meddelanden där så du kan tjäna fina pengar. De hjälper dig med allt, så du behöver inte oroa dig. JH är ganska så dött nu och svårt få jobb där, så skulle rekommendera dig CW. Lycka till!
2020-01-19, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleo
Trodde du jobbade JH?

Kör båda, svindlande tanke eller hur?
2020-01-19, 09:07
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111

Ja!

Det är det faktiskt, haha. Vilken föredrar du då?
2020-01-19, 09:50
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Gör det inte ont med båda låter lite tufft kan man tycka.
En i varje då liksom
2020-01-19, 09:52
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleo
Ja!

Det är det faktiskt, haha. Vilken föredrar du då?
110% CW inga poliser inga vakter inget jävla petande om man skriver fel
JH går bananas om man gör 3 fel inom kort tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in