2020-01-17, 20:52
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Men tror du ärligt talat han bryr sig? Han är outad för hela sverige sedan i höstas. Han skiter i samtidigt som ni bögsvennar inte kmr göra ett skit som vanligt

Du är ju som 70% av alla som spenderar sin tid på FB lika lågbegåvad som gemene alfabet från Somalia.
Det är hans MOR som ska få ta skit för att hon klämt fram denna odåga och inte tagit ansvar för fanskapet sedan han kom till världen!
Han bryr sig självklart inte, men kanske bryr sig hon!

Seså, fortsätt ta din pappas kuk i stjärten nu!
Citera
2020-01-17, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Du är ju som 70% av alla som spenderar sin tid på FB lika lågbegåvad som gemene alfabet från Somalia.
Det är hans MOR som ska få ta skit för att hon klämt fram denna odåga och inte tagit ansvar för fanskapet sedan han kom till världen!
Han bryr sig självklart inte, men kanske bryr sig hon!

Seså, fortsätt ta din pappas kuk i stjärten nu!
Och vad ska uthängning av namn och nummer göra mer än att folk kommer glömma bort det här om en vecka precis som allt annat?

Du som är så tuff, varför kontaktar du inte hans mamma då? Nä tänkte det, för du är en feg råtta precis som alla andra.
Citera
2020-01-17, 21:15
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Och vad ska uthängning av namn och nummer göra mer än att folk kommer glömma bort det här om en vecka precis som allt annat?

Du som är så tuff, varför kontaktar du inte hans mamma då? Nä tänkte det, för du är en feg råtta precis som alla andra.

Haha, du bevisar ju din dumhet inlägg efter inlägg! Vad är det du inte förstår?!
Människor kommer ju troligen att googla hennes namn vid alla möjliga framtida tillfällen och dom kommer då också att få träff på denna tråd.
Hon kommer därmed aldrig att kunna smita undan sitt gigantiska misslyckanden när det kommer till att vara en ansvarsfull förälder utan framstår som den inavlade människa hon är (lite som din mamma).

Förstår du bättre nu eller är du så dum i huvudet att jag måste ta det en gång till?
Citera
2020-01-17, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Haha, du bevisar ju din dumhet inlägg efter inlägg! Vad är det du inte förstår?!
Människor kommer ju troligen att googla hennes namn vid alla möjliga framtida tillfällen och dom kommer då också att få träff på denna tråd.
Hon kommer därmed aldrig att kunna smita undan sitt gigantiska misslyckanden när det kommer till att vara en ansvarsfull förälder utan framstår som den inavlade människa hon är (lite som din mamma).

Förstår du bättre nu eller är du så dum i huvudet att jag måste ta det en gång till?
Trampade jag på en öm tå? Glöm inte dina ADHD-mediciner.

Fortfarande, inte ett skit kommer att hända. Ingen i den vida världen kommer ens tänka tanken att googla hennes namn, och om någon mot förmodan gör det så kommer dumsvenne som vanligt tänka att morsan inte ska rå för sin sons brottsliga bana.

Men det är lugnt, jag borde ha låtit dig leka detektiv för en dag så du kan känna att du bidrar till samhället på nåt sätt.
Citera
2020-01-17, 22:58
Avslutad
Var det någon som hade reg.nr på den falskskyltade bilen Al* körde?!
Är det så svårt att svara på.
*=i
Mvh
Citera
2020-01-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrasteX
Var det någon som hade reg.nr på den falskskyltade bilen Al* körde?!
Är det så svårt att svara på.
*=i
Mvh

Det finns en bild någonstans i tråden (eller om det var från någon av blaskorna som länkats här), Minns iallfall att den hade det nya formatet av regnr , dvs XXX-123Y
Citera
2020-01-18, 00:05
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det finns en bild någonstans i tråden (eller om det var från någon av blaskorna som länkats här), Minns iallfall att den hade det nya formatet av regnr , dvs XXX-123Y

Nya formatet är XXX 12Y. Alltså tre bokstäver, två siffror, en bokstav.
Citera
2020-01-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Nya formatet är XXX 12Y. Alltså tre bokstäver, två siffror, en bokstav.

Jag satt just och klurade på det , men jag tänkte att jag orkade inte googla utan om jag har fel så kommer någon här ändå att rätta mig, och se så rätt jag fick Men ja, iaf så var det en sån plåt han hade.
Citera
2020-01-18, 00:11
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Jag satt just och klurade på det , men jag tänkte att jag orkade inte googla utan om jag har fel så kommer någon här ändå att rätta mig, och se så rätt jag fick Men ja, iaf så var det en sån plåt han hade.

Blev faktiskt osäker själv, så kollade nya bilar på Blocket. Samtidigt konstigt, om "numren är slut" borde det vara logiskt att lägga till ett sjunde tecken...
Citera
2020-01-18, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Blev faktiskt osäker själv, så kollade nya bilar på Blocket. Samtidigt konstigt, om "numren är slut" borde det vara logiskt att lägga till ett sjunde tecken...
Har själv en reg.plåt med nya registreringsnumret. Varför lägga in 7 tecken? En bokstav i slutet istället för siffra möjliggör ju en hel del ytterligare regplåtar utan att behöva göra det längre.
Ett mattesnille får gärna räkna på hur många!

Någon som vet vilken typ av straff raketforskaren kan få? Han borde spärras in på livstid för mord om jag får bestämma, men antar att det blir 3 år och ute efter halva tiden, så han kan fortsätta köra ihjäl människor.
Citera
2020-01-18, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskoega
Har själv en reg.plåt med nya registreringsnumret. Varför lägga in 7 tecken? En bokstav i slutet istället för siffra möjliggör ju en hel del ytterligare regplåtar utan att behöva göra det längre.

Någon som vet vilken typ av straff raketforskaren kan få? Han borde spärras in på livstid för mord om jag får bestämma, men antar att det blir 3 år och ute efter halva tiden, så han kan fortsätta köra ihjäl människor.

Halvtiden togs bort -98 eller -99 typ så vad det än blir kommer det inte bli halvtid.
Citera
2020-01-18, 00:47
Medlem
knarkarlistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskoega
12 167 000 kombinationer med "gamla" standarden, 3 bokstäver + 3 siffror.

40 151 100 kombinationer med den nya, 3 bokstäver + 2 siffror + 1 tecken som kan vara både siffra/bokstav. Nästan 4 gånger så många kombinationer. Sen finns det vissa specifika otillåtna kombinationer (KUK tex), vet inte hur många sådana som finns. Endast 23 stycken av våra bokstäver används dessutom.

Edit: Om man tar bort de otillåtna bokstavskombinationerna så blir det 12 070 000 i det gamla och 39 831 000 med det nya systemet.

Ett extra tecken (siffra eller bokstav) skulle ge total 398 310 000 kombinationer.
Senast redigerad av knarkarlistan 2020-01-18 kl. 00:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in