Citat:
Ursprungligen postat av
Poludnitsa
Personligen gör jag varken bu eller bä, gör inget varken för eller emot feminism. Lever bara ett ganska vanligt svenssonliv och har fullt upp med det.
Däremot så ligger tex alla barns, och speciellt pojkars som det ser ut i dagsläget, rätt till en bra och trygg skolgång mig väldigt varmt om hjärtat. Tycker överhuvudtaget att barn och unga måste satsas på och prioriteras mycket mer vad gäller utbildning, fritid och jobb.
Då är du ej heller i position att klaga över vad jag gör eller inte gör.
Feminism tynger ner svenska pojkars självförtroende och hjärntvättar dem till självhat och medfödd skuld av det amerikanska slaveriet och brittiska koloniseringen av Afrika, det är detta bland annat F! jobbar för ännu mera av än vad vi redan har inom skolor och public service.
Det handlar dessutom inte om att montera ner ett patriarkat (finns inget sådant i Sverige), utan att bygga upp ett icke-vitt patriarkat styrt av svarta och/eller araber.
Citat:
Sen kan jag lova dig att jag är ganska trevlig, att du kanske hade gillat mig och att jag oavsett hade bemött dig med vanligt folkvett och respekt i vardagen trots att jag eventuellt är feminist.
Försök inte, så dåligt minne har jag inte. Du förväntade dig att du skulle kunna knäppa mig på näsan, när det inte fungerar så anklagar du mig för hat när det var du som hatade mig från första början och gör så fortfarande, du skriver det där bara för att rädda ditt skin.