2020-01-16, 05:39
Medlem
Standard.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det kan du nog inte. Jag tror finalen spelas någon gång i maj.
Hehe!
Citera
2020-01-16, 08:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Beträffande försäsongen vete sjutton vad som krävs då inte alla kanaler är klara där men cupen har ju mängder med matcher så där lär man behöva det sedvanliga "fulla sportpaketet" eller vad det heter om man vill kunna se allt.

Dplay har åtminstone släppt detta, ganska svagt ifall jag får tycka till.
https://twitter.com/Dplay_Sport/status/1217079525529608192/photo/1

Jag får bita i det sura äpplet och införskaffa det dyraste C More paketet eftersom jag inte vågar chansa.
Citera
2020-01-16, 08:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Jag får bita i det sura äpplet och införskaffa det dyraste C More paketet eftersom jag inte vågar chansa.

Varför skaffa ett abonnemang för några enstaka cupmatcher? Så jävla kul kan det väl inte vara att se MFF åka ur mot lag som typ Älgarnas BK varje år?
Citera
2020-01-16, 09:56
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:

Jag kör på med Cmore till allsvenskan startar, får väl hitta andra streams för det fåtal träningsmatcher jag ser isf. Blåvitt ser jag live ändå så för den sakens skull behövs inte Dplay.

Förövrigt lyckas dom skriva en dag/datum fel i den där... Det är tydligen Lördag både 14 och 15 feb. Smågrej kan tyckas men gör man nu ett utskick tyder det ju på att man inte gör rätt ens med det...

Och ja, jag hade hellre haft kvar allt på Cmore.
Citera
2020-01-16, 11:16
Medlem
Jag har tänkt att teckna Dplay Total-abonnemang, men vad jag förstår så lanseras det inte förrän den 20:e januari. Samtidigt börjar försäsongsmatcherna sändas nu i helgen. Är det någon som vet hur detta är tänkt? Sänds försäsongsmatcherna gratis nu i helgen? Eller kan man teckna ett abonnemang för 175:- i månaden (ordinarie pris 349:- i månaden) och sedan görs detta om till abonnemang för 299:- i månaden? Eller riskerar man att bli fast i abonnemanget för 349:- i månaden?
Citera
2020-01-16, 12:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Varför skaffa ett abonnemang för några enstaka cupmatcher? Så jävla kul kan det väl inte vara att se MFF åka ur mot lag som typ Älgarnas BK varje år?

Jag skulle velat följa GAIS med Emil Wahlström.
Citera
2020-01-16, 12:41
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:

Ojdå, de verkar sända alla gifs träningsmatcher, härligt.
Hemmamatcherna är jag ju på plats så då är det skitsamma men bortamatcherna är bra att de sänder.
Blir Cmore, Viaplay och Dplay, skönt att vi är 2 som delar på kostnaden.
Citera
2020-01-16, 12:50
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Ojdå, de verkar sända alla gifs träningsmatcher, härligt.
Hemmamatcherna är jag ju på plats så då är det skitsamma men bortamatcherna är bra att de sänder.
Blir Cmore, Viaplay och Dplay, skönt att vi är 2 som delar på kostnaden.

Jäkla gottegrisar. Som fattigpensionär får jag nöja mig med TVutbudet.
Citera
2020-01-16, 13:32
Avslutad
Citat:

Det kan jag förstå. Han gör ju misslyckande till en konstform, ganska underhållande som utomstående!
Citera
2020-01-16, 13:37
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:

Ja gör du det, det blir säkert roligt.
Citera
2020-01-16, 14:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Haha, i år tar vi det dock så dina "psykningar" är lönlösa.

Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Jag kör på med Cmore till allsvenskan startar, får väl hitta andra streams för det fåtal träningsmatcher jag ser isf. Blåvitt ser jag live ändå så för den sakens skull behövs inte Dplay.

Förövrigt lyckas dom skriva en dag/datum fel i den där... Det är tydligen Lördag både 14 och 15 feb. Smågrej kan tyckas men gör man nu ett utskick tyder det ju på att man inte gör rätt ens med det...

Och ja, jag hade hellre haft kvar allt på Cmore.

Jo, jag hoppar på CMore främst för att kolla på MFFs matcher i Spanien och cupen. Följer man inte de större ligorna så är inte utbudet det bästa just nu så det ska bli kul att se på fotboll igen.
Citera
2020-01-16, 17:02
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Jäkla gottegrisar. Som fattigpensionär får jag nöja mig med TVutbudet.

Är väl bara att fulstreama på datorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in