2020-01-15, 22:40
Medlem
Den skamlöses avatar
Jag söker ett videoklipp som kommenterats av Frida Söderlund i en kolumn i Aftonbladet i 13/1. Hon orkade själv inte titta på klippet utan nöjde sig med skärmdumpar. Så här skriver Frida om klippet:

"Tonårstjejen är naken och fastbunden på vad som verkar vara ett bord. Kanske är det ett plank, jag vet inte, jag försöker fokusera på det i stället för det faktum att hon blir penetrerad av en maskin. Hon får elchocker samtidigt som hett vax hälls över hennes kropp.

Det står att hon skriker av smärta."

Frida skriver också att det var den fjärde mest visade porrvideon över hela världen förra veckan.

Jag skulle gärna vilja titta på den videon, för själv bilda mig en uppfattning om den och dra slutsatser. Jag försökt söka efter klippet men inte hittat det (tror jag inte iaf).

Är det någon som vet vilket klipp Frida avser och var man hittar det?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/e8wAMg/skydda-manniskan-i-stallet-for-porren
Citera
2020-01-15, 22:55
Medlem
Den skamlöses avatar
Personer som vistas på det här forumet borde avhålla sig från att döma.

Sadism är inte min grej, men jag vet att många kvinnor tänder på förnedring. Jag vill se klippet för att kunna bilda mig en egen uppfattning, för att se om Fridas slutsatser håller.
Citera
2020-01-15, 22:58
Medlem
Verkar finnas hur många som helst om du söker på det

Antar att det är en ny video? eftersom den var mest visad förra veckan osv. Men jag vet faktiskt inte
Citera
2020-01-15, 22:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
OBSERVERA att jag inte vet om det är detta klippet som avses men det är för tillfället en av dom mest visade klippen på xhamster.

https://xhamster.com/videos/screams-wax-and-electro-shocks-1416159

Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Verkar finnas hur många som helst om du söker på det
Det gör det, bla "kink" har siktat in sig på detta segmentet sen flera år tillbaka både med män och kvinnor, homo straight o lesbiskt.
Citera
2020-01-15, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
OBSERVERA att jag inte vet om det är detta klippet som avses men det är för tillfället en av dom mest visade klippen på xhamster.

Det gör det, bla "kink" har siktat in sig på detta segmentet sen flera år tillbaka både med män och kvinnor, homo straight o lesbiskt.

Okej elektriska chockar dock, av vad?
Citera
2020-01-15, 23:07
Medlem
Arsenikarsles avatar
Intressant, har sett att den här åsikten om videon har delats och diskuterats i sociala medier.
Aldrig trodde jag väl att folk skulle börja moralisera över BDSM men nu när det är inne att vara emot porr á la katolska kyrkan blir väl BDSM nåt nytt förfasa sig över igen.

Har de glömt att smärta kan utlösa endorfiner?
Det finns väl massor med förklaringar till varför folk tänder på olika saker redan, det är bara att gräva i arkiven.

Lite kul också att feministerna som förfasas över BDSM glömmer att det är en del av HBTQ-kulturen, man undrar om moraliserandet kommer börja inskränka på regnbågen?
Citera
2020-01-15, 23:10
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Intressant, har sett att den här åsikten om videon har delats och diskuterats i sociala medier.
Just därför skulle det vara intressant om man kan få tag på och titta på den videon. Är det den som Arne.Anka föreslår?
Citera
2020-01-15, 23:12
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Just därför skulle det vara intressant om man kan få tag på och titta på den videon. Är det den som Arne.Anka föreslår?

Ingen aning, jag har också sökt men vet ej om jag fann den.
Gissningsvis skiljer sig den omnämnda videon inte så mycket från andra videos.
Citera
2020-01-15, 23:56
Medlem
Citat:
Jag söker ett videoklipp som kommenterats av Frida Söderlund i en kolumn i Aftonbladet i 13/1. Hon orkade själv inte titta på klippet utan nöjde sig med skärmdumpar. Så här skriver Frida om klippet:

"Tonårstjejen är naken och fastbunden på vad som verkar vara ett bord. Kanske är det ett plank, jag vet inte, jag försöker fokusera på det i stället för det faktum att hon blir penetrerad av en maskin. Hon får elchocker samtidigt som hett vax hälls över hennes kropp.

Det står att hon skriker av smärta."

Frida skriver också att det var den fjärde mest visade porrvideon över hela världen förra veckan.

Jag skulle gärna vilja titta på den videon, för själv bilda mig en uppfattning om den och dra slutsatser. Jag försökt söka efter klippet men inte hittat det (tror jag inte iaf).

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/e8wAMg/skydda-manniskan-i-stallet-for-porren
Läs artikeln. Finns ju länk där
https://twitter.com/LailaMickelwait/status/1215880627301449729
Citera
2020-01-16, 05:51
Medlem
Enligt mig är sånt här vidrigt, man får göra och gilla typ vad man vill men gränser finns ju.
Ofattbart hur den kan vara så populär.
Citera
2020-01-16, 09:47
Medlem
Brottinators avatar
Hade aldrig hört talas om klippet om inte Frida Söderlund funnits.
Citera
2020-01-16, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

Är väl fel klipp, finns ju bilder om man följer twitterlänken och är annan tjej, annat underlag och vitt vax. Någon annan skrev det fanns länk i twitterinlägget men den hittar inte jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in