2020-01-15, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinguiden
Sydsvenskan idag har lite av varje.

Tydligen är tre släppta ur spanskt häkte mot att de anmäler sig hos svensk polis en gång i veckan:
• Två män, 29 och 32 år gamla, som under våren 2018 fraktade ner motorcykeln från Berlin till Malaga.
• 32-åringens mamma, som var registrerad ägare till motorcykeln.

Vidare står det att ytterligare en 34-åring från Malmö är misstänkt för sprängdåd i Malaga:

Vem kan detta vara?

Slutligen står det att bevismaterialet mot gruppen är starkare än vad som framgått. Förutom övervakningsbilder som visar ett av morden sekund för sekund, har polisen använt spårsändare och hemlig kameraövervakning på gruppen sedan september 2018, dvs flera månader innan gripandet.

https://www.sydsvenskan.se/2020-01-15/flera-los-suecos-slappta-ur-spanskt-hakte?redirected=1

Är det bröderna/halvbröderna från Burlöv som släppts? De var väl runt 30?
Citera
2020-01-15, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Är det bröderna/halvbröderna från Burlöv som släppts? De var väl runt 30?
Men är inte detta gamla nyheter? Yvonne k hennes son blev ju släppta för längesen
Citera
2020-01-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Men är inte detta gamla nyheter? Yvonne k hennes son blev ju släppta för längesen

Det var väl 2 söner hon hade?
Citera
2020-01-15, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Det var väl 2 söner hon hade?
Mycket möjligt ja, men hon och den ena iaf blev släppta i somras
Citera
2020-01-15, 12:32
Medlem
Citat:
Mycket möjligt ja, men hon och den ena iaf blev släppta i somras

Tack. Tror de är halvbröder isf.
Citera
2020-01-15, 12:51
Medlem
Citat:
Någon som vet vem dem tre är?

Yvonne, Daniel och Rasmus?
Citera
2020-01-15, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Yvonne, Daniel och Rasmus?

Helt rätt.
Citera
2020-01-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denhemlige2
Det är många människor som ingår i A.Ms gruppering kvar

Ali Diab
Leo Mora
Mauri

Ali Diab har du rätt med, Leo tror jag är inget slit alltid försökt vara någon han inte är, akram rånade honom på hans keps och la ut bilder på instagram och gjorde honom till ett skämt. Mauri är grym och alltid rakt på sak men att dom ska jobba åt me*ky är tveksamt.
Senast redigerad av MrFriend 2020-01-15 kl. 13:06.
Citera
2020-01-15, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
Du vet ingenting din lilla lallare.Du kan inte fucking jämföra spanska poliser med bananerna din jävla idiot.

Spanska poliser är inte som svenskarna om du tror det.

Lyssna inte på trollet! Amir sitter och gråter för att det gått så långt från vad han trodde att de skulle gå. Många som sitter kvar kommer få ta höga straff. Fakhry blir dömd med stor sannolikt för han är Amirs bror och har haft insyn på deras verksamhet samt att han va skriven på 1 eller flera nattklubbar.
Citera
2020-01-15, 13:01
Medlem
Enligt mina källor så är den gripne s*l*m al jawahiri
Citera
2020-01-15, 13:03
Medlem
Fa*hry H*made , p*po r*ami sitter kvar i häktet inväntade tills rättegången ska starta. Sitter någon mer? Vi vet att 3 personer är släppta.

Amir är fortfarande internationell efterlyst och den 34 åringen som sydsvenskan syftar på kan vara S*lle. Va jag hört är han utomlands och kommer inte tillbaka snart.
S*lle är från Irak.

Jag trodde f*khry skulle släppas men det verkar som att dom har mycket bevis. Haft span på dom sens sommaren 2018 typ och tills dom fånga dom. Och detta gänget är ett gäng som gillar prata om pengar vapen och droger med varandra. Till o med vem man ska döda och inte. Helt störda individer. Har lite insyn i den kriminella världen. Dock detta jag skriver nu har jag hört från en vän och undrar på om det kanske stämmer med nån som har mer insyn?

*=A
Citera
2020-01-15, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optenna53
Enligt mina källor så är den gripne s*l*m al jawahiri

Alltså s*lle?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto