2019-09-27, 00:22
Medlem
christallqhulaaas avatar
10-15år yngre och använder ej social media.
Citera
2020-01-10, 21:54
Medlem
Fyller i här bara på skoj, min typ skulle vara:

-Snälla och uttrycksfulla ögon
-Ska inte vara flint eller ha rakat hår, gillar när håret är lite längre eller i en snygg frisyr. Ej rödhårig.
-Ej ha skägg. Stubb är sexigt men det sticker som fasen så är kluven där.
-Inte för lång och inte för kort
-Fin rygg dvs inga finnar och hår
-Normalbyggt, lite muskler skulle inte heller skada men inget krav.
-Inga övertatuerade killar
-Svettisbyxor och liknande går bort.
-Ska helst inte snarka
-Inget pervo eller kvinnohatare
-Trogen och pålitlig såklart
-Omtänksam
-Ska inte ha barn eller vilja ha barn
-Snusar ej
-Ska ha en utstrålning som visar att det är en bra ödmjuk person
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-01-10 kl. 22:37.
Citera
2020-01-12, 09:18
Bannlyst
Såg en otroligt vacker invandrar-brud igår med sitt långa tjocka bruna hårsvall. Hon kanske var libanes.

Vi passar dock inte ihop, inte jag med min stil. Att jag är rasist är irrelevant.

Hon skulle passa ihop mer med en italienare som kör BMW och har håret fullt med vax.
Citera
2020-01-12, 19:53
Medlem
Tjejen ska vara:
1. Fint ansikte
2. Fin kropp
3. Utåtriktad och relativt social.
4. Högutbildad
5. Äventyrlig.
6. Inte snål.
7. Inte tidigare slampa.
8. Inte nuvarande slampa.
9. Gilla att suga kuk.
10. Veta att mannen bestämmer.
Citera
2020-01-12, 20:14
Avslutad
En dygdig kvinna i barnafödande ålder som tar hand om kropp och själ och även vårdar sin relation till Gud.
Något säger mig att jag kommer behöva forma henne själv då jag ännu inte har funnit henne och att jag inte kan göra det för att jag inte förtjänar henne ännu.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2020-01-12 kl. 20:18.
Citera
2020-01-12, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Såg en otroligt vacker invandrar-brud igår med sitt långa tjocka bruna hårsvall. Hon kanske var libanes.

Vi passar dock inte ihop, inte jag med min stil. Att jag är rasist är irrelevant.

Hon skulle passa ihop mer med en italienare som kör BMW och har håret fullt med vax.

En frågeställning: Hade du kört på om du visste att hon hade en personlighet som vore väldigt kompitabel med din och att det även fanns ett intresse från hennes sida?
Citera
2020-01-13, 13:10
Medlem
- stora feta ankläppar, med större överläpp
- liten haka och lite hull på kinderna
- kort hårfäste med tjockt hår
- stora ögon med sugande blick
- feta pattar, minst D-kupa
- fet röv och lår, smal midja
- 34-38 i skostorlek
- små händer med längre pekfingrar än ringfingrar
- blont, svart eller brunt hår. rött går bra med
- de inre blygdläpparna ska vara markerade, som en blomma
- kort överkropp och längre ben
- båda ansiktssidor måste vara symmetriska
- 1,55-1,73 lång
- knäna ska gå inåt
- tight fetta
- gärna latina, europeisk eller MENA

Kommer inte på nåt mer.
Citera
2020-01-13, 14:33
Medlem
Citat:
När jag söker på "very beautiful woman" eller "special looking", "uncommon good looking", "unique good looks" eller vad som helst får jag inte träff liknande den drömkvinna jag känner i verkligheten men där jag gått bet Skulle kunna beskriva hennes utseende men är så pass paranoid att hon skulle kunna veta vem jag då är. Jag bläddrar sida upp och sida ned på Google internationellt och hittar ingenting som slår henne.

Undrar vad hon själv tycker. Hon är världens vackraste och borde vika ut sig i Playboy och få betalt i miljoner.

Jo nu vet jag vem hon möjligen påminner om och det är en ung Sophia Loren fast med mindre frisyr.

Gissar på att du har träffat henne och därför kanske inte ser henne riktigt objektivt? Vissa människor kan ju bli otroligt tilldragande och snygga när man har sett och pratat med dom i verkligheten. Sedan finns ju såklart vackra människor, men det du beskriver låter mer som en förälskelse.
Citera
2020-01-13, 15:36
Medlem
Jag har inga specifika krav på min dröm-man, då jag inte vet förrän jag träffar och lär känna honom om han är mina drömmars man

Men jag är ganska säker på att det underlättar om jag och han har liknande värderingar om livet och är kompatibla i stort, och att han har ett utseende som tilltalar mig på något sätt

Sen är det för mig en annan hur en man kan se ut för att få mig att dregla
Citera
2020-01-13, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
En frågeställning: Hade du kört på om du visste att hon hade en personlighet som vore väldigt kompitabel med din och att det även fanns ett intresse från hennes sida?

Ja.

Fast i verkligheten är det inte möjligt. Jag vore som en tråkig gammal gubbe i hennes ögon.

Hon hade svart päls också, den där som går ned till midjan Bra kvalitet på den också eftersom den var snygg. Jag antar att det är fuskpäls nuförtiden och sådan ser lätt för djäkla ful ut när det är av billigare variant.
Senast redigerad av Mertillen 2020-01-13 kl. 18:31.
Citera
2020-01-13, 18:47
Avslutad
Citat:
Ja.

Fast i verkligheten är det inte möjligt. Jag vore som en tråkig gammal gubbe i hennes ögon.

Hon hade svart päls också, den där som går ned till midjan Bra kvalitet på den också eftersom den var snygg. Jag antar att det är fuskpäls nuförtiden och sådan ser lätt för djäkla ful ut när det är av billigare variant.

I see. C'est la vie.
Citera
2020-01-13, 19:56
Medlem
❤️ Anna Nyström 365 dagar om året. Vet du inte så... bildgoogla! 😉😎👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in