2020-01-14, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubrox
A5an som GM satt i var helt ihoptryckt i fronten, var även den som brann. Kunde inte se om det fanns brännsår på honom när räddningstjänst arbetade med honom, såg att han spreta med benen bara en kort stund innan han fördes in i ambulansen, han åkte därifrån först av alla.

Att dom ens hjälper honom! Vilka svin. De borde ha dumpat honom i närmsta skogsparti bara.
Citera
2020-01-14, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
Hört att det ska röra sig om dessa puckon.. https://www.youtube.com/user/crtclrp

https://youtu.be/AzpD8qE7f1w?t=499

"jag tänker inte riskera nån annans liv......"
"vi har full kontroll på vad vi gör...."
Vilka jävla nötter!
Citera
2020-01-14, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kikkomanz
https://youtu.be/AzpD8qE7f1w?t=499

"jag tänker inte riskera nån annans liv......"
"vi har full kontroll på vad vi gör...."
Vilka jävla nötter!

Nej han har ingenting med saken att göra. Om du kollar hans videos så visst han kör fort men han blåser inte i 200 genom korsningar och rödljus. Detta är en kaosbabbe som förtjänar en omärkt grav
Citera
2020-01-14, 14:47
Medlem
Den där "Ahmed" skulle varit inlåst på obestämd tid både för sin egen skull och andras skull.
Citera
2020-01-14, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Nej han har ingenting med saken att göra. Om du kollar hans videos så visst han kör fort men han blåser inte i 200 genom korsningar och rödljus. Detta är en kaosbabbe som förtjänar en omärkt grav
Ok sorry... har nu läst igenom tråden ordentligt och förstått att det inte var han.....
Citera
2020-01-14, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoddSVENSK1950
Nu var det ju faktiskt 2 helt oskyldiga som fick sätta livet till på grund av att POLISEN skulle spela allan och drev upp hastigheten. Eftersom personen redan var känd kunde man avbrutit eller följt efter i ett civilt fotdon tills man kunnat arrangera spikmatta och på så sätt fått stopp på bilen utan att civila oskyldiga DÖDATS Polisen måste ha ett ansvar för sån här IDIOTTILLTAG

Om du sett UGinslaget med nämnda kaosbabbe så hade han kört lika fort oavsett snutjag. Synd bara att de inte avlivade honom på plats
Citera
2020-01-14, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoddSVENSK1950
Nu var det ju faktiskt 2 helt oskyldiga som fick sätta livet till på grund av att POLISEN skulle spela allan och drev upp hastigheten. Eftersom personen redan var känd kunde man avbrutit eller följt efter i ett civilt fotdon tills man kunnat arrangera spikmatta och på så sätt fått stopp på bilen utan att civila oskyldiga DÖDATS Polisen måste ha ett ansvar för sån här IDIOTTILLTAG

Så många fel. Mig veterligen har bara en person dött.
Polisen spelade inte allan, de skulle kontrollera ett fordon.
Polisen drev inte upp farten. Det gjorde smitaren som försökte köra ifrån dem.
Hur skulle polisen veta vem som körde? Bilen var ju stulen.
Citera
2020-01-14, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingela52
Psykopater som skadar måste få behandling, men även i de fallen så är det viktigt att fånga upp dem i tid.
Han har ju fått behandling,som han dock rymt ifrån. Varför försvarar du den här fullkomligt vidriga människan?? Han är uppvuxen i Dverige och har fått alla chanser, ändå beter han sig såhär..
Citera
2020-01-14, 15:17
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Personen i fråga kan ha ett förskräckligt bagage av händelser, trauman. Olika diagnoser kan också förklara hans beteende.

Nej han var bara uttråkad när han började sedan tyckte han det var kul att raca och upptäckte, "jag är så ung och de släpper ut mig direkt"! "Sveerige paradis"!
Citera
2020-01-14, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Han har ju fått behandling,som han dock rymt ifrån. Varför försvarar du den här fullkomligt vidriga människan?? Han är uppvuxen i Dverige och har fått alla chanser, ändå beter han sig såhär..
Jag försvarar honom inte men jag tycker att alla människor är värda respekt. Finns både yttre och inre faktorer som kan trigga hans beteende, hur har polisen aggerat mot honom, var växte han upp, var det en stökig skola, fick föräldrarna hjälp när problemen dök upp, osv.
Citera
2020-01-14, 15:20
Medlem
Citat:
Jag försvarar honom inte men jag tycker att alla människor är värda respekt. Finns både yttre och inre faktorer som kan trigga hans beteende, hur har polisen aggerat mot honom, var växte han upp, var det en stökig skola, fick föräldrarna hjälp när problemen dök upp, osv.
Nä, alla människor är inte värda respekt. I synnerhet inte en sån här.
Citera
2020-01-14, 15:21
Medlem
krafss avatar
Citat:

Är du helt slut? Han är värd noll respekt. Han bör inte ens behandlas som en vuxen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in