2020-01-11, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse

Ta mindre och framförallt tidigare, om du läser det du skrivit så upplevs frågan som rätt dum eller väldigt felställd.

Innehållet går inte att krossa då det är som damm redan, förstår inte hur du tror att avlägsna kapseln så kroppen tar upp ämnet snabbare ska förkorta verkningstiden.
Ok Flashbacksnuten. Så här va:

Jag har bara haft the purest fucking best på recept och ska nu få byta till det fucking sämre. Så jag vet inte hur sämre knark ser ut. Jag har varit för högt stående för något så smutsigt som elvanse så jag kommer inte att äta dem alls men vem bryr sig i slutändan? Jag kommer att förpassa dem till avloppsvattnet.

Så du tror inte e-ämnena sitter i kapselns skal? Hur efterbliven är du? Jag vill eliminera e-ämnena. Eller har innehållet också regnbågens alla färger?

Jag ställde två frågor i samma text men du verkar sakna förmåga att tolka in det. Du besvarade en av frågorna och svaret sög. Som om jag inte visste att ett sådant uselt svar skulle komma. Jag ändrar inte mina sovrutiner genom att väcka mig två timmar innan morgonen bara för att slippa morgonkaoset tack vare snigeldopets onset tid.

Läser du innehållsförteckningen så innehåller en del av doserna ett ämne som betraktas som direkt skadlig och får exempelvis inte användas i USA, erytrosin bland annat som ger upphov till kapslar med rosa färg. Men visst knapra mer orenheter än nödvändigt du.

Ni fattar väl att ni också blir ett experiment för nya bindningsmedel och psykpatienter är en lätt och medgörlig målgrupp? Aldrig sätt så mycket skit i psykofarmaka överlag. Fan bättre att ha en riktig kran som bankar blommor med dextropur. Socker i så små mängder klarar nog en diabetiker.
Senast redigerad av MushiShroomi 2020-01-11 kl. 13:38.
Citera
2020-01-11, 13:43
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushiShroomi
Min psykiskt störda läkare bytte mina attentin mot elvanse men jag vill avlägsna själva ytan och äta innehållet bara då kapslarna innehåller tvivelaktiga e-ämnen. Är denna process enkel? Jag fattar att dem inte går att göra till snabbverkande men kan jag göra så de inte sitter i så länge genom att krossa innehållet och svälja pulvret? Vill inte ha någon förlängd effekt för då måste jag ha massa bensodiazepiner eller opiater som downer ifall jag psykosar. Gillar kortverkande. Sömnen går åt helvete annars.

Blir ingen skillnad i hur länge de fungerar, möjligtvis de fungerar lite snabbare. I övrigt helt samma sak då "depoteffekten" (som jag inte direkt upplevt, jag får bara svårt att sova, men är inte påverkad) sitter i den kemiska sammansättningen.

Jag brukade ofta ta bort skalet själv.
Citera
2020-01-11, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Blir ingen skillnad i hur länge de fungerar, möjligtvis de fungerar lite snabbare. I övrigt helt samma sak då "depoteffekten" (som jag inte direkt upplevt, jag får bara svårt att sova, men är inte påverkad) sitter i den kemiska sammansättningen.

Jag brukade ofta ta bort skalet själv.
Äntligen ett vettigt svar. Då kan jag anta att innehållet är vitt, vackert och relativt giftfritt. Är känslig för smaker så går det att ösa ner med en klunk vatten utan att det smakar döden? Med död menar jag typ som smak av Alvedon eller Xanor. Det hade varit ohanterligt.
Citera
2020-01-11, 14:04
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Äntligen ett vettigt svar. Då kan jag anta att innehållet är vitt, vackert och relativt giftfritt. Är känslig för smaker så går det att ösa ner med en klunk vatten utan att det smakar döden? Med död menar jag typ som smak av Alvedon eller Xanor. Det hade varit ohanterligt.

Det smakar äckligt. Men du kan blanda det med något tjockt och flytande så sväljs det ner lätt. Sedan vatten eller dryck. Jag brukade blanda med typ yoghurt.
Citera
2020-01-11, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det smakar äckligt. Men du kan blanda det med något tjockt och flytande så sväljs det ner lätt. Sedan vatten eller dryck. Jag brukade blanda med typ yoghurt.
Ska prova med något mataktigt först om det går att få i sig det den vägen. Annars får jag hitta en annan lösning som att köpa genomskinliga kapslar att lägga pulvret i. Det finns nyttiga veggie att köpa därute med bara växtstärkelse.
Citera
2020-01-12, 16:31
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
En dum fråga förtjänar ett dumt svar + massa nonsens
Wow, du är fan dummare än vad jag trodde! Hur lyckades du förlora ditt recept? Det jag gillar är att du har koll på nåt random ämne som kapseln är färgad av men måste fråga om man kan krossa innehållet som för övrigt är av det mest fina pulvret..

Du säger också att du hellre köper blomster av din kran med dextro istället för att äta kapseln med det ämnet du har hakat upp dig på, hur autistisk är du? Givetvis har säkert din buttbuddy labbtestat sitt amfetamin och det finns absolut inga cut's som är farligare än det här färgämnet du pratar om, du gör förmodligen 1000 andra saker som påverkar dig mer negativt än detta ämne, äter du godis?.

Och herregud vad omständligt att förpassa rutiner efter ditt medicinska behov, stackars gubben som behöver vakna kl 11 istället för att sova hela dagen, för visst har du inget jobb?.

Jag förnekade heller inte att dessa ämnen du lallar om inte finns så jag vet inte vart du får det ifrån? Jag är bara inte hakat upp mig på nåt som du. Min fråga var hur du tror att du ska förminska verkningstiden genom att dra bort kapseln? något som gör att din kropp tar upp medicinen snabbare
Citera
2020-01-13, 14:38
Medlem
Nkpgisits avatar
Hur kan det va så populärt att bli påtänd på Elvanse? Jag hämtade ut min burk för 2 dagar sedan och slängde i mig 26 st 70mg på 10-12 timmar cirka. Inte något märkvärdigt rus alls. Visst lite piggare och fokus men helt värdelöst.

Är dock väldigt van med amfetamin IV så kan det va därför jag inte finner det bra?

Folk betalar sjuka priset för dessa sockerpiller. Ofattbart enligt mig att betala för detta. Länge leve recemat amfetamin.
Citera
2020-01-13, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Wow, du är fan dummare än vad jag trodde! Hur lyckades du förlora ditt recept? Det jag gillar är att du har koll på nåt random ämne som kapseln är färgad av men måste fråga om man kan krossa innehållet som för övrigt är av det mest fina pulvret..

Du säger också att du hellre köper blomster av din kran med dextro istället för att äta kapseln med det ämnet du har hakat upp dig på, hur autistisk är du? Givetvis har säkert din buttbuddy labbtestat sitt amfetamin och det finns absolut inga cut's som är farligare än det här färgämnet du pratar om, du gör förmodligen 1000 andra saker som påverkar dig mer negativt än detta ämne, äter du godis?.

Och herregud vad omständligt att förpassa rutiner efter ditt medicinska behov, stackars gubben som behöver vakna kl 11 istället för att sova hela dagen, för visst har du inget jobb?.

Jag förnekade heller inte att dessa ämnen du lallar om inte finns så jag vet inte vart du får det ifrån? Jag är bara inte hakat upp mig på nåt som du. Min fråga var hur du tror att du ska förminska verkningstiden genom att dra bort kapseln? något som gör att din kropp tar upp medicinen snabbare
Ovanstående skribent får tusentals poäng. Vem fan vill ha elvanse? Skitpiller.

Du kan inte ändra en text i ett citat. Missade du skolan ditt dampvrak?

Jag redogör inte för min privatliv på Flashback.
Citera
2020-01-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ok Flashbacksnuten. Så här va:

Jag har bara haft the purest fucking best på recept och ska nu få byta till det fucking sämre. Så jag vet inte hur sämre knark ser ut. Jag har varit för högt stående för något så smutsigt som elvanse så jag kommer inte att äta dem alls men vem bryr sig i slutändan? Jag kommer att förpassa dem till avloppsvattnet.

Så du tror inte e-ämnena sitter i kapselns skal? Hur efterbliven är du? Jag vill eliminera e-ämnena. Eller har innehållet också regnbågens alla färger?

Jag ställde två frågor i samma text men du verkar sakna förmåga att tolka in det. Du besvarade en av frågorna och svaret sög. Som om jag inte visste att ett sådant uselt svar skulle komma. Jag ändrar inte mina sovrutiner genom att väcka mig två timmar innan morgonen bara för att slippa morgonkaoset tack vare snigeldopets onset tid.

Läser du innehållsförteckningen så innehåller en del av doserna ett ämne som betraktas som direkt skadlig och får exempelvis inte användas i USA, erytrosin bland annat som ger upphov till kapslar med rosa färg. Men visst knapra mer orenheter än nödvändigt du.

Ni fattar väl att ni också blir ett experiment för nya bindningsmedel och psykpatienter är en lätt och medgörlig målgrupp? Aldrig sätt så mycket skit i psykofarmaka överlag. Fan bättre att ha en riktig kran som bankar blommor med dextropur. Socker i så små mängder klarar nog en diabetiker.
Om du är så rädd för alla dessa farliga gifter varför i helvete stoppar du i dig amfetamin varje dag? 😂😂 Skrattretande
Citera
2020-01-13, 21:23
Medlem
Citat:
Smakar exakt som lyrica(pregabalin) inte trevligt, inte heller så otrevligt.
Citera
2020-01-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Hur kan det va så populärt att bli påtänd på Elvanse? Jag hämtade ut min burk för 2 dagar sedan och slängde i mig 26 st 70mg på 10-12 timmar cirka. Inte något märkvärdigt rus alls. Visst lite piggare och fokus men helt värdelöst.

Är dock väldigt van med amfetamin IV så kan det va därför jag inte finner det bra?

Folk betalar sjuka priset för dessa sockerpiller. Ofattbart enligt mig att betala för detta. Länge leve recemat amfetamin.
Från min erfarenhet så måste du varit ren från all centralstimulant i typ 1v+ för att få någob märkbar eufori av detta, sen så är det ju måst att slänga i sig 5st från början och efter det 1-2st per timme istället för alla samtidigt då lisdex har 1h halvering och inte hinner metaboliseras nog snabbt så blir bara slöseri osvosv.
Citera
2020-01-13, 22:58
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:

Som jag förstår är det främst E-127 som du vill undvika, och efter att ha kollat fass så innehåller enbart 30mgs och 70mgs kapslarna det ämnet. Elvanse finns i 20, 30, 40, 50, 60 och 70mg så ett enkelt sätt är att be läkaren skriva ut annan styrka, om du inte ligger på 30/70mg dvs. Annars kan du ju bara öppna kapseln som sagt och blanda i vatten, jag tycker absolut inte att det smakar så farligt, aningen sött. Finns det något annat ämne du ställer dig tveksam till?
Senast redigerad av Retornofde 2020-01-13 kl. 23:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in