Citat:
Ursprungligen postat av
Panzerschlaffse
Ta mindre och framförallt tidigare, om du läser det du skrivit så upplevs frågan som rätt dum eller väldigt felställd.
Innehållet går inte att krossa då det är som damm redan, förstår inte hur du tror att avlägsna kapseln så kroppen tar upp ämnet snabbare ska förkorta verkningstiden.
Ok Flashbacksnuten. Så här va:
Jag har bara haft the purest fucking best på recept och ska nu få byta till det fucking sämre. Så jag vet inte hur sämre knark ser ut. Jag har varit för högt stående för något så smutsigt som elvanse så jag kommer inte att äta dem alls men vem bryr sig i slutändan? Jag kommer att förpassa dem till avloppsvattnet.
Så du tror inte e-ämnena sitter i kapselns skal? Hur efterbliven är du? Jag vill eliminera e-ämnena. Eller har innehållet också regnbågens alla färger?
Jag ställde två frågor i samma text men du verkar sakna förmåga att tolka in det. Du besvarade en av frågorna och svaret sög. Som om jag inte visste att ett sådant uselt svar skulle komma. Jag ändrar inte mina sovrutiner genom att väcka mig två timmar innan morgonen bara för att slippa morgonkaoset tack vare snigeldopets onset tid.
Läser du innehållsförteckningen så innehåller en del av doserna ett ämne som betraktas som direkt skadlig och får exempelvis inte användas i USA, erytrosin bland annat som ger upphov till kapslar med rosa färg. Men visst knapra mer orenheter än nödvändigt du.
Ni fattar väl att ni också blir ett experiment för nya bindningsmedel och psykpatienter är en lätt och medgörlig målgrupp? Aldrig sätt så mycket skit i psykofarmaka överlag. Fan bättre att ha en riktig kran som bankar blommor med dextropur. Socker i så små mängder klarar nog en diabetiker.