2020-01-11, 21:45
Medlem
Alex Schulman, Sveriges Bagdad Bob journalist

Hur blind skall man vara för att inte förstå kopplingen mellan senaste årens befolkningstillväxt och problematiken inom div samhällsfunktioner???

I Schulmans senast krönika om akutsjukvården kan han inte alls se den uppenbara kopplingen.

https://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/jag-laser-om-akuten-och-kastas-in-i-ett-helvete/

Kan han vara sveriges mest inskränkta och mest högfärdiga"journalist"?
Citera
2020-01-11, 21:51
Medlem
dwgs avatar
Vem lyssnar på en pajas? Aldrig läst ett ord av denna
Citera
2020-01-11, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Vem lyssnar på en pajas? Aldrig läst ett ord av denna

Precis ser hans fula nuna på Aftonbladet ibland eller är det Expressen
Oavsett så läser jag inte hans trams.

Han är väl sjuk i huvudet?
Citera
2020-01-11, 23:27
Medlem
Enydrions avatar
Har stackars Alex tappat förståndet?

Vården har tydligen klappat ihop har han upptäckt, ändå sägs personal upp....

Förslag läggs att minska bidragsfusk, varför då frågar han, det är ju vården det behöver satsas på....

I Alex värd finns det oändligt med pengar, man kan utan vidare vräka pengar på kriminella invandrare utan några konsekvenser, pengarna finns ändå till vården!

Stal tjuvarna hans hjärna samtidigt med hans dator härom veckan?
Citera
2020-01-12, 00:34
Medlem
rrpipers avatar
Schulman leker dum igen

Denna ursäkt till människa låtsas vara så dum, alternativt är så dum, att han inte förstår varför det är samhällskollaps.

https://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/jag-laser-om-akuten-och-kastas-in-i-ett-helvete/

Hur kan han inte ha vett att hålla käften efter alla år av tjat om rasism? Nu när konsekvenser av alla hans år som cheerleader för massmigration rullar in, då blir han istället förbannad för att vi har just den utveckling de han kallade för rasister varnade för. Hur kan alla dessa som honom ogenerat fortfarande hålla på? Hur kan de tillåtas hålla på? Arma jävla land.
Citera
2020-01-12, 00:38
Medlem
Min sjukvård fungerar bra
Citera
2020-01-12, 00:39
Medlem
Tvirtynts avatar
Han leker inte. Han bryr sig bara inte om vad han kan ha sagt i det förflutna eller om det går ihop. Journalistisk integritet som en gummimadrass.
Citera
2020-01-12, 00:42
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Denna ursäkt till människa låtsas vara så dum, alternativt är så dum, att han inte förstår varför det är samhällskollaps.

Hur kan han inte ha vett att hålla käften efter alla år av tjat om rasism? Nu när konsekvenser av alla hans år som cheerleader för massmigration rullar in, då blir han istället förbannad för att vi har just den utveckling de han kallade för rasister varnade för. Hur kan alla dessa som honom ogenerat fortfarande hålla på? Hur kan de tillåtas hålla på? Arma jävla land.

Jag tänker inte klicka på det men har han inte sagt att han flyttar till israel om det blir dåligt i Sverige, han skiter i de med bara ett svenskt medborgarskap.

Sådana som han kan aldrig erkänna att de haft fel. Tyvärr finns det hundratusentals som han som är så insyltade att de aldrig kan backa från sin linje.
Citera
2020-01-12, 00:43
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper

Jag höll på att trilla av stolen när jag läste idiotens artikel.
Han måste vara en total ekonomisk idiot som inte ser sambandet.
Men nu är han ju en god människa så ingen lär ju ifrågasätta dumfan.

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2020-01-12, 00:46
Medlem
vichy6s avatar
Han är riktigt bra. 7 timmar på akuten på SÖS är ingen big deal. Låg där i 10 timmar, 36 timmar utan vätska eller mat med bruten fot.

Det konstiga var väl att stammisar kunde gå före kön. Obs! Gå före kön för att de hade astma igår. Vissa hade skynken och eget space, de hade kaffekalas. En gammal kvinna var halvdöd och spydde hela tiden. Det var inget vidare att se.

En hade packat matsäck för hon gillade att vara där.
Senast redigerad av vichy6 2020-01-12 kl. 00:48.
Citera
2020-01-12, 00:50
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Finns det fortfarande någon som lyssnar på den där skithögen?

Förövrigt undrar man ju vem han har sugit av som gör att han fortsättningsvis tillåts fylla kvällstidningar med sitt verklighetsfrånvända skitsnack.
Citera
2020-01-12, 01:00
Medlem
Zaedrewss avatar
För det första ge INTE en klickbar länk till hans dumma saker. Om folk klickar på det och läser så får han fortsätta. För det andra han är en dum jävul. En som vill mobba och som nu hittat att mobba de som älskar Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in