2020-01-11, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
hah otippat att svennemes med klena gener och svag sperma som inte kan befrukta en kvinna någonstans i jorden hahah, riktig otippat att du står för homosexual rights wtf? vf gör du de vill ha förklaring tack. inte konstig ni svennemesar gråter när svennetjej vill ha stora starka invandrare med stark sperma som funkar på era svennetjejer

Snarare är det Mellanöstern pack och afrikaner som står får de svaga generna, inavlade muslimer och negroider producerar bara halvapor.
Citera
2020-01-11, 18:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej det var inte svar på hur stor andel som utvisas.

Jag gav precis ett exempel på det.

Citat:
Nej det var inte mitt påstående. Mitt påstående var att våldtäktspartierna inte vill kräva att utvisning sker ens för de mest extrema våldtäkterna, t.ex. mot små barn eller gruppvåldtäkter med dödlig utgång.

Ok nu är det din tur att komma med underlag på det du påstår här.
Citera
2020-01-11, 18:30
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag gav precis ett exempel på det.

Nej du gav inget svar på hur stor andel som utvisades men svara gärna nu då, hur många procent av dem som begår våldtäkter utvisas?
Citera
2020-01-11, 18:38
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nej du gav inget svar på hur stor andel som utvisades men svara gärna nu då, hur många procent av dem som begår våldtäkter utvisas?

Du får gärna räkna ut det själv, jag gav dig allt underlag du behöver för 2016. Om du inte orkar själv så kan jag försöka hitta aktuellare siffror. Våldtäkter är nog en stor del av de siffrorna.

Citat:
Nej det var inte mitt påstående. Mitt påstående var att våldtäktspartierna inte vill kräva att utvisning sker ens för de mest extrema våldtäkterna, t.ex. mot små barn eller gruppvåldtäkter med dödlig utgång.

Har du något underlag för vad du påstår?
Senast redigerad av Jenny9 2020-01-11 kl. 18:42.
Citera
2020-01-11, 18:41
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du får gärna räkna ut det själv, jag gav dig allt underlag du behöver för 2016. Om du inte orkar själv så kan jag försöka hitta aktuellare siffror.

Nej du har inte gett något underlag på det och du har uppenbarligen ingen aning om hur stor andel av de som begår våldtäkter som utvisas, du kan ju inte komma med en siffra på det. Och jag förstår det, för det finns ingen som kan svara på detta. Det finns helt enkelt ingen kontroll över detta, många går fria utan att vi vet var de är.
Citera
2020-01-11, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag har inte koll på samtligas politik.
Hur som helst så är det framförallt i din felvända hjärna din logik gällande detta går hem. Man röstar på partier utifrån flera aspekter.
En aspekt jag vägde in när jag inte röstade på SD var deras för inte längesen ganska inskränkta inställning till homosexuella. Det kunde jag inte stå bakom under några omständigheter för det är så dumt och omotiverat att det blir för obegripligt.
Varför byter du ämne när det snackades om partier som arbetat för maximal invandring av våldtäksbenägna män som enligt sin politiska lära som de med dödsstraff inte får avvika från.
Genetiken hos skäggiga män från klankulturer passar inte heller ihop med ett civiliserat samhälle.
Ditt röstande är så dumt och omotiverat att det blir för obegripligt.

Håll dig till ämnet, de sexuellt avvikande här inte till ämnet.

Ontopic tycker jag unga svenska män ska rikta sina ögon mot thailand eller östeuropa när det gäller kvinnor.
Citera
2020-01-11, 18:53
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nej du har inte gett något underlag på det och du har uppenbarligen ingen aning om hur stor andel av de som begår våldtäkter som utvisas, du kan ju inte komma med en siffra på det. Och jag förstår det, för det finns ingen som kan svara på detta. Det finns helt enkelt ingen kontroll över detta, många går fria utan att vi vet var de är.

Det är sant att det inte finns någon lättillgänglig statistik gällande just våldtäkter och utvisningar. Men det finns underlag, man skulle kunna sätta sig ner och samla in studier från olika håll och sedan leta upp domar. Dock ett enormt arbete för en ensam person att göra. Exempel på studier här nedan. Staten kom också med en stor rapport 2015(?) som också visade på utlänningars överrepresentation.

"För att återknyta till just våldtäktsstatistiken visar rapporten att störst överrisk att begå våldtäkt har fortsatt män födda i Afrika tätt följt av män födda i Västra Asien (Irak, Syrien, Afghanistan etc). Just de grupperna som framför allt kommit i stora antal sedan 2014."

https://www.expressen.se/debatt/rapporten-som-ger-en-annan-bild-av-brottslingars-ursprung/

Citat:

Senast redigerad av Jenny9 2020-01-11 kl. 18:58.
Citera
2020-01-11, 18:57
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det är sant att det inte finns någon lättillgänglig statistik gällande just våldtäkter och utvisningar. Men det finns underlag, man skulle kunna sätta sig ner och samla in studier från olika håll och sedan leta upp domar. Dock ett enormt arbete för en ensam person att göra. Exempel på studier här nedan, staten kom med en stor rapport 2015(?) som också visade på utlänningars överrepresentation:

https://www.expressen.se/debatt/rapporten-som-ger-en-annan-bild-av-brottslingars-ursprung/

Har du någon koll på vad detta underlag visar, kan du i så fall ge en siffra på hur många av dem som begår våldtäkter som utvisas eller hade du ingen som helst koll trots ditt påstående?

Mitt underlag att våldtäktspartierna inte vill ha krav på utvisning är att varken den nuvarande vänsterregeringen eller den föregående högerregeringen har drivit igenom det. Dessutom har partierna utfrågats om detta och inget 7K-parti har sagt att de vill ställa ett sådant krav.
Citera
2020-01-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
hah otippat att svennemes med klena gener och svag sperma som inte kan befrukta en kvinna någonstans i jorden hahah, riktig otippat att du står för homosexual rights wtf? vf gör du de vill ha förklaring tack. inte konstig ni svennemesar gråter när svennetjej vill ha stora starka invandrare med stark sperma som funkar på era svennetjejer
Varför låtsas du vara invandrare ??😜
Citera
2020-01-11, 19:05
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Han kanske menade att Sveriges framtid inte avgörs av vilka som får gifta sig med varandra. Det juridiska kan regleras med privata avtal och hur kyrkan ställer sig är väl en fråga för kyrkan.

Han kanske menar?
Du som påstår dig vara demokrat kanske inte ska ägna dig åt att försvara inlägg av den största antidemokraten här är.
Citera
2020-01-11, 19:07
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är inte mina tolkningar att våldtäktspartierna driver en politik som leder till en extrem ökning av våldtäkterna, och heller inte ens vill utvisa dem som begår våldtäkt mot små barn.

Detta är den politik de konkret driver och de har inte lagt fram och röstat för förslag att dessa brottslingar ska utvisas.

Det är inte min tolkning att SD tidigare varit fientliga mot homosexuella, det är rätt klarlagt.

Det är din tolkning att dessa partier skulle vara för våldtäkt jo.
Citera
2020-01-11, 19:08
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Varför byter du ämne när det snackades om partier som arbetat för maximal invandring av våldtäksbenägna män som enligt sin politiska lära som de med dödsstraff inte får avvika från.
Genetiken hos skäggiga män från klankulturer passar inte heller ihop med ett civiliserat samhälle.
Ditt röstande är så dumt och omotiverat att det blir för obegripligt.

Håll dig till ämnet, de sexuellt avvikande här inte till ämnet.

Ontopic tycker jag unga svenska män ska rikta sina ögon mot thailand eller östeuropa när det gäller kvinnor.

Det är inte du som bestämmer vad som ska diskuteras pucko. Jag gör precis vilka avstickare jag vill i diskussioner med andra användare. Så vet du det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in