2020-01-11, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Hennes styvmamma skrev om att de hade hittat hennes skor, när de brända hittades men det kan ju varit något hon skrev i chock. Inget efter det

Så kan det vara. Hon kan ha fått besked om att man hittat brända skor och hon drog slutsatsen att det var Wilmas. Det är väl själva fan att inte polisen kan lätta på förlåten lite grand. Åtminstone gå ut med NÅGOT. Ex.vis vilken kroppsdel man hittat och om det är bekräftat att det är Wilmas tillhörigheter man hittat.
Citera
2020-01-11, 17:13
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Så kan det vara. Hon kan ha fått besked om att man hittat brända skor och hon drog slutsatsen att det var Wilmas. Det är väl själva fan att inte polisen kan lätta på förlåten lite grand. Åtminstone gå ut med NÅGOT. Ex.vis vilken kroppsdel man hittat och om det är bekräftat att det är Wilmas tillhörigheter man hittat.
Ja, fast efter det som varit här förstår jag tystheten eg.
Iaf om det var hennes saker ja.
Har tänkt på att om t råkat döda henne och blivit desperat, fått hjälp av någon och det är bråttom..
Då borde ju kroppen finnas nära? Om man är helt grön på brott menar jag.
Citera
2020-01-11, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulabilen
Nej, bara att det kan vara Wilmas ev glasögon, då hon hade några liknande, annat har iaf jag inte vetskap om..
Inte jag heller. Konstigt att det inte ens går att säga något säkert om jackan åtminstone. Måste ha varit mycket uppbränd.
Citera
2020-01-11, 17:21
Medlem
Citat:
Hennes styvmamma skrev om att de hade hittat hennes skor, när de brända hittades men det kan ju varit något hon skrev i chock. Inget efter det
Det är något här som skaver, jag får inte ihop det, när det kommer till just detta..
Låt mig Spekulera nu, för det jag nu skriver har jag inga belägg för.
MEN, jag undrar varför w överhuvudtaget befann sig i t lägenhet..
Enl ett inlägg var det fortfarande ihop, enl ett annat inlägg var det slut sen typ ett bra tag(veckor nu inte timmar)
OM, jag väljer att tro, att det var slut, kan jag lätt förstå varför w befann sig i Ts lägenhet, för att hämta sina sista tillhörigheter.
W, är inte rädd för t, Isf hade hon ju tagit med sin någon, logisk, han vill ha henne tillbaka, hon ratar honom..
Han tål inte det.. Han eldar upp w tillhörigheter som finns kvar
Så.. Nu.. Varsegod..
Minns jag skrev Spekulation!
Citera
2020-01-11, 17:28
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Det är något här som skaver, jag får inte ihop det, när det kommer till just detta..
Enl ett inlägg var det fortfarande ihop, enl ett annat inlägg var det slut sen typ ett bra tag(veckor nu inte timmar)
OM, jag väljer att tro, att det var slut, kan jag lätt förstå varför w befann sig i Ts lägenhet, för att hämta sina sista tillhörigheter.
W, är inte rädd för t, Isf hade hon ju tagit med sin någon, logisk, han vill ha henne tillbaka, hon ratar honom..
Så.. Nu.. Varsegod..
Jamen precis!
Men OM de gjort slut borde ju släkten veta det? Eftersom de trodde de stuckit nånstans tillsammans.
Förhållandet hade tydligen varit av och på (enligt media)
Citera
2020-01-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Inte jag heller. Konstigt att det inte ens går att säga något säkert om jackan åtminstone. Måste ha varit mycket uppbränd.
Med tanke på allt flamskyddsmedel måste han ha gjort ett bra jobb om han lyckats bränna jackan till oigenkännlighet.
Citera
2020-01-11, 17:31
Medlem
Citat:
Jamen precis!
Men OM de gjort slut borde ju släkten veta det? Eftersom de trodde de stuckit nånstans tillsammans.
Förhållandet hade tydligen varit av och på (enligt media)
Borde dom? Tonårsdrama😂Herregud, och svartsjuka på det?...
Citera
2020-01-11, 17:33
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70oX3K/nytt-fynd-i-sokandet-efter-17-ariga-wilma

Citat:
Vid 20.30-tiden hittades en jacka som liknar den som Wilma tros ha burit vid försvinnandet. Tidningen GT rapporterar att den låg vid en skogsstig i närheten av området där det gjorts flera fynd tidigare.

– Polisen hade uppmanat oss att hålla utkik efter en sådan jacka. Vi har gett dem koordinater och annan information om fyndet, säger Jesper Söder till Aftonbladet.

Det är i nuläget oklart om plagget kan sättas i samband med försvinnandet.
Talar emot att jackan var väldigt bränd, men som sagt, bekräftar inte att det var hennes. Inga fynd, mig veterligen, är bekräftat att ha tillhört W
Senast redigerad av Olbars 2020-01-11 kl. 17:36.
Citera
2020-01-11, 17:35
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Borde dom? Tonårsdrama😂Herregud, och svartsjuka på det?...
Nä sant 😂 systern isf men tja vi vet ju inget ang det.
Allt som skrivits här om uppbrott m.m vilka det nu var?
Det kommer väl fram till slut
Citera
2020-01-11, 17:38
Medlem
Citat:
Så.. Nu.. Varsegod..
Jag är också inne på det där. Och jag tror han tänkte att "får inte jag henne så skall ingen få henne". Eller så var han bara så kränkt att han inte kunde tygla sig utan slog ihjäl henne.
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Med tanke på allt flamskyddsmedel måste han ha gjort ett bra jobb om han lyckats bränna jackan till oigenkännlighet.

Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70oX3K/nytt-fynd-i-sokandet-efter-17-ariga-wilma

Jag har INTE fått intrycket att jackan var bränd. Jag har inte läst annat än att det var en hel jacka? Nån som hittat något om bränd jacka tro?
Citera
2020-01-11, 17:39
Medlem
Citat:
Nä sant 😂 systern isf men tja vi vet ju inget ang det.
Allt som skrivits här om uppbrott m.m vilka det nu var?
Det kommer väl fram till slut
OCH... Om vi vänder på det, dvs, hon bodde där, varför ta med hennes kläder från lägenheten överhuvudtaget och elda upp dom?
Efter hon är död..
Som sagt, det skaver😥
Citera
2020-01-11, 17:44
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
OCH... Om vi vänder på det, dvs, hon bodde där, varför ta med hennes kläder från lägenheten överhuvudtaget och elda upp dom?
Efter hon är död..
Som sagt, det skaver😥
Ja 😢 jag tänkte mest på förhållandesituationen men absolut kan det ha varit så.
Kanske gjorde hon slut den dagen tom..om grannen såg henne på onsdagen i trappan.
Kanske sov någon annanstans och gick till honom på torsdagen, hon hade ju synts i närheten på torsdagen.
Om hon sedan gick till honom och gjorde slut..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in