2020-01-11, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Tolkar du det så🤔 ok😁 Trodde aktieägares förtroende var viktigt men antar att du har en helt annan inställning.

Så hur förklarar du resten av dina påståenden och lögner jag citerade🤔
Hur tänker du rösta gällande punkt 7? Ja verkar det som? Varför det.
Senast redigerad av ellabellak 2020-01-11 kl. 16:19.
Citera
2020-01-11, 16:16
Medlem
Citat:
Att ADNA tar mer tid än man trott vet alla om redan så långt ifrån begravet och man har meddelat att mjukvaran för ADNA Cloud tex slutförs i q4 -19.
Återstår att se vad man lyckas förhandla till. Blir även intressant i år om det är OS som Toppan ska trycka säkerhetstejpen med ADNA.

Spännande år för en ägare iaf på flera håll😁
Har tagit ett par år med ADNA, har varit klar produkt tidigare men helt plötsligt var den inte det längre. Noll order hittills. PM gällande Toppan är ett klassiskt anoto pm. Dvs ingen order överhuvudtaget.
Citera
2020-01-11, 16:17
Medlem
Citat:
Du menar att allt bolaget förmedlat är lögner, ganska allvarliga anklagelser 👍
Lögnerna kommer från dig. Allt dokumenterat i tråden. Jag med flera var ju tidigt ute och upplyste om att cevahir var en skum order och att den med största sannolikhet var bluff. Hade helt rätt.
Citera
2020-01-11, 16:19
Medlem
Citat:
Det är han säkert värd, tyckte du han skulle bygga upp Anoto till globalt bolag gratis😁
Definiera globalt.
Citera
2020-01-11, 16:21
Medlem
Ska bli intressant att se vad som händer på bolagsstämman. Och vem som kan tänkas bli ny vd.

Anoto och inte minst deras aktieägare är mycket underhållande.
Citera
2020-01-11, 16:58
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Lögnerna kommer från dig. Allt dokumenterat i tråden. Jag med flera var ju tidigt ute och upplyste om att cevahir var en skum order och att den med största sannolikhet var bluff. Hade helt rätt.

Bluff? Ok, då vet du mer än marknaden och styrelsen för Anoto👍
Citera
2020-01-11, 17:05
Medlem
alienfins avatar
Citat:

Enda bluffen här är du, istället för att spekulera hejvilt kan man läsa fakta ifrån rapporter.

Cervahir’s licens löpte ut i januari 2019. Det rådde stor oro i företaget på grund av krisen för den
turkiska valutan Lira och genom att ledningen därefter avgick. Vi informerades om Cervahir-
koncernens beslut i februari 2019 att suspendera distributionen av vår teknologi till Q4 2019. Under
Q4 2019 kan vi komma att återuppta diskussionerna om en förnyelse för 2020.
För att fokusera och koncentrera oss på utvecklingen av programvaruverksamheten under 2019

Motbevisad igen😂😂😂 Dokumenterat i tråden, dina falsarier eller😁
Senast redigerad av alienfin 2020-01-11 kl. 17:10.
Citera
2020-01-11, 17:10
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Har tagit ett par år med ADNA, har varit klar produkt tidigare men helt plötsligt var den inte det längre. Noll order hittills. PM gällande Toppan är ett klassiskt anoto pm. Dvs ingen order överhuvudtaget.

En ev order väntas inte från det hållet förrän i år, du verkar vara den enda som är omedveten om det😁

Vi väntar på ditt svar angående Anotos ägande i KAIT som du ljög ner till under 50%?
Eller är du lika bildad som Bråse? Nä kan inte vara så, Bråse förstår tom när han gjort fel medans du blundar för all fakta😁
Senast redigerad av alienfin 2020-01-11 kl. 17:14.
Citera
2020-01-11, 18:43
Medlem
Och hur många år ska det ta innna DU inser att du har och haft fel 3-4-5 ähhh låt oss säga 2 år till så har vi nått att gå på IGEN OCH IGEN
Citera
2020-01-11, 18:51
Medlem
morkfromorks avatar
Q1 och Q2 blir förmodligen lika usla som tidigare, men finns det hopp om bättre rapporter i Q3-Q4?
Citera
2020-01-11, 19:55
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14
Och hur många år ska det ta innna DU inser att du har och haft fel 3-4-5 ähhh låt oss säga 2 år till så har vi nått att gå på IGEN OCH IGEN

Jag? Ska jag inse att jag har misslyckats med min investering menar du?
Ja alltså det vet inte ni nått om än så lugna ner dig,det är ingen trisslott som har skrapats😄
Ni är så barnsliga och söta i era argumenteringar,objektiva? Inte ett jävla dugg😂😂😂
Citera
2020-01-12, 19:06
Medlem
Citat:
Enda bluffen här är du, istället för att spekulera hejvilt kan man läsa fakta ifrån rapporter.

Cervahir’s licens löpte ut i januari 2019. Det rådde stor oro i företaget på grund av krisen för den
turkiska valutan Lira och genom att ledningen därefter avgick. Vi informerades om Cervahir-
koncernens beslut i februari 2019 att suspendera distributionen av vår teknologi till Q4 2019. Under
Q4 2019 kan vi komma att återuppta diskussionerna om en förnyelse för 2020.
För att fokusera och koncentrera oss på utvecklingen av programvaruverksamheten under 2019

Motbevisad igen😂😂😂 Dokumenterat i tråden, dina falsarier eller😁
Det var ju Cevahir teknoliji vars hemsida uppstod och försvann med Anotos påstådda order. Och hemsidan försvann långt innan februari. Vad jag har sett så finns det inte längre, så att det ska komma en order längre fram förefaller mindre troligt ha ha.

http://www.cevahirteknoloji.com/index.html

Gällande snacket om krisen för turkiska liran så valutasäkrar man givetvis en sådan order. Om den hade varit på riktigt.
Senast redigerad av ellabellak 2020-01-12 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in