Citat:
Ursprungligen postat av
pulverhonung
Om det stod fler än 8 st väntandes runt ett hörn vet jag inte heller, troligen inte då de isåfall bara hade stormat puben och slått ner dom hej vilt men iställed bjöd upp till en fair fight.
Då tycker jag du går och frågar dina idoler i WM hur många som stod bakom kameran och runt hörnet sen ställer du dig frågan om du hade satt dina pengar på ett gäng som suttit och krökat hela kvällen eller en spiknykter liga som planerat och valt platsen för konfrontationen. Vill du ifrågasätta eller kritisera något så är det väl snarare intelligensen bakom beslutet att sätta sig på en krog i Göteborg med en handfull grabbar och supa.
Det finns ingen "fair" pub stormning. Att storma en krog är inte något man gör för man letar efter en jämn fight.
Vidare så har alla nämnvärda ligor i Sverige haft sin storhetsperiod. Bara att konstatera att WM har sin just nu även om jag börjar se sprickor i fasaden. Återstår att se vem som ställer sig på podiet här näst. En sak är dock säker - Scenen rör på sig konstant, ibland långsammare, ibland snabbare men röra på sig kommer den alltid att göra.