2020-01-08, 17:04
Medlem
Thisisnotoks avatar
Någon som vet vad en subuxone går för över hela landet?
Norr, mellan, söder i Sverige?
Citera
2020-01-08, 20:24
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisisnotok
Någon som vet vad en subuxone går för över hela landet?
Norr, mellan, söder i Sverige?
jag betalar 250kr för en subutex 8mg i södra stockholmsområdet och skulle tro att det är ganska standard pris i stora delar av sverige, skulle dock inte förvåna mig om en B8 gick på 400-500 i norrland.
Citera
2020-01-09, 14:14
Medlem
FolsomPrisonBluess avatar
Hur mycket är rimligt att betala för en karta 10mg Oxycontin depot 14 st? Snabba svar uppskattas.
Citera
2020-01-10, 11:11
Medlem
Hej!
Intresserad av aktuell prisbild, om nån sitter på lite info. 🙂

1 karta Ketogan 5 mg
1 karta Stilnoct 10 mg
1 karta Oxascand 15 mg
1 burk Elvanse 40 mg
1 burk Methylphenidate 36 mg

Kartorna innehåller 10 tabletter.
Förutsätt, för resonemangets skull, att allt är svenskt och original. Tar gärna emot upplysningar om pris/tablett också, som bonusinfo. 👍
Citera
2020-01-10, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoglad
Alla vi andra då som kanske inte har såna kontakter där man får sömnmedel gratis, hur mycket brukar man få ge för kanske 15mg imovane? Lek med tanken jag går runt på stan och frågar skumma folk om hjälp att köpa 120 mg ritalin och 15 mg imovane, vad skulle jag få ge då?risken att hitta en grossist med hyggliga priser kanske är ganska låg, vad kostar det i missbrukarkretsar, och är det svårt att få tag på?

40 mg 30 st i burk mellan 800-1200 kr för ritalina.
Citera
2020-01-10, 14:54
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edeninne
1 karta Stilnoct 10 mg
1 karta Oxascand 15 mg
stilnoct, 200-250kr karta.
oxascand, 200-300kr karta.
Citera
2020-01-11, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
stilnoct, 200-250kr karta.
oxascand, 200-300kr karta.

Är du inte klok oxa för dom priserna en 25mg påstås vara lika effektiv som 10 mg stesolid och dom ger jag 10kr st för om jag köper få annars kan det bli billigare och köper man import blir det ännu billigare om man köper mycket.
Men jag får äta 100mg oxa då den funkar dåligt på mig.
Stilnoct är ju sjukt att dom blivit så dyra 250 var väl att ta i men 200 gör jag nuförtiden med självklart 10mg men bara för några år sedan gav jag 10kr för dom med men vet folk som gett 20kr st i 10 år med.men hade en kompis som fick 10st utdelat av beroendevården i lånade som släppte till mig för 10kr st men han är själv ibland
Jag känner så jävla mycket folk med psykiska problem som hellre vill ha pengar än äta mediciner som dom egentligen behöver sedan så går dom till läkaren ute och verkar må lika dåligt så läkaren ökar doserna för dom.
Men ska det vara lönsamt att sälja om man köper in volymer så måste man väl ta ut rimlig vinst men det är inget jag skulle syssla med köper vara om jag själv vill ha men oxa är väl ett jävla skit preparat att sälja folk köper väl bara dom i desperation när ingen langare svarar bättre köpa importerat istället då det finns i massor.
Senast redigerad av j89ohan 2020-01-11 kl. 00:35.
Citera
2020-01-11, 00:31
Medlem
Citat:
jag betalar 250kr för en subutex 8mg i södra stockholmsområdet och skulle tro att det är ganska standard pris i stora delar av sverige, skulle dock inte förvåna mig om en B8 gick på 400-500 i norrland.

Man hör allt från 150-300 i storstäderna verkar vara billigast i Malmö.
Men jag har vänner i Norrland och pratade om det och dom sa att dom kunde få ge 800-1000kr för en b8 och detta är ändå inbitna narkomaner.
Men det kanske inte finns så många laro patienter där och detta var för säkert 8 år sedan men dom bör ändå i en hyffsat stor stad.
Doset gav dom ju hela 250kr även om dom köpte 10or benso kunde kosta 30kr och massa sjuka grejer kola hade dom knappt och det som kom ibland var skräp sa dom efter besökt mig och skrattade när jag skulle bjuda på ladd och blev chockade hur bra det var trotts att jag hade dåliga kontakter på den tiden och fick skit kola jämfört med vad man skulle kunna lösa idag.
Är det någon från Norrland som kan göra ett utlåtande om hur det ser ut idag,
Citera
2020-01-11, 00:39
Medlem
Frågar det som jag brukar fråga i denna tråden mest av intresse och att det verkar försvinna mer och mer men vad kostar 1dl gobbe?
Sedan kan jag passa på att fråga sådant jag inte har koll på fick frågan om att köpa ketamin för 800kr per gubbe men när jag sett andra ta det så är det ju skit små doser så låter för bra för att vara sant men stämmer det?
Citera
2020-01-11, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Man hör allt från 150-300 i storstäderna verkar vara billigast i Malmö.
Men jag har vänner i Norrland och pratade om det och dom sa att dom kunde få ge 800-1000kr för en b8 och detta är ändå inbitna narkomaner.
Men det kanske inte finns så många laro patienter där och detta var för säkert 8 år sedan men dom bör ändå i en hyffsat stor stad.
Doset gav dom ju hela 250kr även om dom köpte 10or benso kunde kosta 30kr och massa sjuka grejer kola hade dom knappt och det som kom ibland var skräp sa dom efter besökt mig och skrattade när jag skulle bjuda på ladd och blev chockade hur bra det var trotts att jag hade dåliga kontakter på den tiden och fick skit kola jämfört med vad man skulle kunna lösa idag.
Är det någon från Norrland som kan göra ett utlåtande om hur det ser ut idag,

Men man ser ju på tv att kolat sprider sig mer i samhället idag och in i mindre orter så kanske funkar med ladd i Norrland idag någon som vet?
Citera
2020-01-11, 02:40
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Är du inte klok oxa för dom priserna en 25mg påstås vara lika effektiv som 10 mg stesolid och dom ger jag 10kr st för om jag köper få annars kan det bli billigare och köper man import blir det ännu billigare om man köper mycket.
Men jag får äta 100mg oxa då den funkar dåligt på mig.
Stilnoct är ju sjukt att dom blivit så dyra 250 var väl att ta i men 200 gör jag nuförtiden med självklart 10mg men bara för några år sedan gav jag 10kr för dom med men vet folk som gett 20kr st i 10 år med.men hade en kompis som fick 10st utdelat av beroendevården i lånade som släppte till mig för 10kr st men han är själv ibland
Jag känner så jävla mycket folk med psykiska problem som hellre vill ha pengar än äta mediciner som dom egentligen behöver sedan så går dom till läkaren ute och verkar må lika dåligt så läkaren ökar doserna för dom.
Men ska det vara lönsamt att sälja om man köper in volymer så måste man väl ta ut rimlig vinst men det är inget jag skulle syssla med köper vara om jag själv vill ha men oxa är väl ett jävla skit preparat att sälja folk köper väl bara dom i desperation när ingen langare svarar bättre köpa importerat istället då det finns i massor.
ta det lungt med det snabba kanske?
ont: tycker inte det känns skumt att oxazepam har ett högre pris än diazepam inom illegal handel, då oxazepam inte är lika ofta man träffar på/inte lika mycket hempress.
Citera
2020-01-11, 03:58
Medlem
Citat:
ta det lungt med det snabba kanske?
ont: tycker inte det känns skumt att oxazepam har ett högre pris än diazepam inom illegal handel, då oxazepam inte är lika ofta man träffar på/inte lika mycket hempress.

Det snabba har jag inte rört på länge då hade jag nog verkat lugnare min medicin går ur för tidigt och jag tog lite whiskey.
Oxa är ju en metabolit av diazepam och mycket svagare men vill man ha något sämre bara för det är ovanligare tycker jag man slösar sina pengar men upp till var och en oxa är inte särskilt svårt att på recept heller och får man tag på bra hempress är det inget konstigt jag har lämnat en hel del prover både urin och saliv och det har iallafall inte innehållit någon annan drog när jag köpt diazepam på blister och ja g har i perioder haft stess på recept och har det nu med och skulle inte känna någon skillnad på dom alls.
Men har väl för några år sedan stött på diazepam tabletter som inte ger positivt på något annat men upplevdes som man fick ta 1,5-2 istället för 1st.
Vet du någon langare som tar in och säljer oxa och jag menar inte dom som får på recept utan folk som köper in mycket för att sälja?
Sedan har jag köpt diazepam blister för 100kr 10 st i men fått billigare erbjudande om jag ville ha 100st.
Men jag äter så lite pix kanske 1-3 per vecka så 10-20st räcker.
Men vissa har jag läst här inne föredrar oxa så alla gillar ju olika, typ jag hatar alpra och känner dålig effekt av ikto som höjs till skyarna båda två.
Men enklast är om man vill ha pix att skaffa recept men det håller ju inte att punda på dom då man inte får ut sådana volymer.
Men langar man så får man ju se till att försöka tjäna med så sett om det ska vara värt det och finns det någon som betalar det priset du ansåg och alla är nöjda är väl det inga problem.
Jag är snål när det kommer till mycket och försöker hitta billigast möjliga för sådant som piller som innehåller det som står på paketet om det är från apotek.
Senast redigerad av j89ohan 2020-01-11 kl. 04:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in