Citat:
Ursprungligen postat av
lemon-skunk-420
ta det lungt med det snabba kanske?
ont: tycker inte det känns skumt att oxazepam har ett högre pris än diazepam inom illegal handel, då oxazepam inte är lika ofta man träffar på/inte lika mycket hempress.
Det snabba har jag inte rört på länge då hade jag nog verkat lugnare min medicin går ur för tidigt och jag tog lite whiskey.
Oxa är ju en metabolit av diazepam och mycket svagare men vill man ha något sämre bara för det är ovanligare tycker jag man slösar sina pengar men upp till var och en oxa är inte särskilt svårt att på recept heller och får man tag på bra hempress är det inget konstigt jag har lämnat en hel del prover både urin och saliv och det har iallafall inte innehållit någon annan drog när jag köpt diazepam på blister och ja g har i perioder haft stess på recept och har det nu med och skulle inte känna någon skillnad på dom alls.
Men har väl för några år sedan stött på diazepam tabletter som inte ger positivt på något annat men upplevdes som man fick ta 1,5-2 istället för 1st.
Vet du någon langare som tar in och säljer oxa och jag menar inte dom som får på recept utan folk som köper in mycket för att sälja?
Sedan har jag köpt diazepam blister för 100kr 10 st i men fått billigare erbjudande om jag ville ha 100st.
Men jag äter så lite pix kanske 1-3 per vecka så 10-20st räcker.
Men vissa har jag läst här inne föredrar oxa så alla gillar ju olika, typ jag hatar alpra och känner dålig effekt av ikto som höjs till skyarna båda två.
Men enklast är om man vill ha pix att skaffa recept men det håller ju inte att punda på dom då man inte får ut sådana volymer.
Men langar man så får man ju se till att försöka tjäna med så sett om det ska vara värt det och finns det någon som betalar det priset du ansåg och alla är nöjda är väl det inga problem.
Jag är snål när det kommer till mycket och försöker hitta billigast möjliga för sådant som piller som innehåller det som står på paketet om det är från apotek.