2018-02-23, 18:08
Medlem
Vad tror ni ?

Den har begynnande rost på kanten av huvplåten, avgasröret har fallit bort (rost?) bromsklaffarna har fastnat så att säga i skivorna pga rost också tror jag samt upptäckte att vätska för servostyrning läcker nånstans. Det är vad jag hann upptäcka den stunden iaf.
Citera
2018-02-23, 18:13
Medlem
Du är tokig om du ger mer än mellan 5 till 10 tusen..
Tänk själv, 18 år gammal kärra med reparationsbehov. .
Citera
2018-02-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linkidink
Vad tror ni ?

Den har begynnande rost på kanten av huvplåten, avgasröret har fallit bort (rost?) bromsklaffarna har fastnat så att säga i skivorna pga rost också tror jag samt upptäckte att vätska för servostyrning läcker nånstans. Det är vad jag hann upptäcka den stunden iaf.
Skulle tro max 3000 om däcken är skapliga , är nog bara en reservdelsbil .
Citera
2018-02-23, 18:19
Medlem
ElvisFans avatar
Obesiktigad? Det är svårt att sälja obesiktigat med fel. I bra skick är det möjligt att få 12-15000 men i det skick TS förklarar, kanske 5000.
Citera
2018-02-23, 18:29
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linkidink
Vad tror ni ?

Ska du sälja nämnda bil eller funderar du på att köpa en?

Är fallet det senare, leta vidare. Är fallet det tidigare "good fucking luck" försök sälja den i delar istället
Citera
2018-02-23, 19:20
Medlem
franges avatar
Som folk sagt, 3-5k max. Det är en hel drös kostnader och merarbete för att få den fungerande och ens i dugligt skick - och du behöver inte betala särskilt mycket mer för en fullt fungerande, skattad och besiktigad likadan.

Förresten, en nollnolla - är det dessutom den gamla Classic-modellen baserad på 855, eller den nyare karossen V70N som lanserades år 2000?
Senast redigerad av frange 2018-02-23 kl. 19:22.
Citera
2020-01-10, 09:05
Medlem
Hur gick det för dig? Blev det affär? Står i samma sits men med en -04 och med tanke på tiden som gått bör det vara samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in