2020-01-08, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det avgörande här är att det är fler nu än tidigare som vill ha det och då behöver lagstiftningen följa med åt det hållet. Inte hela vägen till full Sharia men mer än nu.

Så avkriminaliserad våldtäkt, slopande av kvinnlig rösträtt och införande av sharia är din melodi? Det är vad du har föreslagit hittills i tråden.

Kan lova dig att den överväldigande majoritetenav sveriges befolkning inte håller med dig.
Senast redigerad av enhalvboj 2020-01-08 kl. 20:51.
Citera
2020-01-08, 20:52
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Så avkriminaliserad våldtäkt, slopande av kvinnlig rösträtt och införande av sharia är din melodi? Det är vad du har föreslagit hittills i tråden.

Jag är demokrat och anser att lagarna är till för människorna och inte tvärtom, så självklart ska de följa med befolkningens värderingar. Allt annat kommer bara skapa allt större spänningar i landet och till slut inbördeskrig.
Citera
2020-01-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vi har också många muslimer och majoriteten svenskar som inte vill ha sharia.

Jo precis. Varför rymma ifrån länder som har sharialag ifall man tycker att sharialag är kattens potatis?
Citera
2020-01-08, 20:55
Medlem
Citat:
Jag är demokrat och anser att lagarna är till för människorna och inte tvärtom, så självklart ska de följa med befolkningens värderingar. Allt annat kommer bara skapa allt större spänningar i landet och till slut inbördeskrig.

Då kan du säkerligen, som sann demokrat, visa att majoriteten av Sveriges befolkning, eller iaf en stor del av den, vill ha sharialagstiftning.
Senast redigerad av enhalvboj 2020-01-08 kl. 20:58.
Citera
2020-01-08, 20:59
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Då kan du säkerligen, som.en.sann demokrat, visa att majoriteten.av Sveriges befolkning, eller iaf en stor del av den, vill ha sharialag.

Det funkar inte så att man kan trampa på en minoritet, då blir det inbördeskrig. Nej vi får fler som vill ha detta måste lagarna följa med åt det hållet. De måste hamna på en nivå som hela folket kan acceptera även om de inte gillar det. Speciellt måste de mest våldsbenägna grupperna acceptera nivån annars blir det våld, mer beskedliga väljare är det lättare att ignorera,
Citera
2020-01-08, 21:01
Medlem
Citat:
Det funkar inte så att man kan trampa på en minoritet, då blir det inbördeskrig. Nej vi får fler som vill ha detta måste lagarna följa med åt det hållet. De måste hamna på en nivå som hela folket kan acceptera även om de inte gillar det. Speciellt måste de mest våldsbenägna grupperna acceptera nivån annars blir det våld, mer beskedliga väljare är det lättare att ignorera,

Vad i helvete svamlar du om? Ta kvällsmedicinen, vänta 40 min och försök igen... Svälj ner den med filmjölk och drick minst en halv mugg så att tabletterna inte fastnar i halsen. Där gör de ingen nytta.
Senast redigerad av enhalvboj 2020-01-08 kl. 21:36.
Citera
2020-01-08, 21:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Vad svamlar du om? Ta kvällsmedicinen, vänta 40 min och försök igen... Svälj ner de med filmjölk och drick minst en halv mugg så att tabletterna inte fastnar i halsen på dig...

Kändes plötsligt verkligheten jobbig?
Citera
2020-01-08, 21:04
Medlem
Citat:
Kändes plötsligt verkligheten jobbig?

Nej, men du skriver osammanhängande... Försök igen!
Citera
2020-01-08, 21:05
Medlem
Citat:
Vad svamlar du om?

Lägg till "i helvete" så når du upp till lika bra ordförråd som Moment22x22 .
Citera
2020-01-08, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Lägg till "i helvete" så når du upp till lika bra ordförråd som Moment22x22 .

Tack för input <3 Jag har redigerat inlägget och det blev mer slagkraftigt, helt klart! Det gäller att sträva uppåt...
Senast redigerad av enhalvboj 2020-01-08 kl. 21:35.
Citera
2020-01-08, 21:12
Medlem
Citat:
Tack för input <3 Jag har redigerat inlägget och det blev mer slagkraftigt, helt klart! Det gäller att sträva uppåt. Så lätt att hamna på Barnarnes nivå...

Ja men suck... haha!
Citera
2020-01-08, 21:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag anser att du har ansvar för det du importerar till Sverige.

JAG importerar ingenting till Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in