Kan inte årets första OU komma snart dvs Demoskop
Försöker lugna hypen lite men skulle njuta så mycket om SD fortsatte tuffa vidare och S fortsätter rasa. Skadeglädjen på topp. Men är ganska neutral till kommande mätningar, kan gå hur som helst, backa tror jag inte men stagnerat eller en ökning tror jag mer på. Men är beredd på anti-klimax för vi har haft det alldeles för bra det senaste.
Ska bli intressant och se om Sentio ligger före alla andra OU i snabba svängningar inom valkretsen och ett ytterligare lyft för SD är i sånt fall att vänta.
Varit ett väldigt spännande halvår att följa opinionen och politiken, 2020 lär bli minst lika intressant