2020-01-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Tvärtom har detta lyft Malmö. Det är absolut ingen dålig publicitet, utan detta är gjort av kärlek, till skillnad mot allt annat, som sker i skitstaden.

Jag är helt övertygad om att några av skjutningarna görs av kärlek med. Bra poäng.
Citera
2020-01-06, 22:47
Medlem
bagarn29s avatar
Kavalleriet rycker ut till den Ztores försvar.

Citat:
Zlatan-statyn i Malmö har sågats av och välts.
Då reagerar Hammarby-spelare.
- En skam, säger Muamer Tankovic till Fotbollskanalen.
- Han förtjänar inte det här, kommenterar Darijan Bojanic.

Är de eniga? Är det en skam det Z har gjort eller vad menar Tanken.
Citera
2020-01-06, 22:48
Medlem
Citat:
Tvärtom har detta lyft Malmö. Det är absolut ingen dålig publicitet, utan detta är gjort av kärlek, till skillnad mot allt annat, som sker i skitstaden.

Va?!! Vad är Malmö för jävla ställe? Jag skulle skämmas om jag berättade om hur ni beter er när jag berättar att jag är från Sverige.
Det är så vidrigt, småsint, ociviliserat och pinsamt så jag vet inte vad.
Era problem är nog större än bara enstaka kriminella i förorter, dom kanske bara är ett symtom på vilken skitkultur hela staden har?
Citera
2020-01-06, 22:49
Medlem
Vasterass avatar
Ideoligister eller sportextremister, ni är alla lika bortkollrade och rövknulldade av det som egentligen styr er!
Citera
2020-01-06, 22:49
Medlem
Det är SD-folk! Det enda de kan är att riva ner, slå sönder och förstöra. Sådana är SD.
Citera
2020-01-06, 22:52
Medlem
Citat:
Skulle du hyllat din otrogna pojkvän med en staty i sovrummet? Vi är alla olika.

Zlatan är inte din pojkvän eller Malmös pojkvän. Han är en internationell spelare som råkade växa upp i Rosengård och hade en jävlig uppväxt där och var ensam och utstött i MFF.
Att han investerat i ett fotbollslag är troget hans övertygelse och passion. Hans passion är fotboll, inte Malmö.
Är det så jävligt att bo i Malmö att ni får rabies av att den enda kända personen som vuxit upp i staden när ni bor inte förbinder sig till att lovorda och endast satsa på Malmö resten av sitt liv?!
Du vet, om du håller din pojkvän som gisslan och sågar av hans ben om han vill vara fri så klandrar inte jag honom att han vill vara fri...
Citera
2020-01-06, 22:55
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelux
Det är SD-folk! Det enda de kan är att riva ner, slå sönder och förstöra. Sådana är SD.

Inte tusan visste jag att regeringen var SD-folk!

Jag tror det är Blajenfolk, det ska vara mycket ic i slutet på namnet enl. rykten.
Citera
2020-01-06, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esse.v.e
Zlatan är inte din pojkvän eller Malmös pojkvän. Han är en internationell spelare som råkade växa upp i Rosengård och hade en jävlig uppväxt där och var ensam och utstött i MFF.
Att han investerat i ett fotbollslag är troget hans övertygelse och passion. Hans passion är fotboll, inte Malmö.
Är det så jävligt att bo i Malmö att ni får rabies av att den enda kända personen som vuxit upp i staden när ni bor inte förbinder sig till att lovorda och endast satsa på Malmö resten av sitt liv?!
Du vet, om du håller din pojkvän som gisslan och sågar av hans ben om han vill vara fri så klandrar inte jag honom att han vill vara fri...
Jag tror att de allra flesta är överens om att Zlatans passion är Zlatan och Zlatans plånbok.
Citera
2020-01-06, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Ideoligister eller sportextremister, ni är alla lika bortkollrade och rövknulldade av det som egentligen styr er!
Jag antar du vill lyfta judarna?
Citera
2020-01-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esse.v.e
Va?!! Vad är Malmö för jävla ställe? Jag skulle skämmas om jag berättade om hur ni beter er när jag berättar att jag är från Sverige.
Det är så vidrigt, småsint, ociviliserat och pinsamt så jag vet inte vad.
Era problem är nog större än bara enstaka kriminella i förorter, dom kanske bara är ett symtom på vilken skitkultur hela staden har?
Enstaka kriminella??? 😃😃😃 Malmö har drabbats hårdast, eftersom Malmö ligger närmast källan till invandringshysterin. Men det är en helt annan tråd. Här diskuterar vi glädjen i rivningen av Zlatans staty.
Citera
2020-01-06, 23:18
Medlem
Citat:

Måste återkomma till denna. Hur menar du att skadegörelsen av statyn och hans hem har lyft Malmö?

Skulle man folkomrösta i Malmö så är din övertygelse att malmöborna ser det som en positiv kraft med skadegörelsen, är det så man ska uppfatta dig?
Senast redigerad av NoF8 2020-01-06 kl. 23:22.
Citera
2020-01-06, 23:35
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Jag antar du vill lyfta judarna?

Absolut inte, men vad fan tramsigt är det inte med fotsport gentemot storpolitik, VAKNA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in