Citat:
Ursprungligen postat av
GaylordYanker
Jag anser nog att Ricky Gervais visade riktningen för året i Golden Globes-showen och mer kommer.
Minerna bland pk-gräddan var "priceless".
Mycket av det vi "har" idag, skulle jag vilja påstå att vi kritiska här såg kommandes ca. 2012-2014.
Vad radikalfeminister ser eftersom de är jagade av sitt "patriarkat" är något helt annat.
Därför skrev jag minoritet. De är en extremt liten grupp som kommer att bli brända på de sociala bålen. Till en början.
Kommer de att förstå vad som hänt mm?
Fempokalypsen t.ex. den pågår just nu, i full kraft.
Jag undviker kvinnor otroligt ofta, men jag ser dem och försöker se saker som de är. Det jag ser och har sett under en lång tid är desperation, ensamhet mm.
Staten tar inte och kan inte ta hand om kvinnors behov...Kvinnor är överlag bättre på att spela teater än att verkligen ta hand om varandra.
Vem lyssnar på deras gnäll över situationen de valt med hjälp av radikalfeministisk påverkan?
Utbrändheten. Skörheten, psykosomatiska problem mm. mm.
Allt detta har pågått länge och det blir långsamt värre.
Hororna och horeriet bakom #Metoo t.ex. Effekterna börjar komma nu. Än fler män har antagligen gett upp kvinnor. Skaffar en man meningsfullhet i livet, så har han allt han behöver. Så enkelt är det inte för kvinnor.
Långsamt och stadigt.