Zlatan är en mobbare.Han omger sig med ja sägare och ryggdunkare.
Jag ser framför mig hur han kommer smussla in polare i bajenleden.
Bra för oss,katastrof för dom.
Avd.Fiendens fiende.
Sätter en hundring på att ultras (Malmö supras) varit i farten igen. Dom tycker det är viktigare att slänga bangers än att stödja laget. Pinsamma småpojkar med uppmärksamhetsbehov och lite koxs i näsan precis innan dom får utlopp för sin frustration.
Blanda inte in oss Malmöiter med det där skräpfolket.
Hoppas statyn förblir nere. Det var en dålig idé från början. Zlatan har tydligt visst sitt avstånd till Malmö och skadegörelsen kommer bara fortsätta då irritationen inte är av den art som lägger sig i första taget.
En bra spelare skall lyfta laget. Det gjorde han inte. Han sänkte det. Det är inget annat än en dålig ursäkt, inte ens en förklaring. När det väl gällde bleknade han. Han chokade (förutom mot Italien när fipplade in den med en märklig karusell). Han har alla egenskaper lagkapten inte skall ha egoism, individualist, ej ödmjuk, stresskänslig, lättkränkt, ointelligent.
Han har åsamkat Sverige och unga invandrare stor skada. Istället för att fokusera på studier står de och skallar huvudet mot en rund läderboll för att bli ännu dummare och försöka nå ett ouppnåligt mål - professionell fotboll.
Ned med Slatan!
Problemet är bara att kidsen i orten har så jävla svårt att relatera till nobelpristagare. En skön snubbe från orten som blir hyllat fotbollsproffs kan alla ungar utan framtid relatera till. Om de spelar fotboll istället för att råna folk och sälja knark är det väl en vinst? Skolan hade de skitit i ändå.
Jättedåliga svenska spelare att spela kvartsfinal i VM och komma före Tyskland, Spanien, Portugal, Argentina och det till ett mästerskap där vi kom före och vann över Nederländerna och Italien. Som sagt, svenska fotbollsspelare är jättedåliga utan zlatten.
Vi har historiskt VM-brons, VM-silver och OS-guld samt åtskilliga kvarts och åttondelsfinaler i övriga VM/EM-sammanhang. Inte många länder matchar det.
Ett bra lag behöver inte bestå av bra spelare. Titta på Island, de gick bra med spelare som var proffs i Norge. Norge!!
Hade älskat att se en tweet från Zlatan, där han torkar sig i röven med MFF-flaggan.
Men egentligen tror jag inte han ens bryr sig om detta. Statyn borde ha stått i Rosengård eller i Stockholm.
Beviset är ju tydligt. Malmö fattar inte storheten av Zlatan och vad han betytt för Sverige.
Hoppas ni skäms ögonen ur er alla Malmöidioter.
Ska nog skaffa en MFF-tröja och hänga i ”dumphålet” på utedasset.
Vad är den gjord av? Kan ge bra betalt på skroten så man undrar varför dom inte tog med sig Slattan? För mig räcker det att se hans fula tryne i TV och media. En fördel med statyn var att den höll käften.