2020-01-05, 13:55
Medlem
Flytta statyn till Milano
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Bästa platsen för statyn är i Zlatans eget vardagsrum.
Citera
2020-01-05, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
svt.se: Zlatanstatyn vandaliserad igen – avsågad vid fötterna

Vet någon mer om händelsen?
Det kanske är konstprojeket, liknande rondellhundarna.
Citera
2020-01-05, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Fyfan för smutsiga malmö folk. Saboterar Sveriges största spelare genom tidernas staty för precis ingenting utan för att dem är lätt kränkta. Jag hoppas innerligt Zlatan investerar stort i Hammarby nu så malmö aldrig vinner något igen hahaha äckliga Malmö det finns bara smuts folk där!!

Som Stockholmare tycker jag Zlatan var respektlös och att vandaliseringen av statyn var väntat och väl förtjänat.
Citera
2020-01-05, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Vadå förrädare? Zlatan har väl inga livstidsförpliktelser mot Malmö?

Tycker han har gjort mer för Malmö och svensk fotboll än de flesta, och att vandalisera en staty är ju bara larvigt.

Håller helt med dig!!
Citera
2020-01-05, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopplykta
Som Stockholmare tycker jag Zlatan var respektlös och att vandaliseringen av statyn var väntat och väl förtjänat.
Respektlös?? Ge dig han är inte skyldig Malmö någonting
Citera
2020-01-05, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
"Det kanske är det sista vi ser av Zlatanstatyn..?"

Nej, lappa ihop honom! Låt folket såga ner honom igen!

Zlatan kan bli den nya gävlebocken... Eller syndabocken
Citera
2020-01-05, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Hatar?

Kryp tillbaka under stenen du kom fram från och läs på vad Hasse Borg gjorde mot Zlatan. Respektera Zlatans val. Zlatan pissar på dig för du har inte varit i närheten av vad han åstadkommit.
Sen förstår jag hur du diskuterar som du gör då du stoltserar med Loserpol. Du ser bara det senaste men läs på om varför han ratat Malmö efter vad Hasse Borg gjorde mot honom.
Utan MFF och Hasse Borg skulle Zlatan skakat galler innan han var 20 år. Vem ska då tacka vem?
Citera
2020-01-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Fyfan för smutsiga malmö folk. Saboterar Sveriges största spelare genom tidernas staty för precis ingenting utan för att dem är lätt kränkta. Jag hoppas innerligt Zlatan investerar stort i Hammarby nu så malmö aldrig vinner något igen hahaha äckliga Malmö det finns bara smuts folk där!!

Tramset Du skrivit säger allt om Dig men inget om malmöiterna . Man kan tro att du kommer från Rinkeby.
Citera
2020-01-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Den borde ha tagits bort (eller flyttats till Södermalm) redan efter första tilltaget.
För helvete!! Vi vill inte ha den skiten på Söder!! Och heller inte Zlatan som delägare i Bajen. Det finns inte en enda bajare om applåderar han aktieinnehav i Bajen.
Citera
2020-01-05, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyltburk
Detta är stor humor. Vem tror ni har näsan just nu? Kan nog bli en klenod i framtiden.
Dyker upp i Antikrundan år 2088
Citera
2020-01-05, 14:21
Medlem
Fickludds avatar
Statyer med nu levande personer, i synnerhet när anhängarna av personen är fotbollsfans, är en mycket dålig idé.
Citera
2020-01-05, 14:27
Avstängd
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyltburk
Detta är stor humor. Vem tror ni har näsan just nu? Kan nog bli en klenod i framtiden.

Borde skickas till Joey Barton, han har förtjänat den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in